Part 19

246 13 2
                                    

Nagy morajlásra keltem. Hirtelen azt sem tudtam hol vagyok olyan sebességel pattantam ki az ágy szerűségből. Egy egyszerű ruhát magamra varázsoltam. Hasonlított Nat-éra de mégsem olyan volt. Felső részén vörös csíkok borították az oldalán pedig a kardomnak volt egy gyönyörű hely kialakítva⬆️. Kimentem megnézni mi is történik.

Pár perc elteltével az egyik nyomozó tudatta, hogy nyomta bukkantak.

-De kisasszony nem mehet oda egyedül! -tartott vissza a nyomozó
-Már miért is ne? Hercegnő vagyok!
-De a hercegeknek is ugyan annyi joguk van tudni.
-A Sárkánytűz Őrzőjeként maguk felett állok és ezzel a jogommal meg is tiltom maguknak, hogy bárki mást is tájékoztassanak!
-Meg Thor és Loki herceget se?
-Meg őket se! Miután elmentem erről a bolygóról várjanak 2 órát és csak utána mondják el hol vagyok. Megértették?
-Igen Kisasszony! -felelték szinte egyszerre de mégis csöndesen az ott tartózkodó brigád.

Miután ez is meg volt egy portállal át teleportáltattam magam a Dasin bolygóra ahol pont a Trió mögötti szikla rakás fedezékébe kerültem.
Hallgattam. Éppen egy eléggé érdekes beszélgetésbe csöppentem.

-Túl feltűnő lenne ez Darcy. Azonnal megölne
-De a távolból megtudom tenni
-És szerinted nem gyanakodna ránk mi?
-Gondolkodj kicsit. Most szöktünk meg. Azt hiszed nem keres.
-Pláne ha véletlenül látványosan meg fagy a párja.
-Akkor már csak azt kellene kitalálni, hogy miként távolítsuk el. Titokban.
-Az nem lesz olyan egyszerű mindig mellette van.
-De ha elterelnénk valamivel a kis tündérkénk figyelmét. Biztos nem hagyja, hogy harcoljon a kis barátoskája. -ekkor esett le kiről beszélnék. Tompán hallottam a hangokat körülöttem. Stevet akarják eltávolítani ahogy ők mondták. Ahogy ez a gondolat végigment a fejemben teljesen elvette az eszemet a vörös köd és csak azt láttam lelki szemeim előtt, hogy Stevenek valami baja lesz ha elengedem őket. Élve innen nem mennek el. Csakis holt testemen keresztül.

A testemben szinte felforrt a vérem. Szinte szét feszített belülről. Égetett de közbe gyógyított. Ki akar tőrni mikor dühös vagy és csak tombolni akarsz. Éreztem ahogyan a tűz körbe öleli a testem és kitőr belőlem minden düh feléjük. Én így tomboltam. Nekem ez volt a gyógyír a dühemre.

Az erőm átvette felettem a hatalmat és hirtelen azt sem tudtam mi történik majd csak Steve emlékét láttam magam elött

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Az erőm átvette felettem a hatalmat és hirtelen azt sem tudtam mi történik majd csak Steve emlékét láttam magam elött. Majd vissza is tértem a való világba. Egy pillanatig nem láttam tisztán de mikor végre kitisztult látásom elszörnyültem. Megint öltem. Az ikrek és a Trió-ból Kayla és Merie feküdt előttem holtan.
Darcy csakis a jég ereje miatt menekülehtett el de nem lehet messze. Olyan égésekkel. Kizárt dolog.

*Steve szemszöge*

Mikor felkeltem Rose nem volt mellettem. Őszintén? Megijedtem. Ebben a helyzetben jobban örültem volna ha mellettem lesz mikor felébredek. Felöltözve kimentem a sátorból ahol láttam ahogyan Loki és Thor vitázik az egyik nyomozóval.

A tündér hercegnő (Befejezett) [A.K. f.f]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora