(GEÇ OLDU, UZUN OLDU ,MULTİDE KARAKTERLER :* ELİF&TUBA )
YAĞIZ'IN AĞZINDAN (hastaneden)
Poyraz ve Beste dışarı çıktıktan sonra Elif'le odada yalnız kaldık. Bir süre hiç konuşmadık. E tabi kız haklı benimle konuşmamakta. Sırf kıskandığım için yıllar sonra tekrar kriz geçirdi. Allah'ım kriz geçirdiği an gözümün önüne geliyor çok kötü oluyorum ya.
Gözlerimi sıkı sıkı kapatıp derin bir nefes aldım. Elif'e baktığımda camdan dışarısını izliyordu. Son bir derin nefes alıp: "Özür dilerim" dedim.Bu iki kelime dökülmüştü dudaklarımdan.Ben,Yağız Akın ilk defa annemden başkasından özür dilemiştim az önce.
Düşüncelerimden sıyrılıp Elif'e döndüğümde hüzünlü bir şekilde gülümsüyordu.Sanırım bu gülümseme hayatımda gördüğüm ikinci en güzel gülümsemeydi.Sonra bana baktı.Gözleri gözlerimi adeta delip geçti.Hiçbir duygu yoktu gözlerinde.Ne nefret,ne de sevgi.Hiçbir şey.Ne bekliyordum ki zaten?Bana sevgiyle bakmasını mı?Aslında evet.Ama ben sırf kendim için,sırf kıskandığım için,sadece benim yanımda olsun,benim yanımda gülsün istediğim için oldu bunlar.Salak kafam.Ama o puştu da gördüğüm yerde eşek sudan gelene kadar döveceğim.Elif beni takmadan tekrar pencereye döndü.Ah ama yapma böyle ben daha kötü oluyorum!!Yatağının ayak ucuna oturdum.
"Elif yapma böyle gerçekten özür dilerim eşeklik ettim.Bak ben ilk defa birinden özür diledim,ilk defa birini kıskanıyorum..." dedim ve söylediğim şeyin farkına varıp sustum.Elif'te aynı anda bana döndü.
"Yani...şey...ya işte..." diye gevelerken Elif "Ağzında geveleyip durma beni kıskandığını söyledin.Beni kıskandın yani" dedi
"Ben öyle bir şey demedim hem seni ne diye kıskanayım ki ben?" diye sordum.O da bana "He he Yağızcım öyle" dedi.Bu haline gülümsedim.Elif bana bakmaya başladı tabi hanımefendi onu kıskandığımı duyunca keyfi yerine geldi.
Bir süre sadece öyle bakıştık. "Neden öyle bakıyorsun?" diye sordum.
"Nasıl bakıyorum?"dedi.Ama artık sırıtıyordu.Onu gülerken görünce içimdeki bütün hüzün uçup gitti.
"Bana bak neden öyle baktığını söylemezsen çok kötü yaparım ona göre" dedim.Hafif yerinde doğruldu ve "Yav be adam nasıl bakıyormuşum hem ne yapabilirsin ki?" deyip tek kaşını kaldırdı. Allah'ım sen yardım et tek kaşını kaldırınca ne kadar sexy oluyor böyle. Tövbe Allah'ım çok tövbe.
Düşüncelerimden sıyrılıp Elif'e doğru biraz yaklaştım ve "Ne yapacağımı görmek ister misin?" diye sordum.Ona yaklaştıkça kalbimin ritmi de artıyordu.Neden nabzım hızlandı şimdi.Ben ki hiçbir kızın karşısında heyecanlanmam.Ah be kızım be ne yapıyorsun bana böyle.
Elif'te bana inat yatakta dizlerinin üstüne oturup ellerini beline koydu.Sahte bir kızgınlıkla "Ne yapacaksan yap bakayım o zaman ne oluyo." dedi.Bende sırıttım.Belinden tutup yatağa yatırıp bacaklarına oturdum.
"Hazır mısın?"diye sorduğumda korkuyla bana bakıyordu.Hafif bir kahkaha attım ve onu gıdıklamaya başladım.O kahkaha attıkça bende kahkaha atıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laylaylom
Teen FictionKimse masum değil. Yaşanılanlar farklı. Tek ortak nokta Müzik. O sadece babasız büyüyen hiç bir şeyden haberi olmayan kız çocuğu. ( BESTE NEVA ) O sadece küçük yaşta tecavüze uğrayan masum görünümlü şeytan. ( ELİF ) O sadece annesini ka...