بارت 25(بتتجاهلي حبي ليه) 🙁

48 2 6
                                    

انا نزلت بارت جديد النهارده وقصير جدا انا عارفه بس بعودكم اني هعوضكم واعذروني علشان دخلين علي امتحنات ودراسه في رمضان كل سنه وانتم طيبين فلو اتخرت اعذروني وشكرا👍🏻♥

کل شيء استطيع ان اكتفي منهہ الا نظرتيّ لكِك ♫♥.”””

أذكرك أينما نظرت. أنت حياتي🖤

يلا نبدا (◠‿◕)

علي الجزيره 🏝

زين بهدوء/ انتي فاهمه لي طيب  بتخليني بموت بتجاهلك لي.


تتجاهله امنه وتذهب مكان جلوس الفتيات وتجد هناك الشباب ولاكن زين يلحق باينه بسرعه ويمسكها من ذراعها بقوه ويقول/ ردي عليا لي بتتجاهلي حبي ليكي لي مانتي عارفه حبي ليكي كبير واقدر اعمل اي حاجه تطلبيها.

معتز بعصبيه/ مش انت لوحدك يا زين انا برضو لي يازهيه من ساعت معترفت بحبي وانتي اغمي عليكي واول مصحيتي مش بتكلميني وبتتجهليني.

حمزه بنفاز صبر / وانتي كمان ياملك لي بتعمليني كاني عدوك مع اني بحبك ديما الاقيكي مش بتديني ريق عدل.

ملك/علشان مينفعش مينفعش ان بنت تكلم ولد مينفعش اني اقف معاك مينفعش اي حاجه تربطنا علشان الزمن بتاعنا وجيلنا ده كلو طايش وبياخد كل حاجه في حياته تسرع من غير مياخد خطوه جد.

زاهيه /يعني الشباب بيتنافس مين بيكلم بنات اكتر مين الي بيعاكس بنت اكتر والبنات الي بتكلم شاب تبقي بين اصحبها راسها مرفوعه ده جهل وتخلف وقلت ادب وانا مش هجمع الشباب كلهم والبنات كلهم.

شهد/ علشان زي مفي الوحش والي مش محترم في الكويس والمحترم يعني الوحش ان البنت تتكلم مع ولد ويفتكرو كده علاقه حب ابديه وده غلط البنت لما بتكلم ولد  من ورا اهلها ده غلط جدا جداعلشان كده بتخون ثقه اهلها وتدي ثقه لواحد بيلعب بيها يومين وهيسبها زي مساب قبلها لي.

بسنت/ علشان هو شايفها سهله وعادي تعمل اي حاجه من غير ماهلها يعرفو والشاب بيكون مصاحب فوق ال50بنت ايوه الخمسين بنت ومفهمهم انه بيحبهم وواعدهم بالجواز لاكن هو ولا بيحب ولا عايز تكون واحده فيهم مراته الي هتحمل اسمه اقولك لي.

اسينات/علشان زي مهي خانت اهلها وكلمته ممكن تخونه وتكلم غيره والشاب يتلم علي شويه اصحاب مش كويسين يخلو يعمل كل انواع الحرام كل ده لي علشان يبقي وسط اصحابه برنس ومحدش قده يعاكس في بنات الجيران ويمشي مع بنات قد عدد شعر راسه.

مني/ لاكنه مفكرش ان ده هيتردله في امه اخته بنته اصل ربنا حاكم عادل كما تدين تدان وكل الي فاتو دول مفكروش من ربنا ومخفوش منه علشان لو خافو مكنوش كدبو واتجهو لطريق الحرام.

معا الي الابد ﴿قوة امرأه﴾ يتم تعديل السردحيث تعيش القصص. اكتشف الآن