Herkez bayan Molly ' nin anons'uyla toplanmıştı ve Bayan Molly de geldi ah yine mi o kadın o kadında sevmediğim bir şey vardı adı Olmi ' di sanırım ama kesinlikle o kadını sevmiyordum ve kadını öldürmemek için zor duruyordum son zamanlarda yaşadığım olaylardan sonra herşeye sinirlenir kırıp döker olmuştum ve çocukluk tranvalarım tekrardan canlanmıştı . 15 yaşımdaydım odamda oturuyordum misafirlerimiz gelmişti kuzenimle , Sarah birlikte oynuyorlardı sonra odamdan aşağıya inerken merdivenin sonunda annemin çok ama çok sevdiği annesinden yadigar bi vazosu vardı Sarah ve kuzenim Tomhas oynarken vazoyu kırdı sonrada suçu üzerime attılar ne kadar dil döksemde bana inanmadı, annem ve beni sokağa attı, ceza diye sokakta anlamsızca yürüyordum bir anda yagmur yağmaya başladı ve bende bir durağa oturdum yağmurun dinmesini bekliyordum ileride 2 adam kavga ediyorlardı sonra 1 ' i diğerine bıçak çekti ve öldürdü o an herşeyin çok basit olduğunu anladım öldürmek ne kolaydı böyle .
Bayan Molly : Yarın Akşam okulumuza özel balo gecesi düzenledim ve sizinle tanıştırmak istediğim özel misafirlerimiz var şimdilik bu kadar yarın zaten bir çok şey öğreneceksiniz şimdi dinlenebilirsiniz ve baloya çift halinde katılacaksınız bunu kendi aranızda belirleyin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bataklığa Saplanmış Anahtar
AvventuraBakalım Betty ve arkadaşları bu gizemli okulun sahibinin kilidini çözebilecek , gizemini gün ışığına çıkarabilecek kadar cesur ve yeteneklimi ?