P.O.V. Eva
Ik voelde me misselijk maar naar huis gaan was geen oplossing. Daar zou ik me toch doodvervelen. Ik las het dossier door van dokter Woudenberg. Ik had hem ook mijn nummer en mijn email adres zodat hij me kon bereiken als er iets aan de hand was. Ook de dreigbrief hebben we naar het laboratorium gestuurd om te onderzoeken of het idderdaad met bloed is geschreven. Niet veel later werd ik gebeld. "Eva Van Dongen." "Dokter Woudenberg. Die vriend, hij staat nu voor mijn huis, ik weet niet wat ik moet doen." Vertelde hij. "Oké, blijf waar je bent, ik kom eraan." Zei ik terwijl ik de telefoon vasthield tussen mijn schouder en mijn hoofd. Toen hij ophing legde ik de telefoon weg en liep in de richting van de auto. Ik reed naar dokter Woudenberg en belde aan. Hij deed open. "Hij is nu weg, maar ik heb foto's gemaakt." Vertelde hij. Hij liet de foto's zien waarna ik mijn jas uitdeed en aan de tafel ging zitten. "U kunt nu zeker niks voor me doen hé?" Vroeg hij. "Nee, het spijt me, maar het is erg goed om foto's te maken, dan kan ik een dossier opbouwen." Vertelde ik hem terwijl mijn telefoon in mijn broekzak afging. "Ja hallo?" "Eva? Wolfs. Kun je straks even naar het kantoor komen? We hebben straks een gesprek over die zaak met Mechels." "Is goed ik kom er aan." Ik hing weer op en liep naar de stoel om mijn jas te pakken toen ik me ineens erg duizelig voelde. Ik leunde op de stoel. "Hoho, rustig aan." Zei de man en hij liep naar me toe en liet me steunen op zijn arm. "Ja, ik ben 14 weken zwanger en ik heb een beetje een hoge bloeddruk.." "Oke, ga maar even zitten ik ga je bloeddruk meten." Vertelde de man die wees naar het ziekenhuisbankje achter me. "Nou, dat is niet nodi..." Wilde ik zeggen maar ik werd onderbroken door de man. "Geen discussie ik ga je bloeddruk meten." Zei hij streng. Ik ging op het bankje zitten en zuchtte een paar keer diep. Hij meette mijn bloeddruk en concludeerde "Je bloeddruk is inderdaad aan de hoge kant. Eet geen drop, kijk uit met zout en drink meer dan plas je meer zout uit." "Dankuwel." Dankte ik hem en liep het huis uit naar de auto op weg naar de auto.Echt super bedankt voor alle votes! Het is echt super leuk om die meldingen te krijgen!
Xx
JE LEEST
Echte Liefde (Flikken Maastricht)
FanfictionHet gaat over Eva en Wolfs. Ze voelen allebei wat voor elkaar maar gaat dit ook eindigen als een relatie? Of misschien wel tot een huwelijk?