1.6

158 10 6
                                    

Arkadaşlar bölüm atmayalı yıl olmuş, insan haber eder.

Ya ben yanlışlıkla kapağı sildim, yapacak imkânım da yok şu an, biri yapabilir mi lütfen?

Özay'ın Anlatımıyla

Söylemiştim. Ona kim olduğumu söylemiştim. İçimde beni yiyip bitiren hisse son vermiştim ama bu daha da derin hislerde boğulmama sebep olmuştu.

Eftal: Ne?

Eftal: Komikmiş çok güldüm.

Eftal: Sen bizim okuldaki şu gay damgası yiyen tek başına takılan çocuksun ve bana mı sardın?

Eftal: Siktir git.

Eftal: Gerçekten siktir git.

Eftal: Benim ne sana ne de başka bir xy kromozomluya verecek sevgim, kalbim yok.

Eftal: Git kendine yoluna, ibne.

Eftal: Zaten ne zaman şansım oldu ki, çıtır bir kız yazsa şaşardım.

Eftal: Eğer şakaysa ve bir kızsan söyle, devam edelim. Değilsen siktir ol.

Özay: Üzgünüm, istediğin kriterlere sahip değilim. Sevdiğim için özür dilerim, gerçekten.

Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.

Özay: Peki, istediğin gibi olsun.

Özay: Sevdiğim için tekrardan özür dilerim. Lütfen kendine iyi bak. Seni gerçekten sevdim ama sevmemem gerektiğini düşünemedim.

Özay: Umarım hep mutlu olursun...

Özay: Bensiz bir hayatta çok daha rahat olacaksın, merak etme. Varlığım etkilemiyordu, yokluğum nasıl etkilesin, değil mi?

Onu sevmenin suç olduğunu bilmeden sevmiştim, sonum olmuştu. Yüreğimi acıyla kavuran bu yangının sebebi oydu, gözüni kırpmadan da yakmayı tercih etmişti beni.

Sorun yoktu.

Ondan gelecek her şeye razıydım ben.

Gerçekten sorun yoktu

Beraber mutlu olalım diye sevmemiştim ben zaten onu, o mutlu olsun da ben içimden de sevmeye devam ederdim.

Sorun değildi. Olabilirdi.

Belki de sorundu ama bu da sorun değildi.

Sarma | Texting (BxB) ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin