12

608 63 20
                                    

Levi ın Hange yi azarladığı (Levi ın error verdigi) sahne

*

Buhar makinesinesinin yarattığı sisin içine diz çöken Hange, hayal kırıklığıyla yeşil sahte perdeye dokundu. "Hayır, hayır olamaz... Harika bir denek olabilirdi..."

Diğer taraftan kaşları çatık bir Levi atından atlayıp sahneye girdi. Kızgınca, hala sızlanmaya devam eden Hange ye doğru yürüyordu.

"... Eğer onu yakalamayı başarsaydık insanoğlu devler hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilirdi-"

"Kapa o aptal çeneni, dört göz!" Levi kadını sertçe yakasından tutup kendine çekti. Öfkeyle gözlerini Hange ye dikti. "Dev bokuna dönmek istiyorsan keyfin bilir ama insanları bu işe karıştırma!"

Hange şaşkın şaşkın gözlerini kırpıştırdı. Levi onu kenara itmeli ve  sahne burada sonlanmalıydı ama o Hange ydi. Kendini tutamadı. Sözcükler ağzından kendiliğinden döküldü. "Ama devler bağırsak hareketlerine sahip değiller. Boşaltım sistemi yoktur."

Levi yı gafil avladı. Boşluğuna denk geldiği için Hange nin de dudağının titrediğini fark edince yanlıkla ağzından gülmeye benzer bir ses kaçtı.

"Kestik."

Bütün oyuncular kıkırdamaya başladılar. Hange sahneyi bozduğu için yönetmeden özür diledi. "Pardon, ama kendime engel olamadım. Gercekten, bu devlerin dışkısı nereye çıkıyor?"

"Bilmem, denize falan sıçıyorlar herhalde." dedi Levi. "Eksik olan tek şey boşaltım sistemi mi sence?"

"Hahaha, o kısım spoilerlı bence. Henüz senaryoda da hiçbir şey yazmıyor. En başta bu devler nereden geliyor ki zaten?" 

Yönetmenden devam komutu geldiğinde sahneyi yeniden çektiler. Ancak Hange nin ufak yorumu senaristin hoşuna gittiği için öyle bırakıldı. Çekimden sonra beraber sahneyi izlediler.

*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın ❤

Kısaydı, biliyorum ama aklıma daha yaratıcı bir konsept gelmedi.

Umarım beğenmişsinizdir.

Kalplerinizi adayın ve güvende kalın!

AOT GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin