Bir ses geliyordu gözlerimi açmak istemesemde kalkmak zorundaydım bayan Molly yine anons yapıyordu yataktan doğruldum bi dakika yatakta değilim ben!
Gece yataktan düşmüştüm sanırım her yerim ağrıyordu boynum tutulmuş gözlerimle odayı taradım her yer dağılmıştı ama kimin umrunda hızlıca kalkıp kendimi duşa attım üzerime bol bir şort ve T shirt giydim hızlıca odamdan çıkarak aşşağıya iniyordum Bayan Molly herkezi bahçeye toplamıştı bu sefer kimse kapının önünde silahla beklemiyordu ve hatta bahçenin çıkış kapısı bile açıktı bekle ben ne diyorum böyle nasıl olurda kapıyı açarlar şaşkınlığımla beraber herkezin toplandığı yere geçtim Bayan Molly :Evet kapı açıktır şimdi dize 2 seçenek sunacağım ya kapı açıkken bu okuldan giderdiniz ve kendi başınıza bakarsınız size giderken bir miktarda para verilecek kendi yaşam masraflarınız için yani kendi hatınızı kurarsınız bu okuldan bağımdız yada bu okulda kalır zorlu eğitimlere katlanırsınız ama bir kere bu okulda kaldığınızda bir daha gidemezsiniz ya devam ya ÖLÜM diz bilirsiniz şimdi 2 dakıkanız var karar verin.
Tabiki kalacaktım bu okulda düşünmek bile hata çoğu kişinin gideceğini düşünüyordum yani 45 kişiyiz illaki bu 45 kişi içerisinde hayatına düşkün insanlar çıkacaktır benim ise almam gereken bir intikam Var Riley leri sabahtan beri görmüyordum biraz etrafı inceledikten sonra onları gördüm ve yanlarına gittim.
Amy bana sordu
Kalacakmısın?
Evet . Peki siz ?
Bizde kalmayı düşünüyoruz diye atıldı Jake sohbetimizi bölen Bayan Molly :
SÜRENİZ DOLDU artık gidecekler bu tarafta kalsın kalacaklar ise bahçe kapısında beklesin .
Hemen sordum
Tam tersi olmayacakmıydı yani onların gitmesi bizim kalmamız gerekmiyor muydu.
Evet tamda öyle olacak ama onlar dışarı kendi hayatlarını kurmaya deyil verdikleri yanlış kararın sonucunu ödeyerek öteki tarafa gidecekler size bir tavsiye asla size karşılıksız iyilik yapan birine güvenmeyin çünkü bu dünyada her şey karşılıklıdır .
Demesiyle birlikte bir anda korumalar silahları bahçede olan 28 kişiye doğrulttu ve sıktı , cesetler yere yığılırken Amy ve bir kaç kişi çığlık attı bende arkamı döndüm sanırım midem bunları daha fazla kaldıramayacaktı ve bir ağaca midemi boşalttım arkamdan biri mendil uzattı bu kişi bizim okçuluk hocamız Merydi . Yanımdan ayrılınca kalan 17 kişiye:
Şimdi ormandaki okçuluk yerimize gideceğiz dedi ardından B. Molly : Bu günden itibaren bu okulun resmi öğrencilerisiniz hergün saat 4 buçukta sizleri orman yolunda koşu yaparken görmezsem kafanıza sıkarım hahahahahha tamam sadece minik bir ceza veririm ama bir uyarı yapmalıyım ki lütfen bu cezaların kime ve neye göre minik olduğunu düşünün yani bu minicik ceza , bıçak kullanma hocanız Arthur ' un bakış açısına göre parmağınızı kesmek vb. şeyler olabilir.
Bunu da siz düşünün, şimdi herkez 2 li sıra halinde hocanız olan Bayan Mery 'i takip ederek okçuluk alanına tempolu koşu ile gidin benden bu günlük bu kadar sadece yaşamaya çalışın umrumda değilsiniz görüşürüz.
Riley : Kadına bak be resmen yaşamaya çalışın ölseniz de umrumda değil diyo.Betty :Zaten umrunda da olmamamız gerekmezmi .
Amy : Hadi hızlı olun geride kalacağız valla kaybolur ayılara yem oluruz ormanda.
Jake : Abart sen abart sanki yanında 3 erkek 1 tanede erkeklere taş çıkartan kadın yokmuş gibi davran.
Amy : Yanımda 3 tane aslan gibi insan var ama sen kendini niye erkek olarak sayıyorsun anlamadım bence git sen sinek kardeşlerinin yanına burası aslanların yeri .
Jake Amy ' nin bu dediğine bozulurken Rileyde onu teselli ediyordu Alex kendi halinde takılırken onu inceledim aslında çok benziyoruz, saç rengi burun şekli ve gözleri resmen olmayan kardeşim gibi görünüyordu yanına daha çok yaklaşarak ona neden bizim sohbetimizden uzak kaldığınızda sordum.
Betty : Hey Alex neden konuşmuyorsun .
Alex : Ben çok üzgünüm aslında ben Jake ile kardeş değilim bir gün babamı ailemizin avukatı ile konuşurken gördüm benim evlatlık olmam ile ilgili konuşuyorlardı bende o günden sonra tamamen içime kapandım.
Alex için çok üzülmüştüm keşke benim kardeşim olsaydı.
Betty : Alex bundan sonra sen benim öz olmasa bile kardeşimsin istediğin şeyleri bana anlatabilirsin.
Alex : Çok teşekkür ederim .
Betty : Sorun değil hem sen benden daha küçüksün bundan sonra benim küçük kardeşimsin ahahahah .
Alex : Sadece 2 ay var aramızda .
Betty : Olsun yinede senden önce doğdum yani ben 2 aylıkken senin doğumunu göre bilecektim senden önce ben vardım ahahahaha.
Alex: Tamam tamam sen ne istersen o bücür .
Betty : Sen kime bücür diyorsun sadece boyum senden azıcık kısa .
Alex : Azıcık mı aramızda rahat bi 8 10 santim vardır.
Betty : Ama ben senden büyü-
Amy : Aa yeter hızlı olun artık dersten sonra ne yaparsanız yapın.
Amy ' nin kavgamızı sonlandırması ile birlikte hızlıca onları geçtik ve okçuluk yerine vardık demek isterdim ama sadece zamanla ağaçla sarılmış duvar olduğunu nerdeyse anlamayacağımız bir yerde durduk Bayan Mery siyah deri ceketinin içinden bir anahtar çıkardı ve hiç gözükmeyen duvarın içinde bir deliğe soktu ve " çıt " sesi geldi bir anda herkez şoka uğradı duvar aslında kapıymış ama hayır buna şaşırmadık kapının açılmasıyla gözlerimizin gördüğü yere hayretlerle bakakaldık.
Evet sevgili okurlarım kitabımız yavaş yavaş ilerliyor umarım seviyorsunuzdur kitap okunmuyor bu yüzden biraz aralık zamanlarla yazıyorum umarım sıkmıyorumdur kitapta bir sonraki sevgi dolu bölümde hoşçakalın. SİZLERİ SEVİYORUM (´・ω・')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bataklığa Saplanmış Anahtar
AdventureBakalım Betty ve arkadaşları bu gizemli okulun sahibinin kilidini çözebilecek , gizemini gün ışığına çıkarabilecek kadar cesur ve yeteneklimi ?