Balo Gecesi

7 4 0
                                    

Uzun süredir bu kadar kendimi güçsüz ve yıkılmış hissetmemiştim herkeze karşı öfkem ve nefretim vardı. Kimsem yok hayatta hiç bir desteğim yok ne yapacağımı bilemeden hayat beni sağa sola savuruyordu daha 3 4 gun önce insanların bir birini öldürmesini kardeşim yerine koyduğum kişinin cesedini görmüştüm artık kimseye güvenemiyordum yanımda Alex, Riley, Amy ve Jake vardı peki bu 4 kişiye güvenebilirmiydim daha neden bu okulda olduğumuzu bile bilmiyorduk ve bizi yönetiyorlardı adeta bu gece balo bitince havalandırmadan üste devam eden yolu da keşfetmeye karar verdim bizden neler sakladıklarını öğrenemek istiyorum . Tüm bu düşüncelerim ile yataktan doğruldum
Bayan Molly dolaplarımıza balo için elbise koydurtmuş Amy yanıma gelip "Alexler bizi bekliyo aşşağıya inelim ha bu arada sen baloya kimle gideceksin ".diye sordu bilmiyordum kimle gidecektim belki de yalnız katılırdım çünkü tek merak ettiğim şey misafirlerdi. kimdi bu misafirler ?
Amy beni dürterek odadan çıkardı ve birlikte yemekhaneye indik bu sırada Amy balo elbisesinden bahsediyodu
Amy : Bayan Molly gerçekten zevkliymiş elbisem çok güzel ama ayakkabılarım uymuyo ya ne yapsam acaba .....

 kimdi bu misafirler ?Amy beni dürterek odadan çıkardı ve birlikte yemekhaneye indik bu sırada Amy balo elbisesinden bahsediyodu Amy : Bayan Molly gerçekten zevkliymiş elbisem çok güzel ama ayakkabılarım uymuyo ya ne yapsam acaba

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Amy ' nin anlata anlata bitiremediği elbisesi )
Amy elbisesinin altina ayakkabı düşünürken ben elbiseme nasıl bıçağımı koyacağımdı ya birisi kavga yaparsa baloda ve savunmasız kalırsam. Bayan Molly bana siyah bir elbise vermişti ve bunu sevmiştim bence siyah asaleti güçlülüğü ve zarifliği temsil eder .Bıçağı nereye koysamm tamam buldum elbisenin içine bir cep dikerim ve bıçağı koyarım evet mantıklı

( Buda Betty ' nin içine cep dikip bıçak koyacağı siyah elbise )Sonunda yemekhaneye ulaşmıştık diğerlerine havalandırma maceramı anlatmak ve anlatmamak arasında kalmıştım ama sonunda bir kere daha güvenmek istedim belki bu sefer güvenim boşa çıkma...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Buda Betty ' nin içine cep dikip bıçak koyacağı siyah elbise )
Sonunda yemekhaneye ulaşmıştık diğerlerine havalandırma maceramı anlatmak ve anlatmamak arasında kalmıştım ama sonunda bir kere daha güvenmek istedim belki bu sefer güvenim boşa çıkmazdı ben hayata gözlerimi açtığımda aile dediğim insanlara güvenmiştim ve beni yalnız bıraktılar benim üzerime suç atan arkadaşım a onu asla unutamam kaç yıl önce olduğunu unuttum ama o olay bunu unutamam .
Ortaokula giderken bir arkadaşım vardı ona güvenmiştim ama o sırf ailem zengin diye beni kıskanıp üst sınıflara dövdürtmüş bana sınavda kopya çekme iftirası atmıştı bunları bile kaldırabilirdim ama ...
Beni dövdürttükten sonra herkez beni okulda ezik olarak görmeye başlamıştı ruhsal olarak çok kötü durumdaydım intihar etmeyi düşündüm ona söylediğim tüm sırlarımı herkeze anlatmıştı. Sarah köpeğimi öldürdükten sonra yeni bir köpek sahiplenmistim adı Max di onunla çok bağlanmıştım işte o gün intihar etmek için okul çatısına çıktığımda köpeğim Max ' ı gözlerim önünde çatıdan aşşağıya attı onu tutamadım o küçük bedeni ellerinin arasından kaydı gitti intihar etmeye çalışırken o zaten beni öldürmüştü sonra herkez başıma yığılınca intihar edemedim beni 3 ay psikolağa götürdüler ama onlar bilmiyordu ruhum hala nefes alamıyor.
Ama bu sefer de aynı hatayı yapmak istedim bir kez daha ruhum bir umuda tutundu ve olanları anlattım sonucunda herkez benimle birlikte havalandırmadan gelmeyi kabul etti ama Amy güçsüz olduğu için bize gözcülük yapacaktı bizi bekleyecekti.

Yavaş yavaş hava kararmaya başlamıştı saat 7 de balo başlayacaktı bu yüzden herkez giyinmeye odasına çıktı balodan hemen sonra tırmanacağım için elbisenin içinden şort ve bir kısakollu giyecektim elbiseyi hemen çıkarır tırmanırdım yani elbiseyle tırmanmamı beklemiyordunuz değilmi.
Sonunda balo yerine aslında ana salona geldik .Amy ve riley 2 kardeş beraber Alex ve bir kız Jake ve bir kız baloya katılmıştı ben her zamanki gibi yalnızlığımla baş başaydım herkezin yüzünde balo maskesi vardı slow bir müzik çalıyordu sonunda Bayan Molly geldi üzerinde her zamanki mavi sade elbisesiyle dikkat çekiyordu bu katı yüzündeki cesaret ve asalet evet bu kadın asaletin insan şeklini almış haliydi gercekten onun bu duruşuna hayrandım ama onu hangi olay bu kadar cani yapmıştı Bayan Molly ' i daha iyi biri olarak tanımak isterdim.
Bayan Molly 'nin arkasında 3 maskeli kişi vardı 1 ' nin kız 2 sinin erkek olduğu anlaşılıyordu özel misafirler bunlar mıydı peki kimdi bu misafirler
Bayan Molly :

Bu kişiler bizim misafirlerimiz şimdi size tüm gerçekliğiyle anlatacağım
Aslında siz bu okula seçilmediniz aileleriniz sizi bize sattı ayrıca bütün her şeyi biliyorlar yani ölebileceğinizi ve öldürebileceğinizi aslında sizlere kötü bir sey yaptırmıyoruz ailelerinizin kötülüklerinden sizleri koruyoruz ilk görev sadece aranızdaki
Güçsüzleri elemekti bundan sonra görev olmayacak sadece sizi hayata hazırlayıp birer güçlü savaşçı yapacağım bu misafirlerde sizin yeni koçluk kocalarınız bu Mery sizin okçuluk hocanız bu Andre sizin dövüş hocanız ve son olarak bu da Arthur sizin bıçak kullanma hocanız . Unutmayın siz şuan yalnızsınız aileniz dediğiniz kişiler ufak bir miktarda paraya hemen sizi sattılar kimseye güvenmeyin hırs yapmayın sadece yaşayın ve kendinizi güçlendirin ileride bana teşekkür edeceksiniz ayrıca ben olmasaydım aileniz sizi herkeze satabilecek yapılarda yani sıkı çalışın bu balo sizin geleceğinize.

Evett beni destekleyen herkeze çook teşekkür ediyorum seviliyorsunuz burda yeniyim ve lütfen hatalarımı maruz görün bir sonraki bölümde görüşürüz 🖤❤💙💚💛💜

Bataklığa Saplanmış Anahtar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin