Lucyistiyorlevihan nın istegi= Kenny ve Levi ın takımı çarpışırken Hange nin yaralanması
*
"Iplerden hareket edilmiyor."
Ne kadar eğlenceli görünse de bütün oyuncular manevra tehçizatlı çekimlerden nefret ederlerdi. Çünkü bu atlama, çarpma ve düşme tehlikelerinin en çok yaşandığı sahnelerdi. Yüzleri ön planda olduğu için çok sık dublör kullanma şansları olmuyordu.
"Levi ın yüzündeki makyajı yenileyin." yönetmen komut verdi. "Kenny e de yeni bir kanlı gömlek getirin."
Kenny ve Levi takımlarının tapınaktaki savaş sahnesinin çekimleri yarılanmıştı. Levi ın yüzünde bir kesik, Kenny nin karnında da Levi dan aldığı derin bir yara vardı. Her şey ipler ve yeşil perde arasında çekildiği için tam anlamıyla bir savaş havası yoktu tabii ki.
"Az önce kılıçlardan biri neredeyse gözüne giriyordu, kusura bakma."
Kenny kostüm ekibinin getirdiği kanlı gömleği giymeye çalışırken konuştu. "Bir şey oldu mu?"Levi başını iki yana salladı. Makyajı uzun sürmemişti. O kadar çok yaralanma sahnesi vardı ki yara izleri dövme haline getirilmişti. Makyöz yanağına bıçak kesiği gibi duran dövmelerden birini yanağına yapıştırıp çıkardıktan sonra "Önemli değil." dedi. "Daha önce hiç silah tutma eğitimi almadığını söylediler. Nasıl bu kadar iyi kullanıyorsun? Bazen gercekten vuracaksın zannediyorum."
Kenny güldü. "Senin yaşın kadar aksiyon sahnesi çekmişimdir ben. Insan bir yerden sonra alışıyor. Sen de kılıçlarını iyi savuruyorsun. Bir de şu kız..." Kenny manevra tehçizatı takılan Mikasa ya işaret etti. "Adı neydi?"
"Mikasa."
"Hah, hareketleri çok doğal. Bu kadar genç yaşta duyguyu geçirebilmesi iyi bir şey. Yakında diğer yönetmenlerden teklifler çığ gibi gelir."
Levi onayladı. "Zaten geliyor fakat sözleşme gereği seri bitmeden başka dizi ve filmlerle anlaşma yapmamız yasak."
"Ha, o vardı değil mi?" Kenny yüzünü buruşturdu. "Aramızda kalsın, bu kuralı yetenek köreltici buluyorum. Serinin kac yıl süreceği belli değil, bir oyuncu sürekli aynı rolün içinde kalırsa yeteneğini nasıl geliştirebilir? Bu yüzden prensip geregi küçük yaşta oyuncuların dizilerde oynatılmasına karşıyım."
"Burada onlardan bol şey bulamazsın." dedi Levi alayla. "Hepsi bu sette büyüdü. Kendilerini geliştiriyorlar."
"Peki ya sen? Aynı dizide oynamaktan sıkılmadın mı?" Kenny kollarını göğsünde kavuşturdu. "Aot bittikten sonra başka projelerde yer almayı düşünüyor musun?"
Levi ilk başlarda çocuk dizisinde oynamakta tereddüt etmişti. Sıkıcı olacağını düşünüyordu. Birkac bölüm çektikten sonra bir bahaneyle sözlesmeyi fes edecekti fakat senaryoyu okuduktan sonra ilgisini çekmişti. Bu kadar çok çocuğun rol almasına rağmen hiç de çocuklara göre bir dizi değildi. Bazen dram sahneleri o kadar yoğun oluyordu ki eve gittiğinde bunu niye kendime yapıyorum, diye düşüyordu. Bazı küçük yaştaki oyuncuların psikolojik destek aldığı da oluyordu. "Bİrkaç yıl teklif kabul etmeyeceğım. Bilmiyorum, belki daha küçük projelerde yer alırım. Romantik-komedi filmlerden çok fazla teklifi geliyor."
"Komedi? Sanırım gülebildiğini kanıtlamak istiyorlar." Kenny alay etti.
Kenny ile daha önce başka bir aksiyon filminde sahne paylaşmışlardı. O zamanlar sadece figürandı. Levi ın kesfedilmesine yardımcı olmuştu. Bu yüzden araları iyidi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AOT Günlükleri
FanfictionAttack on Titan, gerçek insanların rol yaptığı bir dizi olsaydı nasıl olurdu? Peki oyuncuların gerçekte hayatta birbirleriyle etkileşimini, set arkasını ve daha fazlasını görmek ister miydiniz? Eğer cevabınız evetse aradığınız her şeyi bu kitapta b...