بارت8(خبطت راس) 😶

52 2 1
                                    

♥الحمدلله وبحمده ♥

تجاهله الاخطاء الاملائيه.....

♕♕♕♕♕♕

سندس بعد ما خرجت من الحمام وهي تلف منشفه حولها وذهبت الي الخزانه واخرجت منا فستان بالون الرصاصي لبسته و وقفت امام المرائه تمشط شعرها اسود الاون ومن اخر شعرها في الاسفل لونه بني فاتح ومن ثم ارتدادحجابها بالون الوردي الذي يزيدها جمالا ويبرز وجهها الطفولي وخداها الجميلان يشبهان بخدود الاطفال واعينها الامعه بالون الاسود وبشرتيها ابالون(الخمريه) كانت رائعة جدا من دون ان تضع نقطه واحده من الميكاب.
ثم خرجت من غرفتها واتجهت لمني لعلاها ترها مستيقظه لان لا يوجد غيرها من الفتيات ذهبت اليها وجدتها نائمه ثم تركتها وذهبت تسير في الانحاء

وهي تدندن/ فينك.... ♪حبيبي.♭.. كل.... ♬ليل..... ♪بستني..♪ تيجي..نانا نانا.

ثم وقفت عندما اشتمت رائحه تعرفها وكيف لا تعرفها وهي لم تفارق خيالها وصاحب ذالك الرائحه لم يفارق خيالها هو وكلماته التي تسكرها وعينيه الزرقاء التي تغرق بها ثم نظرت ثم سمعت صوته

وهو يدندن خلفها ويكمل الاغنيه التي كانت تدندنها ويقول/ وانت.. ♪سايب... ♬قلبي.. ♪دايب..♪ في اشتيااااق♪.. مكانك♪.... في.. ♬قلبي....♪ مهما....♪ تبعد.. ♪برضو.. ♪جمبي...♬ كل..♪ دقه.... ♪في....♪ قلبي..... ♬بتزدني.....♬ اشتياااق....♬.

ثم نظرت له وقالت/ هو انت بتمشي ورايا لي لي كل اشويه اشوفك.

ادهم/عشان انتي مينفعش تشوفي غيري انا.

سندس/ ابعد بعيد عني عشان انا مش زي اي بنت ابعد بعيد عني.

ادهم وهو يقترب منها/ ولي مقربش لي ابعد.

سندس وهي تشير له باصبعها في وجهه/ اقف مكانك متقربش وبعد بعيد عني عشان مينفعش تقرب وتقرب لي اساساً وانت اي الي بيخليك تتصرف معايا كده انا مشوفتكش عير مره ولا تلاته.

ادهم وهو يقف امامها وينظر لها/ مبقدرش اني ماقربش ليكي ومقدرش ابعد عنك وانا حاسس اني اعرفك من زمان.

سندس بعفويه/ جري اي ياض انتي هو الحسنه مش نافعه معاك يبقي قلت الادب هي الي تنفع مع الي شبهك وبعد بعيد عني يابا عشان مزعلكش وانشف ياض في اي مالك ممحون علي نفسك كده هاه.

ادهم بنفس العفويه/ ياض مين يابت انتي هو عشان انا بقولك كلام شبه الرويات كده هتفتكريني شبه البطل الممحون الي يقعد يسبل للبطله طول الروايه.....الصراحه ايوه انا كده😂.

سندس وهي تدفعه في صدره / بت مين يلا انت متعرفنيش لا دانا فيها يخفيها ياض ياممحون وقال اي مقدم وظابط انت اخرك يلا ظابط اقاع متنساش نفسك...

معا الي الابد ﴿قوة امرأه﴾ يتم تعديل السردحيث تعيش القصص. اكتشف الآن