Sirazesikayik13 ün isteği=
3. Sezon: Eren ve Jean nin yemekhane kavgası*
"Ee, bu boş." Jean elindeki senaryoyu havaya salladı. "Sadece Eren ve Jean tartışırlar ve kimse onları durdurmaz, yazıyor."
"Evet, doğaçlama yapmamıza karar verilmiş" dedi Eren, gözlerini devirdi. "Agzınızdan geleni söyleyin, fiziksel olarak da birbirinizi yaralıyormuş gibi görünebilir, dedi yönetmen."
"İyi de sen gerçekten vuruyorsun. Elinin ayarı yok!" karton bardaktaki kahvesini içerken Jean huysuzlandı. "Son çekimde çenem çıktı."
"Kusura bakma gerçekten, oynarken içimden ne çıkıyor ben bile anlamıyorum. Eren sorunlu bir karakter."
"En azından siz çatlağın tekini oynamıyorsunuz." Jean nin soyunma odasından içeri Sasha girdi. Senaryoyu elinde sallayıp duruyordu.
"Bu kızın sorunu ne? Et yemek için ortalığı birbirine katıyor. Kriz geçirir ve Connie onu tutmaya çalışırken Jean nin elini ısırır. Şaka mı bu?""En azından sen her sahnede bir şeyler tıkınıp duruyorsun." dedi Jean alayla.
"Ya, ne demezsin? Bu rol yüzünden iki kilo aldım ben. Olacak iş değil..." dedi Sasha huysuz huysuz. "Kız o kadar yiyor ve bir de kilo almıyor. Bu gidişle beş yüz kilo olacağım."
Sahnenin çekileceği yemekhaneye gittiler. Sıra Eren ve Jean nin kavgasına geldiğinde önce birbirlerine laf sokup önlerine döndüler. Sonra sanki anlaşmışlar gibi ayağa kalkıp bitbirinin üzerine çullandılar.
Connie "Yüzlerinize dikkat edin!"
Çekim gayet eğlenceli geçmişti ama aynı şey yönetmen için geçerli değildi. Sürekli gülüp durdukları için sahneyi tekrar tekrar çekmek zorunda kaldılar ve bir araba dolusu azar işittiler. Etraftaki diğer oyuncuların gülmeye izni vardı ama Eren ve Jean nin yoktu. Doğal olarak onlar da kıkırdamalarını bastıramıyorlardı.
"...KESTIK! Jean, Eren e saldırman gerekiyor." yönetmen sinirle alnını ovdu. "Güldüğünü görüyorum, yüzünü omzuna gizlemeye çalışma."
"Sanki kavga ediyorlarmış gibi değil de cilveleşiyorlarmış gibi görünüyor." dedi Levi. Yorgunca saatinr işaret etti. "Oi, ağaç olduk burada. Daha eve gideceğim. Eğer duzgün oynamazsanız ben de düzgün oynamam."
"Üzgünüm ama Jean gerçekten ata benziyor!" dedi Eren kahkaha atarken. "Yoksa senaryo ona göre mi yazıldı?"
"Hey!"
Nihayet sıra Levi ın sahnesine geldi. Senaryoda yazılı olan şey Levi kavgaya son verirdi. Ancak nasıl son verdiği bilinmiyordu. Levi, Eren ve Jean nin ortasına dalıp karınlarına yumruk indirince ikisi de yere yığılıverdiler.
"Ve... KES! Bravo, son kısım harikaydı. Haylazsınız ama iyi rol yapıyorsunuz. Acıyı güzel yansıttınız." dedi yönetmen takdir dolu bir sesle. "Beş dakika mola, sonra Levi ın herkesi göndermesi kısmından alacağız. Bir yere ayrılmayın."
Eren ve Jean acı içindelerdi ama Levi sayesinde yönetmen tarafından övüldükleri için seslerini çıkaramadılar. Adam çıkışta onlara tatlı ısmarlayarak olayı tatlıya bağladı.
......................................................................
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın❤
Bu da böyleydi :)
Pek yaratıcı olamadım, diğer bölümlere de saklamak istiyorum. Ilk bölüm söylediğim gibi istekleri,
Buraya💜
yazabilirsiniz.
Kalplerinizi adayın ve güvende kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AOT Günlükleri
FanfictionAttack on Titan, gerçek insanların rol yaptığı bir dizi olsaydı nasıl olurdu? Peki oyuncuların gerçekte hayatta birbirleriyle etkileşimini, set arkasını ve daha fazlasını görmek ister miydiniz? Eğer cevabınız evetse aradığınız her şeyi bu kitapta b...