بارت10(غيره من ابو دم خفيف) 😂

45 4 4
                                    

"🖤قُلَبًيِّ يِّعٌشُـقُگ؛
وٌمًتٌـيِّمً بًکْ؛ وٌأّنِتٌـ لَأّ تٌـعٌرفُـ بًوٌجّـوٌدٍيِّ حًتٌـيِّ؛
وٌأّنِ عٌلَمًتٌـ بًوٌجّـوٌدٍيِّ سِـوٌفُـ يِّکْوٌنِ قُدٍ مًر وٌقُتٌـ
يِّنِسِـيِّکْ مًنِ أّنِتٌـ لَأّکْنِ حًبًيِّ لَنِ يِّخِـمًدٍ نِأّرهّـ أّذأّ
؛ أّلَتٌـقُطِتٌـ عٌيِّنِيِّ بًعٌيِّنِيِّکْ أّلَتٌـيِّ أّغُرأّقُتٌـنِيِّ فُـيِّ بًحًوٌرکْ شُـوٌقُأّ وٌلَهّـفُـهّـ لَأّرکْ يِّأّ مًتٌـيِّمً قُلَبًيِّ وٌيِّأّمًنِ أّغُرقُتٌـنِيِّ فُـيِّ عٌلَمًکْ وٌأّنِتٌـ لَأّ تٌـعٌرفُـ أّنِيِّ خِـلَقُتٌـ لَکْ؛ لَنِ أّنِطِقُ حًبً أّلَيِّ لَکْ أّنِتٌـ وٌحًدٍکْ لَنِ يِّوٌجّـدٍ حًبً أّلَأّ لَکْ وٌلَأّکْ أّنِتٌـ فُـقُطِ🖤"

꧂꧁꧁꧂꧂꧂꧂꧂

امنه بصراخ/ عززييييزززه.

عزيزه وهي قد سقتط علي الارض بعدمااصيبت في كتفها.

عزيزه/اااه.

امنه وهي ترقض الي عزيزه وتقول لها بخوف والدموع في اعينها / انتي بخير ياعزيزه انتي بخير مش هيحصلك حاجه مش هيحصلك حاجه.

عزيزه بالام وهي تقول/ اننتي.. جربوعه.. تقتتلي... اااه... القتيل.. وتمشي في جانزته..ونحن حضراتونا اسد مش بيموت بسهولا...اااه..انتي عايزه حضرتونا يموت وتوريثيه....اااهااا.

امنه ببسمت خوف / مخفيش ياعزيزه هتبقي بخير وصح حضراتكم اسد مش بيموت بسرعه.

ثم قال زين ببرود/ خلاص خلاصتو الدراما بتعاتكم.

امنه وهي تضع عزيزه علي السرير و تقول له بكل برود/ هات دكتور بسرعه ومتنساش كلمتي دي هندمك علي الي انت عملتو في عزيزه فاهههمممم قالت اخر كلماتها بصراخ.

زين وهو يحدثها بنبرت تهديد / لو عالتي صوتك ده عليا تاني هخليكي تحصلي ابوكي هو انتي صح عرفتي ابوكي مات الزاي.

امنه وهي قد نهضت من جوار عزيزه ووقفت امامه/انت ازاي تتكلم علي بابا كده وازاي تهددني كده انت فاكر بكلامك ده هتخوفنييييي منك.

زين ببرود/ انتي فعلا نفس العصبيه بتاعت ابوكي وياتر ورثتي واسخ....

لم يكمل كلامه لان امنه قد ضربته قلم وصاحت في وجهه وهي وتقول /اااوعه تتكلمم عليهه بنص كلمهه انت فاههمم الوساخه دي في امثالكك انت والي شبهك.

زين وهو قد امسك زراعها بشده حتي كاد ان يكسره في يده وقال بغضب فحيح/انا مش هحسبك علي الاقلم الي ضرب ده عارفه لي عشان كفايه تعرفي الي ابوكي عمله هيخليكي انتي واصحابك الي فرحنالي بيهم دول هيموتووو قدام عنيكي وانتي هتكوني السبب عارفه لي عشان كان ليكي اب زي ده.

معا الي الابد ﴿قوة امرأه﴾ يتم تعديل السردحيث تعيش القصص. اكتشف الآن