_EjderKiz1 in isteği=
Eren nin kaşığı yerden alırken deve dönüşmesi ve Hange nin kendinden geçmesi*
Yeşil perdeye sarılmış yarısı olmayan dev maketin üzerinde oturan Eren senaryoyu birkaç defa okumakla meşguldü. Bugün sürekli ezberini unuttuğu için yönetmenden azar işitmişti. Bunun tekrar olmasını istemediğinden risk almamaya karar vermişti. Sahne zaten kısaydı. Yapması gereken tek şey haykırmak, özür dilemek ve dehşet içinde görünmekti.
Ondan yaşça büyük oyuncuların arasında rol paylaştığı çekimler her zaman gerilmesine sebep oluyordu.
Fakat tek sorun kendisinde değildi. Hange telaşından yararlanıyor ve ne zaman rol paylaşsalar kameranın kadının yüzünü görmediği anlarda onu gülme krizine sokuyordu. Doğal olarak yönetmenden bir araba dolusu azar işitiyordu. Sadece onun sahnelerini değil, Hange herkesin sahnesini bozarak gülme krizine sokardı. Birlikte oynabilecek en zor oyuncuydu.Bu kez ciddi olacaktı.
Ciddi olacaktı.
Ciddi olacaktı.
Çekim kaşığın patladığı andan itibaren başlayacaktı. Yönetmenden işaret geldiğinde Eren koluna ve yüzüne başarıyla yapılmış kas izlerini tutarak kolunu devin içinden kurtarmaya çalıştı. Bu sırada tüm oyuncular ellerindeki silahları korkuyla ona doğrultmuşlardı.
"Bunu bilerek mi yaptın?"
"H-hayır istemeden oldu! Açıklayabil-"
"EREN!"
Hange kameranın görüş alanına girdi ve zevkten dört köşe olmuş bi halde bağırarak koşmaya başladı. Bu hali bile insanın gülmemek için kendini zor tutmasına sebep oluyordu. Hange nin girdiği sırada aniden tüm oyuncular kadını taklit etmeye başladılar.
"Lütfen koluna dokunmama izin ver Eren!" diye bağırdı Moblit. Eld, Auro ve Perta da sahte kola dokunduktan sonra dramatik bir tavırla yere diz çöktüler. "OHOHOHO! INANILMAZ! ÇOK SICAK!"
Daha sonra Levi arkalarından yaklaşıp ellerini birbirine kavuşturdu. Yalancı bir telaşla "Takım lideri, deli gibi davranmayı kesin!" diye çığlık attı.
"Ha-ha-ha çok komik." Hange yüzünü buruşturdu. "Hepinize aferin."
Yönetmen onaylamaz bir tavırla onlara başını sallarken Eren bu kez kahkasını gizlemeye çabalamadı. Hepsi Hange yi kusursuz taklit etmişti. Yetişkin oyuncuların da kendi aralarında birbirlerine şaka yaptıklarını bilmiyordu. Belli ki Hange den intikam alıyorlardı.
"Eren e kötü örnek oluyorsunuz." dedi Hange. "Hadi bunları anladım da senden beklemezdim Levi."
Moblit "Fikri veren zaten Levi ydı."
Hange hayret içinde adama bakınca Levi omuz silkti. "Sen kaşındın."
"Levi yı da bozdunuz." dedi yönetmen. "Hadi, baştan alıyoruz... Yine."
......................................................................
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın❤
Hange yi böyle sürekli şakalar yapan, Levi yı kibar, Eren i yaşıtlarıyla biraz kendini beğenmiş ama ondan büyüklere karşı saygılı hayal ediyorum. Oyunculuk konusunda ondan daha fazla tecrübe sahibi olanlardan bir şeyler kapmaya aç ve hevesli.
Diğer karakterler hakkında ne düşündüğümü sonra belirteceğim çünkü yazdıkça kafamda oturuyor.
Istekleri her zamanki gibi 1. veya 2. bölümün altına yazabilirsiniz :)
Kalplerinizi adayın ve güvende kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AOT Günlükleri
FanfictionAttack on Titan, gerçek insanların rol yaptığı bir dizi olsaydı nasıl olurdu? Peki oyuncuların gerçekte hayatta birbirleriyle etkileşimini, set arkasını ve daha fazlasını görmek ister miydiniz? Eğer cevabınız evetse aradığınız her şeyi bu kitapta b...