5. Bölüm Mardin🖤

25 3 0
                                    

Sabah erkenden zili çaldığında  gözlerini ovuşturarak söylenmeye başladı.

" Kargaları   bekleseydin kardeşim ya!"

Diyerek odadan çıkıp kapıya yöneldi. Deliğe bakmadan kapıyı açtı. Karışısında  gördüğü Celil ile kapıyı geri kapattı. Aynadan yansımasına baktı. Üzerinde  şortlu micky mouse pijaması saçları çarşamba cadısı,göz altları şişmiş bir şekilde açmıştı kapıyı. Hayır ya diye inleyerek elini alnına vurdu.

" Alina?"

" Hımm"

" Kapıyı açacak mısın, ben gideyim mi?"

" Git. Aman gitme yani. Aslında şöyle. Sen beş dakika bekle ben geliyorum. "

" Tamam."

Alina tam odaya gidecekken  saçmaladığını fark edip geri kapının önüne döndü. Adam o üstünü  değiştirene  kadar kapıda mı bekleyecekti? Kapıyı açarak arkasına geçti.

" Şey,Celil sen direkt karşıya geç salon orası. Ben üstümü değiştirip geliyorum. "

" Tamam."

Dedi Celil neşeli bir sesle. O gittikten sonra Alina da kapıyı kapatıp aflayarak odasına gitti.  Üzerine siyah bir sweat ve siyah bir kot geçirdi. Elini yüzünü yıkayarak saçını topuz yaptı. Dişlerini de fırçalayarak mutfağa geçti. Bu sırada da Celil'e seslendi.

" Kahvaltı yapmadıysan yapalım mı?"

" Olur!"

Diyerek seslenen adamla hemen çayın suyunu koydu. Beraber kahvaltı yaparken Celil nikah için geldiğini söyledi. Çabucak toplayıp çıktılar. Nikâh salonuna geldiklerinde heyecanlandı Alina. Sonra gözleri doldu. Teyzesi bu anı görmeyi çok isterdi. Önce resmi ardından dini nikahı kıydılar. Yarın yola çıkacaklardı.

Celil Alina'yı hastaneye bırakıp holdinge geçti. Genç kız vedalaştı uyuyan teyzesiyle. Dün gece yazdığı mektubu da komidine bırakarak eve geldi. Telefonuna gelen mesajla yüzünde bir sırıtış oluştu.

" Karım bana yemek mi  hazırlıyor?"

" Eğer salatayı sen yapacaksan evet."

" Yarım saate oradayım  "

Hemen gelen cevapla kıkırdayarak mutfağa geçti. Çabucak bir şeyler hazırlamaya  başladı. Zil çaldığında kapıya koştu. Celil karışısındaki görüntü ile kahkaha atarken Alina da yalandan kaşlarını çatmıştı. Beraber mutfağa geçtiklerinde Celil Alina'nın yıkadığı sebzeler ile salatayı yapmaya başladı.

" Sen cidden bu işte kötüsün."

Alina başını sallayarak taklidini yaptı. Celil'i iş yerinden aradıklarında o içeri geçerken Alina da eşyaları masaya taşımış son olarak bardakları almak için tezgaha çıkmıştı. Teyzesi çok kızsa da Alina bu hareketinden vazgeçmiyordu.

" Yapılacak başka bir şey var- Alina!"

Celil son anda yakaladı genç kızı. Alina tam bardakları alacakken duyduğu sesle irkilmiş dengesini kaybetmişti. Gözleri buluşurken nefesini tuttu Alina. Burnuna gelen koku...Cidden mükemmeldi. Şu an Celil'in kucağındaydı. Bu gerçekle yanakları alev alev oldu.

" Şey ben inebilirim. "

Celil de hızlıca başını sallayarak yere bıraktı kızı.

" İyi misin?"

" Hıhı."

Celil bardakları alıp çıktı mutfaktan. İkili karşılıklı oturduğunda Celil gün boyu aklında olan soruyu sordu.

CELİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin