بارت4( لقاء الجباربره😉)

70 5 1
                                    

♥سبحان الله وبحمده

سبحان الله العظيم♥

تجاهله الاخطاء الاملائيه......

...........

دخلت ملك القسم الخاص بها ثم دخل خلفها حمزه

جلست ملك علي مقعدها ثم جلس بجوارها حمزه.

ملك بتافاف/استغفر الله العظيم يارب عدي الليله السوده دي علي خير...!

ثم نظرت لحمزه بسخط وقالت له /انت يابتاع انت ممكن تغور تقعد علي اي كرسي....

حمزه بعند لها وسخط/ مش هقوم يا بت انتي ولو مش عاجبك غوري انتي في ست|ين دا|هيه.....

ملك بعصبيه /بص بقي  انا سكتالك من الصبح ومش راضيه اتكلم فلم نفسك ولم كلامك بدل ماشو|قك...

حمزه بقرف واستغراب/مستاحيل تكوني بنت انتي اكيد عربجي حنطور اي الالفاظ الي بتقوليها دي....

ملك بابتسامه صفراء /وانت مالك عشان تقولي الفاظي ولا مش الفاظي...!

كان حمزه هيرد عليها لاكن قاطعهم دخول

العقيد الذي يدرس لهم.

العقيد بصوت مرتفع/انا مش جي ادي محضرات ولا زفت انا جاي هقسم كل طالب مجتهد مع الطلاب الجداد يعني كل فرقه هتبقي مكونه من ثنائي وكل ثنائي هيشتغل مع مقدم...

قسم العقيد الفرق وفي هذه اللحظه نطق.

العقيد بجديه/ ملك سامر...

انتفضت ملك واقفه وهي تادي حركه التاحيه/ افندم.....

العقيد بجديه تليق برتبته/هتكوني مع الطالب المميز والمتفوق حمزه الالفي.....

ملك بجديه/حاضر يا فندم بس انا معرفهوش.؟...

وقف حمزه وقال بضحكه متفشيه/ازاي متعرفنيش واحنا حتي حبايب....!

ملك بصدمه/نعم ...؟ حبيب مين وزفت اي انا مستحيل ابقي مع الكائن ده في فريق....؟!

العقيد بقرار نهائي/احترمي نفسك يا حضره الظابط وانتي مع اكفاء الطلاب هنا......

ملك وهي تصر علي اسنانها/حاضر يا فندم.....

حمزه بجديه/بس احنا يافندم معرفناش هنبقي تحت اشراف مين.....؟

العقيد بجديه/ تحت اشراف المقدم ادهم الشرقاوي هو المفروض يكون هنا دلوقتي بس حصلت معاه مشكله   فاعتذر المهم انتو الاتنين تحت اشراف المقدم ادهم الشرقاوي والمهمه هتكون قبض علي عصابه تهريب الاثار والتفاصيل مع ادهم....

معا الي الابد ﴿قوة امرأه﴾ يتم تعديل السردحيث تعيش القصص. اكتشف الآن