Betty : Uzun siyah saçlı, bol giyinmeyi seven ,müziğe ilgi duyan ve aşırı meraklı olan ayrıca içine kapanık olan ana karakterimiz.Ailesi zengindir ama annesi ve babası kardeşi Sarah ' ı daha çok sevmektedirler bu yüzden Betty üvey çocuk gibi büyütülmüştür.
Alex : Mavi gözlü sarışın cesur ve güçlü bir çocuktur .Kimsenin bilmediği bir yeteneği vardır yeteneği kilit açmaktır her türlü kilidi açabilir. Annesini küçük yaşta iken kaybetmiştir ve babası tarafından büyütülmüştür. Babası bir holdingin sahibidir ama babası Alex'in annesi öldükten sonra tekrar evlenmiştir ve Alex kötü muamele görmüştür.
Kate : Betty'nin çocukluk arkadaşıdır ve Ailesi öğretmendir.
Jake:Alex'in üvey kardeşidir Alex ile arası hiç iyi değildir.
Molly Karriper : Aslında kitabım ne kadar Betty ve grubunun maceralarını barındırsada asıl konumuz Molly Karriper . Molly Karriper ' ın hikayesini ancak Betty ve grubu çözdüğünde görebilirsiniz yani Molly ' nin sadece fiziksel görünüşünü antalacağım .Bayan Molly Karriper 29 yaşında oldukca güçlü ve bir zamanlar olduğu asiliğini hiç kimseye belli etmeyen her zaman katı bir şekilde konuşan bir kişiliği yansıtıyor gelelim fiziksel özlelliğine oldukça koyu olan kahverengi gözleri ile dikkat çekerken her zaman üstünde mavi sade ama üzerinde kendinden emin gözüken elbisesiyle çok güzel bir kadındır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bataklığa Saplanmış Anahtar
AdventureBakalım Betty ve arkadaşları bu gizemli okulun sahibinin kilidini çözebilecek , gizemini gün ışığına çıkarabilecek kadar cesur ve yeteneklimi ?