Molly 4 kişiden oluşan grupları dolaşmaya başladı ve arkasından 1 kadın , kadın dikatimi çekmişti etrafa amaçsız boş gözlerle bakarken bir anda gözlerimiz kesişti nedense içimde tuhaf bi duygu oluştu ama bu duygu kesinlikle samimiyet veya onu sevmemden değildi aksine ona bakınca içimden öfke alev dağıtırcasına çıkıyor ve suratıma yansıyordu Kate ne oldu diye sordu. Bende gözlerimi kadından çekerek Kate çevirdim ama içimdeki bu garip duygu bir türlü sönmüyordu bişeyler kırıp dökmek istiyordum ve ayrıca kalbimin yerinden çıkarcasına atışını dindirmek için elimi kalbimin üstüne koyup 10 saniye saydım ve bu taktik işe yaramıştı evet bu en sevdiğim özelliğimdi .Bunu ilk Sarah.
, eskiden babam beni çok severken aldığı köpeğimi zehirlemesiyle keşfettim köpeğimin ölmesiyle nedense hiç ağlamamış ve bunun aksine çok sinirlenmiş ve elime ilk gelen vazo bardak vb. şeyleri yere atarak sinirimin geçmesini beklemiştim ama durduğum her saniye sinirim 2 ye katlanıp çoğalıyordu ayrıca kalbim şimdi attığı gibi acı verici bi şekilde atıyordu.Sonra elimi kalbimin üstünr koyup 10 saniye bekleyince bütün sinirim adeta olay hiç yaşanmamış gibi geçmişti bayan Molly ' nin sesiyle oraya odaklandım.Bayan Molly arkasındaki kadının elindeki plastik kabı alarak gruplardan kabın içindeki üzerinde sayı yazan toplardan bir tane çekmelerini istiyordu sıra bize gelince
birden Jake öne atılarak grup sayımızı çekti elinde 12
yazılı sayı topuyla bize döndü .Alex'in bakış açısından bakalım birazda
Tüm olanlar karşısında cidden şok olmuş bir şekilde salondaki kişileri süzmeye başladım taki o kadını görene kadar boş ve sanki öfkeli gözlerle etrafa bakıyordu ama bi anda insanları süzerken gözleri bir yerde sabitleşti etrafa bakarkenki o boş bakışları yerine biraz şok olmuş ve resmen etrafı yakıp yıkmak istercesine bi sinirle bakıyordu merak etmiştim bu boş bakışları ,kim bu duruma getirebilirdi hemen bu bakışları sergilediği kişiye baktım. Ne bu olamaz ciddenmi daha 1 gün öncedir tanıdığım ve grubumuzun 4. üyesi olan Betty denilen kız değilmi böyle birini beklemiyordum ama dahada şaşırdığım şey o kadının kıza baktığının 5 katı kadar sinirle kadına bakıyor oluşuydu acaba daha önce tanışmışlarmıydı merak etsemde boş verdim ve Bayan Molly'nin sesine döndüm .
Ve sevgili okurlarım Bettyle devamm
Bütün gruplar gelen sayıya göre dizildi toplam 12 grup vardı ve biz sonuncuyduk gruplar sırasıyla siyah bir kutudan görev alıp odalarına dağılıyorlardı içimden kesin benim kötü şansım yüzünden grubumuz sonuncu oldu diye düşündüm .
Aslında bunun iyimi kötümü olduğunu tam anlamadım çünkü bizim kaderimize başka gruplar karar veriyordu Bayan Molly ' nin dedigine göre 12 gruba 12 tane seçenek yani toplam 48 kişi 12 görev yapacaktı umarım cinayet gibi yani birine zarar vermeli bir görev gelmezdi .Bu sefer Kate öne atılarak görevimizin olduğu bence kaderimizin olduğu kağıdı alıp yanımıza dönerek kağıdı açtığında bir ader boş kağıt elinde duruyordu bunun ne demek olduğunu anlamamıştık ve ben koşarak tam kapıdan çıkmak üzere olan Bayan Mollyi durdurdum ve kağıdı sordum bayan Molly ofisine kadar benim takip etmemi söyledi Bayan Molly sade bi ofise geldi ve oldukça lüks görünen koltuğa oturup bana bizim gurubumuzun 2. Grubun işleyeceği cinayeti durdurmamız gerektiğini aksi takdirde ceza alacağımızı yani grubuzdan birini feda etmemiz gerektiğini söyledi aklımda kafamı karışıran yüzlerce soru olsada bunları düşünmeyi bırakıp Bayan Mollye aklımı oldukca karıştıran o soruyu sordum " Bayan Molly peki bizim bölye bir görevimiz varsa neden boş kağıt vardı yani görevi kağıttan da okuyabilirdik " .Bayan Molly bana oldukça katı bir ifadeyle gözlerimi adeta oyarcasına bakarak" bu gizli bir görev görevlerinize yarın başlayacaksınız ve yarın salonda aranızda bir ajan yani bir nevi yaptığınız görevleri engelleyecek bir grup var diye bildireceğim ve siz bu grupsunuz anladıysan çıkabilirsin" dedi ve bende hemen grubun yanına dönerek olan biteni anlattım . Bence o kadar da kötü bi görev değildi ama 2. Grubun çıkması biraz değil bayağı kötü olmuştu çünkü onlar zengin zorba ve kendileri uğruna herkezi öldürebilecek tiplerdendi . herkesde silah bulunuyordu ve buda durumu daha kötü yapıyordu, oldukça tehlikeliydi. Yapacağımız planı yemekhanede konuşmayı tercih ederek yemekhaneye doğru yol aldık yemekhane ve ana salon arasında pek mesafe yoktu hızla geldik ve oturmak için bi yer aradım gözlerimi gezdirirken boş biyeri bulmanın sevinciyle oraya gidip tam oturacakken arkadan bi ses geldi .
Merhaba sevgili okurlarım duyurudan 13 gün sonra bölüm attığım için çook özür dilerim ama yazamadım maalesef ama bu sefer diğer bölümlere göre uzun bi bölüm atarak size hediye ettim umarım begenmişsinizdir bir sonraki bölümde görüşürüz sizleri çok seviyorumm 💗💗💗💗💗💗💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bataklığa Saplanmış Anahtar
AdventureBakalım Betty ve arkadaşları bu gizemli okulun sahibinin kilidini çözebilecek , gizemini gün ışığına çıkarabilecek kadar cesur ve yeteneklimi ?