Ne hissedecegimi artık çözemiyorum bir yanım poyraza yakın olmak isterken bir yanım zaten un ufak olmuş kalbimi ondan uza tutmamı söylüyordu öyle bir ikilemde kalmıştım ki her iki yolun sonunda da acı cekecekmisim gibi geliyor. Bilmiyorum belki yine sacmaliyorumdur düşüncelerimi bölen akorunu yaptığım gitarın ellerimden çekilmesi oldu kafamı kaldırdığımda yağızi gördüm. Kaşlarami kaldirip ona baktigimda yanimi gosterip beni itti daha once okuz oldugunu soylemismiydim? Ahh tabiki unutmuşum. Kafamı ne var gibi saĺadim oda nevar gibi salladı
''Evet yağız beycigim sebebi ziyaretinizi neye borçluyuz efendim ''
''Ne oldu sana fazla dusuncelisin? ''
''Inan yağız bende bilmiyorum ''
Hafif tebessum edip yanımdan kalktı.
Ve beste dusuncelerine devam eder.
''Napiyon len'' geldi yine deli başıma durun tahmin edin bakalımm tabiki elif !
''Akor yapıyorum sen''
''Hiç valla bende öyle takılıyorum mal misin kızım kilitli kalmisiz müzik odasında Napiyon diyon. ''
Başımı sallayıp elifi onayladim.
''Nevam noldu kuzum dalgın gibisin?
''Ah be kuzum bir bilsem içimde kötü şeyler olucak gibi his var birazda kendime zaman verdim düşünmem lazım bazı şeyleri herşeyi. ''
''Anladım kuzum ''
Gitarı bir kenara bırakıp elifle kalktım yağız ile poyraz sahnede bağdaş kurup oturuyorlardı o tarafa doğru yürümeye başladık.
.......................
Neredeyse 1 saattir müzik odasindayiz ve hala çıkmadık bu bir saate elifle yagizin didismelerini dinleyerek, yarışmaya çalışarak geçti.
Kapının oradan sesler gelmeye başladığında hepimiz ayağı kalkıp kapıya yanastik. Kapı açıldığında orta yaşlarda fit bir adam karşımızda duruyordu sert yüz hatları mavi gözleri siyah saclari bir uyum içerisindeydi daha once hiç görmemiştim bu adamı.
"Iyi misiniz çocuklar? "
Diye sesini duyduğumda karsimdaki adama dalmış olan gözlerimi üzerinden cekebildim adamın gözleri sürekli poyraz ile benim aramda resmen mekik dokuyordu.
"Iyiyiz mirza bey "diye bir ses geldiğinde poyraza baktım. Bu adamı nereden tanıyordu ki? Adam bir kere daha bana bakıp poyraza yöneldi "anlasmamizin geçerliliğini unutmadığını umuyorum poyraz" deyip tek elini poyrazin omuzuna koyup sıktı adamin gözleri sanki karanlık geceyi tek başına aydınlatan ay gibi etki yayiyordu eşsiz ve uzak.FLAŞ FLAŞ FLAŞ...
Evvet canlarim kesin dönüş imzamiz bu bölümle atılmış oldu bu bir geçiş bölümüdür uzun eğlenceli ve bol olaylı bölümler çok yakinda bu bölümde ilk defa düşünceler ağırlıklı oldu çok kısa oldu ama olsun...
Tuba & Elif
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laylaylom
Teen FictionKimse masum değil. Yaşanılanlar farklı. Tek ortak nokta Müzik. O sadece babasız büyüyen hiç bir şeyden haberi olmayan kız çocuğu. ( BESTE NEVA ) O sadece küçük yaşta tecavüze uğrayan masum görünümlü şeytan. ( ELİF ) O sadece annesini ka...