بارت 18(ولادت ملك النرم) 😂

48 5 3
                                    

وسع وسع انا بابا جيت ديجي ام عبير ريمكس 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻 والان مع كاتبت الجيل عبد الجليل🙂😂😂

سبكم  يجماعه  من التخريف  ده😂👍🏻

احم احم  احب اقولكو ياحضرات الروايه قربت تخلص بس في جزء تاني  وهشهيصكم فيه💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻 وفي بنات جميله بدائت تتابعني احب اقولوكم ثنكث جدا ليكم👍🏻😂 يلا نبدااا.

꧁꧁꧁꧁꧂꧂꧂꧂

بسنت/ قالي ان الحل في الحاكمه.
شهد/ وانا قالي خليها تركز علشان تدخلنا المقبره.
امنه بتفكير بصوت عالي/ الحل في حاكمه مملكت الذئاب الي هي انا .... اسينات.
اسينات/ نعم.
امنه  / هو فاضل قد اي علي اني انتحر.
اسينات / الفا قالي انو انتي هتنتحري بعد شروق شمس تاني يوم فلازم  نقابلهم قبل الشروق.
بسنت / الشروق بيبدا مع اذان الفجر والفجر فاضل عليه ثلاث ساعات.
شهد/ لازم يا امنه تهدي والتفكري اصل الحل فيكي دلوقتي.
امنه/ مين فيكو الشمس.
بسنت/ مش فاهمه تقصدي اي.
امنه / كل واحده تقولي هي ملكه لاي وبتحك شعب اي.
اسينات / انا ملكت الكوبري وبحكم الثعابين.
شهد/ انا ملكت النار وبحكم شعب اسمه الشعله.
سندس / انا ملكت البرق وبحكم شعب الصاعقه.
بسنت/انا ملكت الرياح وبحكم شعب العاصفه.
ملك مني / احنا ملكات العقرب وبنحكم شعب العقرب.
امنه نزرت لزاهيه / وانتي يا زاهيه.
زيزو/ انا ملكت الشمس وبحكم شعب السباع.
امنه / زاهيه عكس الشمس اي.
زيزو/ القمر.
امنه نظرت للسماء وجدات بان القمر مكتمل ولاكن يوجد عليه بعض الغيوم.
بسنت/ امنه انتي بتفكري في اي.
امنه/ هو مرافقي يبقي اي.
اسينات / يبقي الفا.
امنه/ الفا ده يبقي اي وشكله الذاي.
راحيم/ الفا ده يبقي ذئب لونه مثل سماء اليل ولاكن عند بقه لونه ابيض وكان ضخم وكل الي يشوفو يحس بالهيبه بتاعته.
امنه/ وانا حاكمه ليكم بشعبكوم في مملكه اسمها مملكت اي.
شهد/ مملكت الذئاب  .
امنه/ طيب لما يعدي نصف ساعه من الوقت الي احنا فيه ده ابقي قولي يا زين.
بسنت/ امنههههه اكلمي في اي هو انتي لي بتتكلمي بالاغاز.
امنه وهي تري بعض الغيوم تذهب من امام القمر.
سقطت زاهيه علي الارض وهي تصرخ وسندس تجمدت في مكانها ومني وملك يتقياون اشياء سوداء اسينات جلدها يقشر بطريقه مرعبه.
شهد بفزع وهي تنظرلرفاقها/ في اي يا امنه هو اي الييي بحصل اتكلمي.
امنه/ الملوك التمنيه.
ادهم حمزه معتز يونس مازن راحيم ليث واخيرا زين نظرو لها.
امنه بصراخ / كاتفونييييييي دلوقتي وكل ملك يقف ادام الملكه بتاعته بسنت ومازن وليث وشهد وزين خليكو وقفين قدام الملكلوك الي هيقفو قدام الملكات  ويالاااا مفيييشش وقتتتت لللكلااامممم.
بسنت بانهيار وصراخ / فهميناااا ايي الييي بيحصلل....
امنه بصراخ اكثر / اسمعييي ااكللاااممم يابسنتتت مفيشش وقتتت الفاااا خلاصصصص وانااا مششش عايزززهه اخسركووووو.
ليث جري علي عربيته وفتح الشنطه الخلفيه للعربيه واخرج منها حبل.
امنه وهي تشعر بالالم في راسها بشده صرختت بصوت يقشعر له الابدان وتسمع صوت يقول/ حان الوقت مولتي بقي دقائق علي لقاانا.
تصرخ امنه بشده بسبب ذالك الالم الشديد وصوتها يتحول/ بسرععههه كتفووونيييييي.
ذهب ليث لكي يربطها بالحبل في جسدها كاملا ويكتفها.
امنه بصوت كا صوت مخيف جدا وصراخ عالي جدا لدرجت من في اعماق المحيطات والبحار يسطاتيع سماعهم.
بسنت وشهد بخضه وفزع ودموع وهم يرو صديقتهم لا بل اختهم تتالم هكذا ومربطه هكذا ولاكن لا يعرفون لما تصرخ بذالك الطريقه.
شهد بصراخ ودموع وهي ترد ان تذهب لصديقتها ولاكن ليث يمنعها/ مالككك يا امننه حاسههه بايييي مشششش هسيبك  لوحدكك ياصحبتيي.
بسنت ومازن يمسك  بها بشده لاكن هي بهستريت دموع وفزع / امنهه مالكك اوععع سبنيي يامازنن اشوفهااا ملهاا امنه طوللل عمرهااا بتتالم بس هييي مش بتبين لحد وتهتم لي انا وشهد بس لاكن مش هسبها اووووععععع سبنييي اروححح اشووففف ملهااا.
امنه وهي تصرخ بشده عاليه حتي كادت احبالها الصوتيه تتقطع ثم نظرت للاسينات وسندس وملك ومني وزاهيه الذي يصرخون بشده عاليه ثم امنه اغمضت اعينها وفتحتها كانت مثل اعين الفا الذئب وكانت تشع مثل ضوء القمر ثم توقف اصدقائها عن التالم ونهضو لهم.
ثم امنه توقفت عن الصراخ واغمضت اعينها.
الفا/ انتي هي دواء المملكه مولاتي انتي من انقز الملكات قديما ولان وسوف تزول لعنت المقبره عندما انتي سوف تضحي الان والمقبره لا احد سوف يدخلها الا بعد سنتين وانتي سوف تاخذين الماضي الاليم والحاضر المدمر وسوف تذهبين.
نظرت امنه لبسنت وشهد وقالت/ خلو بالكو من نفسكو وقولو لماما واخواتي اني بحبهم جدا وانا بحبكم جدا جدا انتو اسبعه سندس انا عارفه ان كل حاجه قلتهالي مكنتيش تقصديها خلي بالك من نفسك يا صحبتي الارمي ومني وملك انا لما برخم عليكم ده كان من حبي ليكم والله خليكم مع بعض ومتخلوش حد يفرقك اسينات انتي صحبتي الارمي برضو والبت الي كل جنوني كان معاها خلي بالك من نفسك وانتي يا ماما زيزو خالي بالك منهم انتي الي عاقله فيهم وشكرا لما كنتي بتسمعيني اول مادايق من حد و انتي يا شهد اول واحده عرفتها فيهم انتي الي طفولتي بتطلع معاها انتي البت الي كانت بتغششنا غلط في الرياضه ومع كده كنا بننجح تعرفيش كنا بنصعب عليهم ولا اي خالي بالك من نفسك يا تيمو ومن بسنت البت العبيطه الهبله دي انتو الاتنين كنتو اكتر ناس قريبه مني وكنتو اكتر من اخوات بنسبالي بحبكم يابت انتي وهي ايوه الملوك السبعه المقبره هي الي اختارتكم للملكات وشافت فيكم ناس طيبه وتستاحقوهم خالو بالكو منهم هم ايووه مجنين بس هتحبوهم جداااا.
ثم نظرت لزين وقالت/ انا من اول مره شوفتك فيها حبيتك مهتمتش بكلام اي حد عليك واتمسكت بيك جدا جدا وانا فكتلك العنه ومش هتموت غير لما ربنا يازنلك يعني خلاص حكيتنا خلصت من قبل متبتدي.
زين وهو ينظر لها في صدمه/ لا مش هتمشي لا انتي هتبقي معايا ايوه انا بحبك لا انا مقدرش اعيش من غيرك اناااااا بحبك مش هتمشي لا لا....وكان سوف يذهب اليها لاكن معتز مسكه.
زين بصراخ / سبني هي محتجانيييي سبني اروح افكها....ثم ضربه في وجهه وسقط ارضا ولاكن ادهم وليث مسكوه.
زاهيه ببكاء حاد/ رايحه فين و هتسبينا يا امنه انتي رايحه فين نهون عليكي يا امنه نهون.
امنه بصراخ من الالم/ شكرا ليكم انكم مليتو حياتي الي كانتتت ملهاااششش طعممم..ااااه.
وكانت تتالم بحق وكان انفها يسيل بالدماء.
بسنت بصراخ ودموع هستيري وهي تحاول ان تذهب اليها لاكن مازن يمسك بها بشده/سبنييييي اروح لهاااا اااه ياربيييي لي كل دهه يعني احسن حاجه حصلتلي هتروحي منييي سبنيي يامازنن اشوفهااا ملهااامنه بتتالم جامددد لااا هي اتالمت كتتيرر حتي دلوقتي سبنيييييي يامازنن اروحححح لهااااا.
شهد ببكاء ودموع منهمره مثل الشلال وكانت تصرخ بهستريا ذهب ليث لها وامسكها عندما رائها تركض الي امنه وقالت شهد/ اوععععاااا امنه بتنزلللل دمممم  اوععععع سبنيييي ارووحح لهاااا ااااااااااه ياربببب لييي بتعملللل فيهاا كده سبني اروح ياليث سبني ونبي امنه بتصرخ وبنتزل دم امنه لوحدهاااا سبنييي......  ثم عضت ذراعه بقوه  ولاكن  هو لم يفلتها ثم قالت  ببكاء..... حراام علييككك سبننيييي.
اسينات ببكاء  وهي تجلس  علي الاررض وتنظر لامنه في صدمه / امنهه متسبيناششش احنا اسفين مكناش نقصد الي قولناهولك خالص امنه متسبيناششش.
بسنت لملك  بصراخ / كله منككك انتيييي انتي اليييي شتمتيهااا ولومتيهااا اهيييي هتمششي افرحي يلا اا وخليكييي مبسوطه فرحانه يا ملكك فرحانه هي الي مقدرتش تشوفكو بتتالمو وهي عالجتكو دلوقتييي هي الييي بتتتالم ومش عارفيننن مالهااا.
ملك بصراخ هستيري / انااا يا امنه مقصدشش ولااا كلمه من الي قولتها خالص بلاش تمشي.
مني بتملك اعصاب ولاكن اعينها تزرف الدموع/انا عارفه اني بقولك اني مش هزعل عليكي لو حصلك حاجه بس كل ده كدبب يامنه مين هيقولي يا سمباااا مينننن.
سندس بصدمه وبكاء/ امنه اي الي بيحصلك هو في اي لي مسبتيناش نموت احنا لي انتي ليييي حرام عليكي انا عارفه انك زعلانه مني بسبب الي قولتهولك ومردتيش تكبري الموضوع كنتي بتساعدينا واحنا بنهينك احنا مكناش نقصد انتي عارفانا ان احنا كنا طيشين ومنقصدش حاجه بس متسبيناششش.
شهد وهي تصرخ /يا امنه بلاششش تمشييي قوليلنا في ايي سبنييييي يا ليث امنه بتتوجع وعايزه تسبنا وتمشيييي امنهه مين هيتخانق معايا علشان الاكل هاه امنه انا صح لي اخت بس محستهاش اختي انتيي وبسنت الي اختيي امنه متمشيش ااااااااااهههه ياربي متوجعش قلبي عليهاااا خالصصص..
امنه وهي تصرخ بقوه من شدت الوجع و تصرخ وتبكيي بشده كبيره من كثرة الوجع / ااااااااااااااااااااااااه مشش قادره.
بسنت بصراخ هستيري / اوععععع سبنيييي ارووحح لهاااا  يا مازننن.
ثم استكانت امنه وسقطت ارضا وذهب  اليها الجميع يركضون. وقفو الفتيات يبكين بكل حسره كيف لها ان تتركهم بعد تلك السنين وقفو ينظرو لها وهم قلبهم قد انكسر وكل الشباب يقفون وينظرون لها اتلك هي الفتاه المشاغبه قد رحلت ولن تعود بعد الان وكانت الاثنتين المقربتين من امنه بل اختاها وليس صديقتيها يجلسون ويحتضنون امنه ويوفكونها من ذالك الحبل.
بسنت وهي تضع راس امنه علي رجلها / هي سكتت لي هي مالها في اي.
شهد وهي لا تستعب الموضوع وهي تهز امنه ولاكن امنه ليست هنا الان هي جسد بلا روح /امنه فوقي يلا فوقي مينفعش كده تخضينا عليكي يلا قومي يلاا.
زين وهو يدفع بسنت وشهد بكل قوه وياخذ امنه في احضانه ويقول بصدمه/ لا لا مش هتموتي ولا هيحصلك حاجه انا الي مفروض اموت وانتي كنتيلي سبب اني اعيش مش هينفع تموتي لا لا قومييي قومييي يلااا انتي مش البنت الي قبلتها اولللل مره قوميي انتي قويههه....قال اخر كلماته بصراخ وهو يهز امنه لعلها تعود للحياه......... متسبينيش مش هقدر اعيش من غيرك انا بحبك ايوه بحبك لازم تقومي علشان نتجوز قومي مينفعش تموتي يا امنه قومي يا قلبي هتسبيني لمين وهتسيبي اصحابك دول لمين هاه انتي مش بتحبيهم يبقي قومي علشنهم طيب قومي وانا هجبلك شبسي قومي ياروحي قومي مش هقدر اتنفس من غيرك....قال ذالك الكلام وهو يحتضنها بقوه ويبكي.
بسنت وهي ترقض لمازن / هو انت مش دكتور شوف ملها شوفها فيها اي.
مازن اقترب من زين الزي يحتضن امنه / اوع خليني اشوفها اوع خليني اقيس نبضها واشوف اذا كانت عايشه ولا....
قاطعه زين بصراخ/ لاااا هي عايشه ممتتش هي عايشه.
ادهم / ابعد يا زين خليه يكشف عليها.
زين وهو يحتضنها اكثر/ لا مش هسبها ابعدو عني.
شهد ببكاء وهي تجلس علي الارض/ لو بتحبها يا زين سيبو يكشف عليها ويقولنا انها عايشه.
بسنت وهي تحتضن شهد وتبكي معها/ متتقتلش اخر امل لينا يا زين.
ابتعد زين واقترب مازن منها وضع اصبعيه علي رقبتها ليختبر نبضها ثم وضعهم علي انفها ليري تنفسها وامسك ذراعها ووضع اصبعيه لكي يختبر نبض يدها ثم قال / بسنت ممكن تيجي تسمعي قلبها بيدق ولا لا.
ثم اقتربت بسنت ووضعت راسها علي صدر امنه وقالت بفرح/ بيدق.
مازن/ غريب جدا ان قلبها بيدق ومفيش تنفس ولا نبض.

معا الي الابد ﴿قوة امرأه﴾ يتم تعديل السردحيث تعيش القصص. اكتشف الآن