Anons

16 7 1
                                    

Hepimiz okulun salonuna toplanmıştık sanırım 40 50 kişi civarındaydık.Hemen arkamızda o çocuk ve arkadaşı vardı ben onlara bakarken bir anda içeri bir kadın girdi .
Me,rhaba ben bu okulun sahibi Molly Karriper biliyorsunuz ki şuan okul yemekhanesinde bi ceset var  bu okulun gerçek yüzü işte bu .
Hergün hepinize birer görev verilecek ve gün içerisinde görevi tamamlamazsanız yemekhanedeki bir sonraki ceset size ait olacak. Görevleriniz birini öldürmek ,okul içerisindeki ipuçlarını bulmak  olabilir.Hepimiz adeta bir şok içerisindeydik gerçekten burası böyle bir okulmuydu .
 
  Şimdi hepiniz sırasıyla gelip bir kağıt çekecek ve 4 kişilik gruplar oluşturacaksınız 2 erkek ve 2 kız şeklinde.
... sıra bana gelmek üzereydi  kağıtta Kate ,Alex  ve Jake yazıyordu Kate ile aynı grupta olduğumuz için sevinmiştim ama Alex ve Jake kimdi .
Alex ve Jake kim diye sordum yanımıza sabah beni düşmekten kurtaran çocuk ve arkadaşı geldi ve kendilerini tanıttılar. 
Merhaba ben Jake buda Alex
Umarım iyi geçiniriz.
Umarım.
Bayan Molly Karriper : Artık odalarınıza dağılabilirsiniz yarın sabah saat 6 da tekrar burda görüşürüz yarın tehlikeli bir görev sizi bekliyor iyi dinlenin.

Umarım sevmişsinizdir . Destekleriniz için teşekkürler ❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍

Bataklığa Saplanmış Anahtar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin