návštěva 1

125 13 2
                                    

„Co se stalo?" hned ke mně přišel, sedl si a mě si posadil do klína. Pevně kolem mě omotal ruce a šeptal, že vše je v pořádku. Několik dlouhých minut trvalo, než jsem se uklidnil. „Řekne mi někdo, co se tu v mé nepřítomnosti stalo?" koukne na Jimina a Hoseoka. „Víš Tae, Hobi nám vyprávěl o jeho příteli a pak z toho nějak vyplynulo, že jeho přítel je Kookiehe kamarád ze školy." „Aha. No tak Kookie, neplač. Hobi teď pojede domů a za hodinu přijede k nám i s jeho přítelem, dobře? Dáte si spolu tu výbornou polévku, co jsi uvařil, jo?" „T..tak..jo" vykoktám, otřu si poslední slzy a zvednu se z Taeho. „Skočím se převlíknout a jedeme. Dojdete prosím s Hobim do mé kanceláře pro ten notebook? Leží tam na stole v černý tašce, děkuju."

Mezitím co se Tae převlékal, jsme v tichosti došli do pracovny, vzali notebook a zase se vrátili. Rozloučili jsme se s Hoseokem a jeli domů.

Hoseok POV.

Jen co Tae i se svými příteli odjel, sbalil jsem si všechny věci a jel domů za Yoongim. Jsem zvědavý, jak bude reagovat. Projel jsem celým Soulem a zastavil před dvoupatrovým bílým domkem, kde spolu už nějaký ten pátek žijeme. Poberu věci a mířím dovnitř. „Yoongi? Lásko? Jsem doma." Zavolám z chodby a už slyším, jak sem běží. „Ahoj Hoseokie." Vyjekne a skočí mi do náruče. Chytím ho pod zadkem a jdu hlouběji do domu. „Dneska jsi doma nějak brzo. Stalo se něco?" „Ne nestalo lásko, ale mám pro tebe obrovské překvapení." „A kde?" začne pobíhat po obýváku a koukat všude, kam by se dalo něco schovat. Jen se nad ním pousměju. Mám moc roztomilého přítele. „Yoongi, lásko, jeden můj kolega z práce nás pozval k němu domů na návštěvu." „Ale Hoseokie, vždyť víš, že nerad někam chodím. Všude se na mě koukají, jako bych se je chytal zabít nebo jako na odpad společnosti." povzdychne si smutně.

„Neboj lásko, tohle tam nebude." „A jak si můžeš být tak jistý?" „Protože ten kolega čirou náhodou taky má za přítele hybrida. Vlastně dokonce dva." „Vážně?" „Ano, a u něj doma na tebe čeká to překvapení." „Tak na co čekáš? Jedem rychle." Běží se obout a už jedeme.

Jungkook POV.

Sedím na gauči a nervózně si žmoulám ruce. Neviděli jsme se několik let. Mé přemýšlení přerušil zvonek. „Já tam dojdu, počkejte tady." Zvedne se jako první Tae. Tak moc jsem se bál, že jsem se radši utekl schovat do kuchyně. „Ahoj," zaslechl jsem hlasy z obýváku. „Yoongi, tohle je Tae, můj kolega z agentury a tohle je Jimin. Kluci, to je Yoongi, můj přítel. A kde je Kook?" „Těší nás Yoongi, hned pro něj jdu." Odběhne Jimin.

„No tak Kookie, pojď." Přijde za mnou do kuchyně. „Chime, já se bojím." „nemusíš se bát. Jsem tu já a i Tae. Nic se nestane, vážně. Pojď, překvapíme ho." Vede mě za ruku do obýváku. „Jdi napřed." Zaseknu se u dveří od obýváku. Chim tedy jde a nechá mi pár vteřinek. Zhluboka se nadechnu a vejdu do místnosti. „Ahoj zase, Kooku." Všimne si mě první Hobi. Vedle něj sedí on. Do očí se mi nahrnou slzy a to se ještě ani neotočil. 


Finally happy VMinKookKde žijí příběhy. Začni objevovat