6

1.8K 128 13
                                    



elindeki artık son mu olsa?

jennie
?


çok içtin
daha fazla içmesen iyi olur

görüldü


abinin burda olduğundan haberi var mı?

jennie
bir düşüneyim
sanane?


kabasın
ayrıca bu arkadaşlarınla görüşmeni istemiyordu sanırım
ben en iyisi bir namjoonu arayıp sorayım

jennie
ya işine baksana
bana takılacağına yanındaki kıza zaman ayır
😫😫😫🤧🤧🤧|


beynimi ikiye bölebiliyorum

jennie
yanındaki beynine ihtiyaç duymuyor???


jennie
çok ayıp

jennie
of cidden
bana ayıbı en son öğretebilecek kişi bile değilsin


doğru
en iyisi abine anlatırım
o öğretsin
mesela yanına yaklaşan tanımadığın çocuğa numaranı vermenin yanlış olduğunu

jennie
tanımadığımı nerden biliyorsun?


ne zamandan beri böyle it kopuklarla takılıyorsun?

jennie
baya oluyor
sen ne zamandan beri takıldığım insanları sorguluyorsun?


baya oluyor

jennie
iyi
iyi eğlenceler sana


jennie abartma
jennie
ah tanrım abin şu sahneyi görse o adamın kollarını götüne sokardı


jennie
arkandaki fırsatçı piçten ayrılmazsan ben çok güzel ayıracağım sizi


ciddi misin?
mesajları okuduğunu görebiliyorum


arkaya falan gitmiyorsun o adamla
jennie o adamların tehlikeli insanlar olduğunu biliyor musun?

°

"Ah Jen! Nerdesin?"

Ortamın yüksek sesinden kendini bile duymazken Jennie ve tanımadığı ama buralardaki uyuşturucu sattıcılarından biri olduğuna emin olduğu adamın arkasından ilerliyordu.

Gözden kaybetmişti ve Jennie'ye bir şey olacak korkusu içini kaplamıştı.

Aralık bir kapıdan sızan ay ışığından dışarı açılan bir kapı olduğunu anlamıştı.

Dışarı çıktığında gördüğü manzara tuhaf hissettirmişti. Jennie ile yanındaki çocuk öpüşüyordu ve Taehyun o an içinde garip bir duygu hissetmişti.

Belki de en yakın arkadaşının kardeşini his böyle düşünmediği, onu hala küçük bir kız çocuğu gibi gördüğü için olabilirdi.

Daha fazla izleyemedi, Jennie yetişkin biriydi ve elbetteki böyle bir şeyin olması gayet normaldi.

Kapıdan içeri girdiği an boğuk bir çığlık sesi duyduğunda hemen geri döndü.

Jennie'yi duvara yaslayıp ağzını kapatmaya çalışan çocuğa ilk önce bağırıp koluna yapıştığı gibi onu kızdan ayırdı. Geri ittirip zaten kafası iyi olan adamın yere düşmesini sağladıktan sonra Jennie'yi kolunun altına alıp hızla içeri girdiler.

"Iyi misin Jen? O orospu çocuğu sana bir şey yaptı mı?"

Jennie hem korkudan hem de kanındaki alkolden ayakta duramazken tutunduğu kola sarılıp ağlamaya başladı.

Taehyung daha çok endişelenmişti ve sinirden köpürmüş haldeydi. Bir an önce Jennie'yi güvenli bir yere emanet edip o çocuğu iyi bir elinden geçirmek istiyordu.

"Beni götürür müsün?"

Çaresiz sesine içi cızlamıştı.

"Tamam güzelim, gel."

Arabaya binip eve ilerlerken Jennie başını cama yaslamış ağlamaya devam ediyordu. O an Taehyung orda olmasa hiç de iyi şeyler olmayacağı barizdi.

Okulda bir kaç kez görse de yeni tanışmış olduğu insanlara güvenmemeliydi belli ki.

Araba düz yolda ilerlerken aklına gelen şeyler doğruldu Jennie.

"Eve gitmesek. Abim beni bu halde görürse bir sürü soru sorar şimdi. Beni Jisoolara bırakabilirsin."

Taehyung yoldan gözlerini ayırıp yanındaki gözü hala yaşlı bir halde, makyajı akmış ama hala çok güzel olan kızın yüzüne baktı.

Jennie sorumsuzca, tanımadığı birinin peşinden gitmesine sinirliydi. Tacize uğraması tabi ki onun suçu olamazdı, o adamı da mutlaka bulacaktı fakat dikkat etmesi gerekiyordu çünkü bu dünya bir sürü kötülük ile doluydu.

"Benim evime gidelim, Jisoo nerde kim bilir?" Sert sesiyle konuşması Jennie'nin kötü hissetmesini sağlamıştı.

"Gerek yok Taehyung, rahatsız olmanı istemem."

"Rahatsız olmam Jennie."

Cidden gidecek bir yeri olmayan kız susup kabul etmek zorundaydı. Eski pozisyonuna dönüp yolu seyretmeye devam etti.

𝒕𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒘𝒊𝒏 °𝒕𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin