Bayan Molly ' nin ne söylediğini pek takmadım sadece " önemli" misafir ve öğreneceğimiz gerçeklere odaklandım sonrada odama çıkmaya giderken merdivenin altındaki boşluğa gözüm çarptı duvarın bir yeri daha açık renkliyken diğer yeri koyuydu kapı gibiydi hemen duvarın yanına gidip biraz dokundum ve evett işte buldum . Kapıyı açtım ve içeri girdim
Hayır içeri giremedim düşüyordum neler oluyordu hayır olamaz aşşağısı karanlıktı ve büyük ihtimalle yere çarpıp ölecektim olamaz bir yere tutunmam lazım elimle bir yer adeta bir umut arıyordum evet bir cukur buldum düşerken oraya tutundum tek elimle sonrada diger elimi koydum peki burdan nasıl çıkacağım . Tutunduğum yer bi dolapdı dolabın içine girdim ve az kalsın yine düşüyordum bu dolap değil kare şeklinde boru gibi birşeydi 5e ayrılıyordu acaba nereye gidiyordu alta üste sağa sola ve önüme büyük ihtimalle üstteki düştüğüm kapıya gidiyordu alttaki ise düşecegim yere ben de dademinki olayı unutup onümdeki borudan giderek biraz araştırmak istedim ve ilerledim ama kocaman bir havalandırmanın içinde olduğumu anlamam uzun sürmedi uzun süre ilerledim ve evet havalandırma kapağı bir dakika burada nere bir sürü ceset hatta iskelet Aman Allahım ben nereye düştüm yüzlerce ceset ve arkadaki hayır hayır hayır gözümden bir yaş düştü bu Kate ' in minik bedeniydi olduğum yere yıkıldım uzun süre ağladım sonrada geldiğim yoldan geri döndüm yine o ayrımdaydım üste tırmanmaya başladım iyiki dövüş kursuna gitmişim ki kolayca tırmana biliyorum sonunda önümde yine bir havalandırma ve merdiven boşlugu ama üstte yol devam ediyordu daha fazla macerayı hem ruhsal hemde bedensel olarak kaldıramayacağımı düşünerek cebimdeki bıçakla havalandırmayı durdurarak kapağı açtım ve sonunda kendimi odama atabildim cok yorgundum kapıyı açtığım gibi Amy yanıma geldi Kate gidince odama taşınmıştı .
Nerdesin sen kaç saattir ya meraktan ölüyorum .
Amy ' e sonra anlatırım diye düşünerek bi yalan attım ve yatağıma kendimi attım yarın ki misafirleri düşünüyorum ve her zaman ki gibi neden diyorum her başımı yatağa gömdüğümde neden diye hayatı sorguluyorum neden ben bu kadar acı cekiyorum diye sonrada gözlerimi kapatıp yine acı dolu bir günü bekliyorum .Yazım yanlışları için üzgünüm hikayemi oturup hayal gücümle yazıyorum ve gerçekten hikayemi ck seviyorum lütfen destek verin teşekkürler. 💗🖤❤💙💚💛💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bataklığa Saplanmış Anahtar
AdventureBakalım Betty ve arkadaşları bu gizemli okulun sahibinin kilidini çözebilecek , gizemini gün ışığına çıkarabilecek kadar cesur ve yeteneklimi ?