: )
تیک عصبی پای اون مردِ به ظاهر خونسرد و سرد خو ، داشت تمرکز رو برای فرمانده ی ارشدش سخت میکرد .
مغز هوسوک از این که هم به سوالات مزخرف اون خبرنگارای بدرد نخور و بی مصرف پاسخ های حساب شده ای بده و روی تک تک کلماتش به شدت دقت کنه و هم به فکر حالات عصبی و هر لحظه از کوره در رفتن بدن اون پسر باشه ، داشت به تشنجی خفیف راه پیدا میکرد .اون پسر بچه عصبی بزرگ شده زیر بال و پرش براش خیلی اهمیت داشت .
میدید ...
در حال صحبت ...
وسط میدون جنگ ...
موقع تمرین تیراندازی ...
تو مصاحبات شورای ارتش ...
تایم به خواب رفتن ...
زمان غذا خوردن ...
هنگام فکر کردن ...
لحظه به لحظه ی نفس کشیدن ...اون تو تمام زمان ها و مکان ها میدید ... که چطور ... تهیونگ خودش رو میخوره تا ساکت بمونه و این حتی از مرگ پدر و مادش هم برای قلبی که فقط اون پسر توش مکانی برای موندن داشت دردناک تر به شمار میرفت .
+ چرا کره شمالی از فرجه ای که دولت ما بهشون داده بود سوءاستفاده کرد ؟ اگر این طور در نظر بگیریم که کره شمالی واقعا قصد کوتاه اومدن نداشته باشه با توجه به بحران کمبود نیرویی که داره باهاش مواجه میشه ، از نظر شما چه اتفاقی رخ خواهد داد ؟هوسوک ، نفس عمیقی رونه ریه هاش کرد و چشماش مدام در تلاطم و درگیری بین لب های اون مرد خبرنگار قد کوتاه و و پسرکش با هم نزاع داشتن . با نگاه های مکرر و متداوم استرسیش ، یونگی متوجه شد که باید اون پسر رو اروم کنه ...
پسری که در همین ثانیه های لعنت شده عرق سردی تمام بدنش رو فرا گرفته بود ... صدای تک تک اون فلش ها براش بلند تر و اهسته تر از واقعیت تداعی میشد ...
به دست خودش کرم جونده و وحشتناکی ساخته بود که در این مواقع تمام مغزش رو بجون تا مبادا دستور بیجایی به عصب های هنجره و دهنش بده و چیزایی بگه که نباید ...
تمام مدت درد جویده شدن مغزش رو با کوبیدن پاشنه ی بوت هاش به کف زمین تلافی میکرد و مدام یک جمله رو برای خودش تکرار و تکرار و تکرار میکرد ... " بزار هر چیز فاکی ، همون جور که هست بمونه ! " ... " بزار هر چیز فاکی ، همون جور که هست بمونه ! " ... " بزار هر چیز فاکی همون جور که هست بمونه ! " .._ در مورد پیشبینی اعمال و رفتار آینده کره شمالی اطلاعات زیادی نمیتونم در اختیارتون بزارم . اما همین که بدونین اون بحران کمبود نیرو واقعا جدیه کافیه ! و این که بله .. اونا در مرز با استتار داخل جنگل به ما حمله کردن چون اونها بی دلیل و بی منطق حساب شده ای به دنبال تصرف زمین و یک افتخار لجوجانه و بچه گانه هستن که به خاطر پنج سانتی متر زمین تصرفی بخوان به کشور های دیگه بگن ما کره جنوبی رو شکست دادیم . اما ما قصد چنین کاری رو ندارم و حتی هنگام حمله لب مرز هم قدمی از سرباز های کره جنوبی روی خاک کره شمالی قرار نگرفت . کسی که حمله میکنه و میبازه کره شمالی هستش ، ما فقط از سرزمینمون دفاع میکنیم !
YOU ARE READING
SOLDIERS HAVE HEARTS
Fanfiction+ زندگی یک سرباز برپایه سه اصله . اسلحه ، قدرت و سکس ! جنگ برای پسرای ناز نیست . ارتش مرد میخواد ! مردایی بی احساس ، تماما منطقی و جنگنجو . اینجا جایی برای مهربونی نداریم . _ اما .. س͟ر͟ب͟ا͟ز͟ ͟ه͟ا͟ ͟ه͟م͟ ͟ق͟ل͟ب͟ ͟د͟ا͟ر͟ن . +قلب های بیمار ؟ cp : v...