"Ben sana aşık oldum Aslı."
"Biliyorum."
"Nasıl? Ne demek biliyorum. Ama ben-" Ömer'in lafını bitirmesine izin vermeden ben konuştum.
"Nasıl öğrendiğimi sorma. Ama biliyordum ve sen benim yüzümden acı çekerken gelip de sana 'sen beni mi seviyorsun?'diyemezdim."
"Aslı saçmalama. Ben senden gelecek acının en büyüğüne bile razıyım."
"Neden daha önce söylemedin?"
"Bilmem. Belki de aşk bana özel kalsın istemişimdir? Ayrıca Erdem ile sevgiliydin seni sevdiğim zaman. Tam sana söyleceğim gün Erdem ile sevgili olduğunu söyledin. Söyleyemedim ama seni hep sevdim ben. Sen Erdem'e gülerken, sen Erdem'i severken. Ben hep seni sevdim."
"Aşk.. böyle bir şey mi? Acı çektiğin halde ondan gelen acıya bile razı olmak mı?"
"Aşk fedakârlıktır Aslı. Aslı sana bir şey sorabilir miyim?"
"Sor?"
"Benden nefret ediyor musun?"
"Salak mısın Ömer? Sen benim her şeyimsin!"
Gözüm dolarken Ömer'e sarıldım sıkı sıkı. Ondan nefret ettiğimi düşünmesini asla istemezdim.
"Sen de benim her şeyimsin." Benden ayrılınca dolu gözlerle bana baktı.
"En yakın arkadaşız?" İşte sırfı bu yüzden çok seviyordum Ömer'i. O kadar acı çekmesine rağmen yine benimle aynı kalmak istiyordu.
"Şimdilik öyleyiz ama ne kadar uzun sürer bilmiyorum." Ufaktan sırıtınca Ömer kocaman gülümsemişti.
"Sen... ne ima ettin biraz önce?"
"Sana karşı bir şeyler hissediyorum evet ama bilmiyorum. Daha anlam veremedim ama ufaktan hoşlanmıyor değilim."
"Sen benden mi hoşlanıyorsun?" Kahkaha atarak bana satıldığında ben de ona sarıldım.
"Bilmiyorum. İçimde birşeyleri halletmem gerekiyor. Ben içimdekileri halledene kadar beni bekler misin?"
"Ben seni bunca yıl beklemişim. Sen iste ben seni ölene kadar beklerim."
•••
"Harbiden söylediğine inanamıyorum Ömer."
"Şaka mısın sen ya? Neden söyleyeceğini haber vermedin? Daha güzel bir yer hazırlardık."
"Ne olacak ki Naz? Söyledim gittim işte. Daha fazla atamadım içime. Hem büyük bir yük kalktı omuzlarımdan."
"Helal sana kardeşim! Hayırlısı olsun artık."
"İnşallah kardeşim. Lan ben size en önemli şeyi söylemeyi unuttum!"
"Neyi lan?"
"ASLI BENDEN HOŞLANIYORMUŞ!"
"NE!!!"
"ASLIII!" Naz koşa koşa Aslı'nın yanına giderken kahkaha attım. Asla normal arkadaşlara sahip olamayacağım konusunda hemfikiriz değil mi?
"Sadece bunları mı konuştunuz?"
"Hayır. Bana 'içimde bir şeyleri halletmem gerekiyor. Ben içimdekileri halledene kadar beni bekler misin?'dedi."
"Sen ne dedin?"
"Ben seni bunca yıl beklemişim sen iste ben seni ölene kadar beklerim dedim."
"Görüyor musun Umut bizim boklu Ömer'in içinden Romeo fırlamış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölürüm Hasretinle
UmorismoSen beni sevmesen de olur ama benden hiç gitme olur mu? Çünkü "Bilirsin sensiz ben hiç yaşayamam ki, ölürüm hasretinle."