LadyRunaa nın isteği= 2. Sezondaki Eren nin ağlama sahnesi
*
"Hiç bir sey degişmedi." Eren, Hannes in ölmesi geren yeşil perdenin önüne çöktü. Kendini yere atıp haykırmaya başladı. "Lanet olası hiçbir şey değişmedi... Her zaman olduğu gibi işe yaramazın tekisin!
"Eren..." yanında duran Mikasa mırıldandı. Eren öyle kötü ağlıyordu ki neredeyse gerçekten gözleri önünde bir tanıdığının yendiğini sanacaktı. Rolünü unutmamaya gayret etti. Kaç kere bu şekilde yönetmen tarafından azarlandığını hatırlamıyordu bile. Hikaye için önemli sahnelerden biriydi, eğer yarıda kesilirse Eren nin yeniden role girmesi zor olurdu. Bir çuval inciri berbat etmek istemiyordu.
"Annem...Yapamam... Ben hala hiçbir şey yapamam!"
"Eren...bu doğru degil." Mikasa oğlanın yanına eğildi. Usulca omzuna dokundu. Eren orada olduğunu yeni fark etmiş gibi yerden başını kaldırdı, ıslak yanaklarıyla ona döndü. Diğer yandan da gözleri sürekli panikle etrafa kayıyordu. Şu an etraflarında büyük bir dev mücadelesi döndüğünü hayal etmeleri gerekiyordu.
Mikasa oğlanın ilgisini çekebilmek için yeniden "Eren dinle... Sana bir şey söylemek istiyorum." dedi. Eren bu kez gerçekten dikkatini ona verdi. "Her zaman benim tarafimda oldun... Teşekkür ederim."
Eren nin yeşil gözleri büyüdü. Yaşlar süzülmeyi bırakmıştı. Mikasa da onun kadar duygu dolu görünmeye çalıştı. Bir an için karakteriyle empati yapmayı denedi. "Bana bir amaç için yaşamayı öğrettin...Ayrıca, bu atkıyı boynuma dolamıştın..." gözleri sulandı. Boynundaki atkıya dokundu. Yüzünü onunkine biraz daha yaklaştırdı. "Teşekkür ederim..."
Senaryoya göre bu, Mikasa nın Eren e bir çeşit duygularını itiraf etme sahnesiydi. Bu hayali kaotik ortamda onu öpmek icin yaklaşmaya devam ederken Eren nin birden ayağa kalkıp o atkıyı istediğin yerde, istediğin kadar boynuna dolayacağım, demesi, yumruklarını sıkması ve kahramanca devinin gücünü kullanması gerekiyordu.
Ancak Eren ne ayağa kalkıyor ne de yumruklarını sıkıyordu. Yaptıgı tek şey aval aval yüzüne bakmaktı. Acaba unuttuğu başka bir replik vardı da Mikasa mı hatırlamıyordu? Yoksa bu da yönetmen onu azarlasın diye Eren nin oynadığı başka bir oyun muydu? Yapmadığı şey değildi. Sebebi ne olursa olsun, Mikasa rolünü bozmamaya yemin etti.
Ancak... böylesi de rahatsız ediciydi. Eğer biraz daha yaklaşmaya devam ederse onu gerçekten öpmek zorunda kalacaktı. Eğer öyle olursa Eren onunla ölene kadar dalga geçerdi. Burunları birbirine değdiğinde yönetmenden Kes komutu geldi. Mikasa o zaman derin bir nefes aldı.
"Eren, neyi bekliyorsun? Ayağa kalkman gerekiyordu."
Yeşil gözlü oğlan şaşkın şaşkın yönetmen koltuğuna baktı. "P-pardon. Bir an dalmışım."
"Bence Eren Mikasa yı öpmek için fırsat kolluyordu." Başka bir karede Jean i devden kurtarmaya çalışan Armin dalga geçti. Jean ile sırıtıyorlardı.
"Hiç de bile!" Eren nin yanakları kızardı, kaşlarını çattı. "Role kaptırdım hepsi bu."
"Çünkü harika oynuyorum." Mikasa kollarını göğsünde kavuşturup tek kaşını kaldırdı. "Ondandır."
"Neyse, yorgunluguna veriyorum ama bir daha olmasın." uyardı Eren i yönetmen. "Mikasa nın son cümlesinden tekrar alıyoruz."
Mikasa sonunda intikam almanın verdiği mutlulukla Eren e geri döndü. Suratsız ifadesinden daha büyük bir keyif aldı. Sahne bittikten sonra da sette bütün gün onunla dalga geçti.
*
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın ❤
Bence buradaki çekim hatası buna benzer bir şey olurdu. Umarım beğenmişsinizdir :)
Kalplerinizi adayın ve güvende kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AOT Günlükleri
FanfictionAttack on Titan, gerçek insanların rol yaptığı bir dizi olsaydı nasıl olurdu? Peki oyuncuların gerçekte hayatta birbirleriyle etkileşimini, set arkasını ve daha fazlasını görmek ister miydiniz? Eğer cevabınız evetse aradığınız her şeyi bu kitapta b...