بارت 2(تخطيط في المتخطط) 🤦🏻‍♀️

118 10 8
                                    

♥لا آله الا الله محمد عبده ورسوله*صلي
على الحبيبالمصطفى♥

تجاهله الأخطاء الاملائيه...

ش

عايزه تفاعل..

꧁꧁꧁꧁꧂꧂꧂꧂

Flash back&...

زيزو وضعت يدها علي ذقنها وضيقت عينيها /جي امتي الراجل الي علي قفاه هنسافر وندرس؟...

سندس بمنطق /اخ نسيت عشان اتشغلت بموضوه الاندومي...

امنه بحزن وهي تضع يدها علي ذقنها /والبيتزا والتشيزكيك.

اسينات وهي تفعل مثل امنه/ ايوه ياختيي..

زيزو وبسنت و مني وملك و شهد/……

back...

زيزو وشهد وبسنت ومني و ملك بيأس من هؤلاء الثلاثه الاغبياء/حسبي الله ونعم الوكيل فيكم.

شهد وهي تمسك امنه بقوه / اقعدي يا امنه ربنا يهدك في مصيبه سوده وانتي يا اسينات فهمينا عدل ياما احكي انتي يا ست سندس خلينا نخلص من ام الليله دي.

سندس وهي تعتدل في جلستها وتستعد للشرح لهم/ بصو معايا وافهموني وانتي يابت بلاش تتكلمي احسنلك.

امنه بدفاع عن نفسها/ طيب وانا مال امي دلوقتي.

بسنت وهي تضرب امنه علي (قفاها)/ مهو انتي الي مشوشره علي الي جابونا من الصبح.

امنه وهي ترد لها نفس (القفا)/ اديني سكت ويلا خلينا نخلص بس يارب نفهم منها حاجه.

اسينات بجديه وشرح/ بصو في واحد اسمه ليث الالفي ده من اكبر شركات الاستراد والتصدير.

شهد بجديه/ تصدير اي واستراد اي بس
عشان ابقي فاهمه.

زيزو و هي تضربها علي قفاها/ هيفرق يعني يا فيلاسووفه الغبره انتي.

بسنت  بضحك / احسن تستاهلي عشان انتي بذكائك ده انتي والي جمبك دي الي اسمها امنه هتودونا في داهيا احسن احسن.

امنه بحنق وهي تنظر لهم / اللاه ماديني متنيله قاعده كافيا شيري خري وساكته اهو.

زيزو بعدم استوعب/ كافيا اي ياما شيرك خرك اي القرف ده بس.

سندس بحنق ونفاذ صبر من تفاهتهم/ قسما بالله العلي العظيم لو مسكتوش ياولاد ال...* لهكون مطلعه مـ...* في اي انتي وهي بنقولكو انا و الزفته دي… هي وتشير الي  اسينات… سايبين الراجل الي في الكفتريا عشان مفيش بيتزا والا تشيزكيك وجاين نقولكو ان في راجل مهم جاي عشان يقيم الطلاب والي هينجح هيكمل في ام الجامعه في القسم بتاعو وهيسفرو برا في المانيا شهر يدرس علي اعلي مستوي وانتم قاعدين تقولولي تصدير واستراد اي يعني هيفرق في اي الله يحرقكم بجاز و...* انتي وهي وارتاح منكم. وعلي فكره شركه استراد وتصدير سيارت.

معا الي الابد ﴿قوة امرأه﴾ يتم تعديل السردحيث تعيش القصص. اكتشف الآن