MERHABA ELİF İLE POYRAZ KARAKTERLERİNİ DEĞİŞTİRDİK
ELİF : MADİSON ELLE BEER
POYRAZ : SERGİO CARJAVAL
yeni bölüm geç geldi ama uzun oldu pambık şekerler :D :D :D
Multide poyraz video da Elif vaaar :D
BESTE NEVA'NIN AĞZINDAN :
"Sen çok güzelsin,sakın unutma. Sen herkeze umut olan bir kızsın sil sümüklerini ve gülümse. Işıldayan gözlerindeki hüzün seni dibe savurur Beste Neva..."
Hassiktir bu ne lan. Kim yolladı acaba bunu. Kesin Elif yollamıştır. Yok la bu Elif'in numarası deil. Poyraz mı diycem de yok la. o sümsük kim böyle mesaj kim amk yaa. Numarada kayıtlı değil ki. Bak şimdi Allah'ın gotöşlarıda beni buluyo ne diycem la ben buna. En iyisi " Yav he he " de geç.
"Yav he he. Edebiyat niye yapıyon lan. Ben bugüne bugün öküzlükte mastır yapmış bir kızım sonuçta." yazdım ve yolladım. Çok geçmeden hemen cevap geldi.
"Lan ne bok yersen ye seni düşünende kabahat zaten şımarık egoist." yazdı bana. Hassiktir lan ordan neyse birşey demeden telefonu kapattım ve uykuya daldım.
POYRAZ'IN AĞZINDAN :
Bugün Beste beni çok şaşırttı. Müziği bırakacağını söyledi. Merak ettim.Çocuklardan evinin adresini buldum ve arabama atlayıp evine sürdüm.Biri merdivenlerde oturuyordu.Ağlıyordu sanırm.Lan yok artık Beste şeytanın kankisi egoist kız şimdi ağlıyormudu cidden?Herzaman acil işlerim için kullandığım yedek telefonumu çıkarıp ona mesaj attım.İlkten bir şaşırdı sonra gözlerini silip tebessüm etti.Bu kız dengesiz abi 5 dakika önce salya sümük ağlıyordu şimdi gülüyor. Ben böyle düşünürken merdivende kimse yoktu.Eve girdi herhalde.Biraz zaman geçtikten mesaj geldi. Hah bak bak ne yazmış.
"Yav he he edebiyat niye yapıyon lan? Ben bugüne bugün öküzlükte mastır yapmış nir kızım sonuçta." yazmış. Teallam ya neyle sınıyon beni. Gerizekalı harbi gerizelakı bu kız. Sinirlendim bende hemen cevapı yapıştırdım tabi
"Lan ne bok yersen ye düşünende kabkahat zaten seni şımarık egoist." yazdım. Bu sefer cevap gelmedi. Bende evime döndüm. Önce ılık bir duş aldım altıma boxerımı giyip yattım ama uyuyamıyorum. Nedendir bilmiyorum ama aklıma sürekli Beste geliyor. Bende kalkıp sosyal hesaplarıma baktım. 1-2 saat sonra da uykuya daldım.
ELİF'İN AĞZINDAN :
Sabah yanağımda hissettiğim ıslaklıkla kalktım. gözlerimi yarı açık bir halde Emir'e baktım. sanırım hala rüya görüyorum. arkamı dönüp tekrar uyuyayım dedim ama sadece dedim. kıçıma yediğim şaplak sayesinde Emir'in rüya olmadığını anca anladım. malum jeton 12 köşeli olunca. Emir ' in " günaydın gergedan kıçı" demesiyle boynuna atlamam bir oldu.
"Lan senin ne bok işin var burda. hani tatilde gelcektin. gotik kafalı seni yaa çok özledim bee." diye cırlamaya başladım.
"Lan bi sus motorun soğusun. beynimi siktin amk sabah sabah. neyse gergedanım üstünü değiştirip aşağıya in sana kahvaltı hazırladım." deyip alnımdan öptüp dışarı çıktı. önce banyoya gidip işlerimi halletim ve pijamalarımdan kurtulup siyah dizleri yırtık kot pantalonumla üstüne kolsuz kırmızı oduncu gömleğimi giydim. aşağıya resmen yuvarlanarak indim. Emir'de gürültüyü duyunca mutfaktan koşarak çıktı. yere kapaklanmış beni görünce 'kesin imalat hatası bu kız' bakışını atıp " gerizekalı yemin ediyom gerizekalı bu kız yaa" deyince bir kahkaha patlattım. şimdi kahkaha naıl patlatılır diye sormayın sizin beyninizi akıtırım. ayık olun. neyse Emir hala bana pembe sıçan fil görmüş gibi bakarken " ne bakıyon amk kaldır beni. açım ölüüyyooom Emiiirrr" diye bağırdım. gelip beni kucağına aldı . tabi buarda mırıldanarak küfürler sıralıyordu bana. sandalyeye oturtunca
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laylaylom
Teen FictionKimse masum değil. Yaşanılanlar farklı. Tek ortak nokta Müzik. O sadece babasız büyüyen hiç bir şeyden haberi olmayan kız çocuğu. ( BESTE NEVA ) O sadece küçük yaşta tecavüze uğrayan masum görünümlü şeytan. ( ELİF ) O sadece annesini ka...