,, Amyy." natiahol moje meno a bol zaskočený. Pretože blázniť sa s niekým iným než s ním ma ešte nevidel. Cítila som na prstoch ako sa Declan zamračil a potiahol moje ruky na jeho krk a stále ma držal aby som nespadla. V tom momente som dostala zástavu srdca. Videla som v Damirových očiach neznámu iskru , odtlačil moje ruky z jeho tela aby som sa zošuchla.
,, Takže vám to ide ako vidím. " povedal drzo a premeral si Declana. Radšej som nespomenula to ako chcel Declan zdrhnúť. Declan na mňa nechápavo pozrel ale jeho krv Alfy sa nezaprela.
,, Ide viac ako si myslíš. " provokatívne sa naňho usmial a ja som tam zostala stáť medzi dvoma mladými Alfami. To je mi výhra.
,, Fajn tak to radšej nebudem rušiť a mimochodom, dnes večer chce prísť Eve za vami tak dúfam že budete mať čas. " vyberal si cigaretu a odkráčal preč. Nechápem načo sa uráža. Má si ísť po svojom a nie ma tu provokovať. Prudko som zavrela dvere a odtlačila Declana od nich.
,, Medzi vami niečo je ?" opatrne sa spýtal a ja som kráčala sa umyť a prezliecť.
,, Je ako môj starší brat , nikdy medzi nami nič nebolo. Eve ho zbožňuje a ja tak isto ale samozrejme ako rodinu . Vždy to bol jediný chlapec , ktorý mi rozumel a stál pri mne. " vysvetlila som mu naše vzťahíky a spravila si drdol na hlave.
,, Nezaľúbila si sa doňh? , ale mám pocit že on si ťa stráži ." ľahol si na postel a rozprával ako keby zabudol čo som predtým púšťala a ako odchádzal z chatky.
,, Nie." capla som si po čele.
,, Dúfam že dnes pôjdeme na vzduch nechcem tu trčať ako v cele. " prehodil sa na bok a díval sa na mňa .
,, A čo tá ovládačka ? Ako ti len môžem veriť ." opäť to tu bolo len doťahovačky o tom či mu môžem veriť.
,, Ver ty mne. " jeho úsmev bol nevídaný ale pomaly si naň zvyknem. Pomykala som plecami .
Prechádzali sme s Declanom okolo hlavného ohniska hneď pri hlavnej chate a všetko okolo toho som mu rozprávala . O našich sedeniach , zvykoch . Na oko som vždy zahliadla nejakého strážcu , ktorí sledovali. Mala som pocit že Declan sa úplne dával dokopy a nerobil žiadne problémy . Až na jeden a to ten že ovládačku mal stále on. Nakoniec sme sa dostali ku chatke kde bývam.
,, Bojíš sa ma pozvať dnu?" otočil sa na mňa keď som hypnotizovala našu chatku. Ešte raz som sa zahľadela a uvidela som malú Eve v okne ako sa usmieva od ucha k uchu. Ou nie. Chcela som Declana potiahnuť za ruku a odkráčať preč ale on mal však väčšiu silu a pritiahol ma k sebe rovno pod jeho pery , ktorým sa pomalým pohybom tvarovali na šarmantný úsmev pri ktorom som opäť strácala kyslík. V tých sekundách som si vždy vyskúšala aké je to brať drogy a aký pocit to je keď sa vám zastaví myseľ. Až moc dlho som hypnotizovala jeho úsmev avšak tento krát mi to neprešlo a prstami mi prešiel po tých mojich. Oh mohlo byť niečo takto príjemné. Cez celý môj žalúdok prešla vlna tepla. Presne som vedela čo moje telo pýta. Jeho pery.
,, Eve sem dobehne. " povedala som suchým hlasom. Možno som prahla. Prahla po ňom a bolo to neznesiteľné a hlavne nemožné a odo mňa zakázané. Odtiahol odo mňa ruky a zdvihol nad seba. Otvorili sa dvere a rozbehla sa za declanom a obmotala ho rukami. Hlavu mala opretú o jeho brucho a ja som jej na malý moment závidela. Keby to tak môžem spraviť ja , spravila by som to. Ale ja mám svoje hodnoty a tých sa držím. Eve predbehla večer a už teraz som vedela že sa jej nestrasieme.
,, Tešila som sa kedy prídeš , už nie si zlý ? Amy vravela že keď budeš poslúchať tak sa vrátiš. " začala blábosiť , jej obľúbená činnosť.
,, Tak poslúchať.. hmm . " skrčil sa a pri tom pozrel na mňa a ja som zbelela.
,, Ja som nikdy nebol zlý. " brnkol jej po nose a usmial sa.
,, No jasné. " prekrížila som si ruky a zadívala sa na nich. O chvíľu prišla mama , videla som ako mala v očiach strach ale keď uvidela ako sa s ňou Declan vášnivo rozpráva jej tvár sa uvolnila a ja som sa na ňu usmiala.
,, Vitaj Declan , som rada že si medzi nami. " mama sa snažila byť veľmi prívetivá.
,, Dobrý deň ďakujem ." Declan nevedel ako reagovať pretože si stále myslel že moji rodičia zabili tých jeho. No netváril sa nepriateľsky pretože sám dobre vedel v akom levele už je. Mama už nechcela pokračovať v rozhovore a preto nás nechala a všetci traja sme sa pobrali ďalej. Eve ho držala za ruku a rozprávala mu všetky jej príhody sveta. Mala som pocit že ostatní členovia keď zbadali Eve ako drži Declana za ruku cítili sa bezpečnejšie.
ESTÁS LEYENDO
Zlomený a krásny
Novela JuvenilAké je to byť vo väzení zato, že niekoho milujete . A on si chodí po svete šťastný so svojou láskou a vás otravuje jediná osoba hádzaním keksov do hrude a múdrymi rečami ? To vie jedine tvrdohlavý Declan a Amy , ktorá ako jediná ma prístup k jeho ce...