-8-

110 10 0
                                    

BESTENIN AĞIZINDAN
Müzik odasından çıktıktan sonra poyraz ile mirza bey yanımızdan ayrilmisti yagizda bizi eve birakicakti. o adamın hala kim olduğunu anlamaya çalışıyordum ama sanırım başarılı olamayacağım. Düşüncelerimi bölen tabiki elif
''Yagiz ne kadar kötü araba kullanıyorsun hayır amacın beni öldürüp yarışmadan cekilmemi saglamaksa avucnu yalarsin ''
''Elifim bir sus be güzelim buda kafa hani kulağımı siktin arabaya bindiginden beri ''
''Aa üstüme iyilik sağlık sen bana geveze mi diyorsun çek kenara inicem ben '' elifin cemkirmesiyle yağız arabayı kenara çekti elif ile ikimiz kocaman gözlerle yagiza bakıyorduk nasıl yani bizi birakicakmiydi? Içimden düşündüğümü elif kaba bir yolla yagiza aktardı ''lan nasıl bizi yolda birakirsin sen hiii '' diyerek yagizin saçını yolmaya çalıştı. Tabikisi kaslı ben elifi tutabildim. Yağız sonunda konuşmayı başardı ''kizlar inin artık bestelerin evine geldik'' deyip kahkahayı koyu verdi elifte hiç bozuntuya vermeden ''ben farketmistim zaten canım aa beste kiz insene arabadan '' demesiyle beni dışarı sürüklemesi bir oldu arabanın sesini duyduğumuz anda elifle gülmeye başladık ''yaa kızım bir kerede cemkirmeden düşün etrafina bak hep rezil oluyosun'' dedigmde elif durdu ben eve yurumeye devam ediyordum yaklaşık 1 dk sonra öküzün teki sırtıma bindi kapinin onune gelene kadar ''dikidik dikidik dehhh hadi kızım hadiii brssst dur lan dur inicem '' demesi ile son buldu. Ulan bu hayvanda olmasa. Elifi sırtımdan indirip anahtarla kapıyı açtım azra sultan e kapıda beni bekliyordu ''oyy oyy oyyy benim azra sultanim..... '' yağ çekmeye başlamadan kutsal varlık gözüktü önce elifle bakistik zorlukla yutkunup anneme döndum ulan resmen soguk terler akitiyorum burada. terligi sallaya sallaya bize doğru bir james bond edasıyla geliyordu ''ohom ohom evet kizlar saaten haberiniz var mi veya benim ne kadar meraklandigimdan beste neva bu sorumsuzluğu açıklamayı düşünüyor musunuz? ''Annemin ani çıkışıyla gözlerim kocaman oldu ilk defa annemi bu kadar sinirli görüyordum oysa bunda abartılacak birşey yoktu.
Elif ortamı yumuşatmak için anneme '' aa azra sultan çok ayıp kızlarını kapıda bekletiyosun yeni gelin gibi çık çık çık. '' dedi ayakkabilarimizi çıkarıp oturma odasına ilerledik.
L koltugun uzun kismina ben ve elif caprazda kalan pufa annem oturdu. ''Evet kizlar başlayın ''annemin uyarısıyla müzik odasına kapatilmamizi neler yaptığımızı mirza beyi hepsini anlattık. Annem mirza beyin adını duyunca bir irkildi falan ama toparlandı hemen ilginç. Konuşma bitince annem önce elifi sonra beni öpüp sarıldı..''hadi bakalım mahkumlar ustunuzu değiştirip gelin bakalım yemek yiyelim dedi '' elifle yukari çıktık ben bugss bunny li pijamalarimi giyerken elife tazmanya canavarli pijamalarimi verdim rahatlık önemli tabisi. Elif aşağı inerken bende makyajimi silmek için lavaboya geçtim.
ELIFIN AĞIZINDAN
Merdivenlerden inerken mutfaktan sesiz bagirslar geliyordu nasil oldugunu sormayin oyleydi iste. Mutfak kapisinda durdum azra sultan biriyle konusuyordu daha dikkatli dinledim.
'' ne demek besteyi istemek asla mirza anliyormusun asla. ''
Kim bu mirza be.
'' sen bestenin babası değilsin oldun sen şimdi bizi rahat bırak. ''
Kardesimin babasından haber mi var.? Peki niye besteye soylemiyorki azra sultan.
'' ne demek uzak durmama...
Onu sen çıkardın dimi müzik odasından tahmin etmiştim zaten uzak dur mirza 17 yıldır olduğu gibi ''
Azra sultan bir bardak su koyup içerken mutfağa girdim '' hih ödüm koptu kızım sessiz sessiz geliyorsun '' dedi. '' duymadin herhalde azra sultan pardon çok açım ben yaaa be var bakim yemekte''. ''Bak sen hem gec kalın hem yemek isteyin olmaz önce öpücük '' azra sultanın yanagindan öpüp masaya oturdum gerçek anne babamdan görmediğim sevgiyi azra sultan dan görüyorum beste çok şanslı biri. Anne konusunda. Merdivenlerden gelen gürültüyle masadan kalkıp merdivenlere ilerledik gördüğüm görüntü gerçek mi hayal mi tam emin değilim bestenin bir ayağı trabzanlara takılmış vücudu trabzanin dışında sallanıyor. (Trabzan =merdivenlerin yanındaki tutunulan şey sjsj ) ''ahahaha beste yine mi annecim merdivenlerden inmek zor geldi'' azra sultanın soyledigiyle bende gülmeye başladım beste kadar usengec bir insan yok ya ahahaha ''aşk olsun azra sultan be benkii gece kalkıp tuvalete gitmek zor geldiği için uyuyan bir insan ben ki. Mutfak çok uzak diye yemek yemek zor gelen insana usengeclik az bir kelime olmadi mi sence ahahaha ''
Bu kiz uslanmaz yaa hep birlikte gülerek besteyi trabzanlardan kurtardık ve masaya oturduk. azra sultan yemekleri koyarken hiç birsey den haberi olmayan masum kardeşime baktım. babasının mirza bey olduğunu ve onu almak istediğini bilmeyen kardesime baktım.
Peki ben şimdi ne yapicam?

Evet canlarim yeni bölüm geldi çok ozlemisiz buraları, yazmayı. sizce elif besteye soylicek mi babasını soylemicekmi?
Bölüm çok kısa olmadı be 666 kelime eğlenceli neşeli bol gulucuklu bir pazartesi olsun...

LaylaylomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin