Anı

14 6 2
                                    

Yemekhane de yemeğimizi yedik Jake komik espirili ama birazda kibirli bi çocuktu ama Alex tamamen farklı sohbet ederken hiç bize karışmadı kardeş olmalarına rağmen tamamen farklıydilar gerçi bende Sarahla böyleydim ikimizde aynı anne babaya sahip olsakda her yönden sevgi yönünden bile farklıydık ona herzaman en iyileri yapılırken ben hep en kötüsünü alırdım nedendi bilmiyorum Sarah doğunca ne değişmişti aslında anne ve babamın ilgisini sarah bebekken bende 8  yaşında  filandım Sarahı seviyordum o zamanlar daha sonra 1 gün Sarahı aşı vurmaya götürdüğümüzde anneme son günlerde fark ettiğim boynumun yanında çıkan kırmızı kanat figürünü göstermiştim.aslında fark ettiğimde  pek önemsememiştim ama kaşındığı için hemde hastanede oldugumuz icin yani doktora gösterebileceğimiz için anneme gösterdim annem ise bana sakın bunu bizden başka kimseye anlatmamı ve göstermemi söyledi ve o günden sonra bir daha beni hiç sevmedi bende bu yüzden bol giyiniyordum o kanat figürü yüzünden sevgimi kaybettiğimi düşünüyordum ve onu saklıyordum.
Kate'in seslenmesiyle anılardan kendimi alarak bitmiş yemeğimin tepsisini yemekhane ye bıraktım ve Kate ile odamıza çıkmaya başladık üzerimdekileri çıkararak siyah pijama takımımı giydim ve yatağa yattım ne kadar uykuya ihtiyacım olsada bi türlü kafamdaki sesleri susturamadım bizi 3 gündür zorla bu okulda tutuyorlardı  ve okulun gizemini çözmemizi istiyorlardı ayrıca cinayet işliyorlardı ve içimde bir şüphe oluştu annemgillere bu özle okula seçildiğimi söylediğimde sanki
biliyormuşçasına karşılamışlardı acaba beni bu tehlikeli okula onlar bilerek mi göndeemişlerdi içimdeki kuşkuyu söndürmek istercesine kendime beni sevmeseler bile ölmemi istemezlerdi dedim ve gözlerimi kapattım.

Evet yeni bölümümüzde bu kadardı bölümler arasında çok gün olduğu icin bende kısa ama hızlı bir şekilde bölümleri atacağım ne zaman bölüm atacağımı bilmiyorum ama günde 1 veya 2 bölüm atıcam ve bu hergün olurmu bilemiyorum şimdilik görüşürüz sevgili okurlarım 💗💗💗💗💗

Bataklığa Saplanmış Anahtar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin