بارت 20(معا الي الابد) 🤫

44 3 1
                                    

احم احم استنو هقول حاجه عميقة🤫👍🏻....... حبيبي داس علي قلبي تك 💃🏻وانا يناس كده علمحك 💃🏻💃🏻ومبقاش في عندي شك خلاص ملاكني هواااه💃🏻💃🏻💃🏻.... علي الطلاج الاغنيه دي في جلبي جوي 🥰 يلا نبدا اااا😂👍🏻..

........

جوهره/ وكان واقف وسطهم وفي ايده خنجر. فاقتربت منه الحاكمه وهي تجلس علي حصانها وقالت له متقتلش اي ذئب من الذئاب لاكن هو مسمعش منها وجيه ذئب يهجم عليه راح ضربه بالخنجر ده وبقيت ااذائب لم يصمتو فكان من ضرب بالخنجر كان ابن ملك عشيرت الذئاب وكان اسم الملك الفا فاخذو يعون وكان القمر مكتمل فاامنه عند اكتمال القمر اضائت القلاده الي كانت لبساها وسطع ضوء اخذها واخذ ابن الملك المصاب واخذ الشاب الي كان واقف بالخنجر و ثم اتي الفا يرقض وعنيه جت علي ابنه الي مضروب بالخنجر الي في ايد الشاب ثم نظر الي امنه في اعينها قبل ان تختفي بابنه و ذالك الشاب ثم ذهب الفا الي مملكت الذئاب بعشيرته ووقف علي ابوابها ثم نزلت ملكت النار وملكت الرياح له وتحدثو معه والفا كان اقوي الحيوانات في ذالك العصر وكان من الممكن ان يقتل من في المملكه بملكاتها ولاكن قوه الملكات السبع جعلته خاضعا لهم وجعلوه مرافق للحاكمه وبعثوه لكي يبحث عن الحاكمه والحاكمه كانت في الوقت ده كانت بتقع في حب ذالك الشاب وكان ابن الفا بيخف من الضربه ممتش وكان كل ما الحاكمه تحب الشاب كل مملكه من الملكات السبع قواتها تضعف لحد ما وقعت في حب الشاب وهو وقع في حبها كانت الملكات الخمسه ضعفو بل كانو علي حافت الموت وتبقي ملكت النار والرياح لم يصبهم شئ وضعف الملكات الاخريات تسبب في ان الفا مبقاش خاضع وحولت ملكت النار والرياح بانه يخضع لاكن قتلهم وبقي بيدور علي الحاكمه والشاب لكي ينتقم منهم لابنه لا كنت بنته مش ابنه بس هو ميعرفش ان الحاكمه عشان تنقظها ادتها القلاده وحولاتها لبني ادمه وسفارتها عبر الزمن وقالتها انتي الي هتنقظيني في المستقبل بعد مهصلح غلطي وانقذ الملكات الخمسه قبل ميموتو وانتي الي هتخليني اكمل حياتي مع حبيبي في المستقبل لاكن دلوقتي الملكات ماتو بسبب تهوري وطيشي و انا علشان اوقف ابوكي انا هحبسه في المقبره والي هيسيطر عليه هو كل مرافق الملكات الي ماتو و مش هسمح ليه ياذيهم في المستقبل والاحداث دي هتتعاد في المستقبل بس بشكل مختلف وانا هخلي كل مرافق يختار ملك للملكات الي في المستقبل يحميها وبذات ملكت النار والرياح علشان ميقربوش مني اول مالفا يوم اكتمال القمر الي فاكرك موتي فيه هيدخل عقلي كروح و في الوقت ده محدش ينفع يقرب مني لهيصيبه الوجع الي هبقي فيه والملكات الي عملوني حاكمه طبعا مش هيشفوني بتوجع وهيسكتو فانا عشان كده هخلي كل مرافق لملكه يختار الملك الي يقدر يتحكم فيها في الوقت ده وكمان في مستقبلهم هيعوضهم علي الي فاتهم علشان هم في الماضي كا ملكات بيعانو كتير ففي المستقبل هيعانو فالملوك هيعوضوهم عن الي فات والفا ابوكي هيموتني موت مواقت وهدخل في سبات بس هكون انا انقذت الدنيا منه ومخلتهوش ياذي حد من الملكات اخواتي مش اصحابي وانتي هتفوقيني من السبات الي هدخل فيه ده واول متخلصيني منه هتروحي لابوكي فوق عند ربنا وهتكوني معاه وانا واخواتي هنكون معا الي الابد.

معا الي الابد ﴿قوة امرأه﴾ يتم تعديل السردحيث تعيش القصص. اكتشف الآن