Sabah annem'in çığırmasıyla kendimi zorlayarak uyandım."İLAAAYYYY"Bende anneme karşılık "zugguumm.İlayın başına taş düşsün ne olay ne?!"dedim. İçimden tabi... ne?canıma susamadım ben. Dışımdan" Tmm anne kalktım" diyip banyoya geçtim. Aynanın karşısına geçince kuvvetli bir çığlık duydum 5 saniye sonra o sesin benden geldiğini anlayarak derin bi nefes verdim. Aynada gördüğüm görüntü aynen şöyleydi;"Saçları kuş yuvası gibi ,dün eve geldiği gibi yattığından makyajı akış ve zorla giydiği nutellalı pijamalarıyla çok çok................makyaj yapmış bir "CENEVARA" benziyordu."
Yüzümü temizleyip odaya geri döndüm. Binicilik kıyafetleri mi giyip aşağı indim. bütün aile oturmuş (Ben eksik) kahvaltı yapıyorlardı.Ben de dayanamadım İlay ölsün İlay aç kalsın İlayın tipi kaysın da evde kalsın inşallah"dedim rek nefeste.Tam devam edecekken abim"İlay...nefes al"dedi. Bende yorulduğum için "Peki.Tmm.Ok" dedim. Bizimkiler bana üveymişim gibi bakınca kısa ve sessiz bir kahvaltı ettim. Arabaya atlayıp çiftliğe gittim.Ezberledigim yollardan "karayelin" yanına gidip eyerini vb. Şeylerle hazırladım.Çiftlik sorumlusu Ali abi'ye"Ben bugün çiftliğin dışına çıkıcam bir iki saate dönerim" dediğimde "ama kızım baba..." diyemeden "merak etme Abi bişey olmaz" dedim. "Iyi tmm ama geç kalma "dedi."Tmm abi " diyip çiftlikten ayrıldım.Birden bire etrafımı tahminen babamın düşmanı olan birinin adamları olan 10 kişi sardı. O an babamın sabah beni köşeye çekip verdiği silahımı hatırladım ve çatışmaya başladım.
4-5 adamı öldürünce 2 araba daha geldi. Şarjör vardı ama bu kadar adamla yapamazdım. Bölünerek çoğalıyor İt sürüsü diye düşüncelere dalmışken omzumdan vurulmuştum ve lanet şey sıyırmamıştı. Huzursuzluğumu anlayan karayel hiddetlendi ve sağa sola sapıp çok hızlı bir şekilde koşuyordu.Karayel i sakinleştirmeye çalışırken bir anda durdu. Yaklaşık yarım saattir durmadan koştuğundan başım dönüyordu. Dinlenebileceģimiz bir yer aradım biraz ilerdeki bir tepeye sürdüm. Gözlerimi etrafta dolaştırdığımda yakınımızda bir ağaç gördüm . Karayel den indim ve ağacın dibine çöktüm. Etraf o kadar sessizdiki istanbulun kalabaliğından, trafiğinden eser yoktu.Biraz dinlendikten sonra karayel de dinlenmiş ve otlanmıştı.
Ayağa kalktım yaram daha fazla acımaya ve kanamaya başlamıştı. Birden içimi izlenme hissi sardı. Etrafı kolaya ettigimde kimseyi görmediğimden bu hissi bir kenara koydum. Omzumu beyaz bir bez yardımıyla sardım. Karayeli sevmeye ve onunla konuşmaya başladım. "Ah be karayel neredeyiz biz bilmediğimiz bir yerde kalakaldık. Telefonum çekmiyor babama da haber veremedim. Ama üzülme bir şekilde bir yolunu bulup gidicez burdan , söz veriyorum" dedim. O da bana destek olur gibi üstüme sürttü. Bende bu hareketine gülüp başından öptüm.Kolumu ters hareket ettirmiş olmalıyım ki yaralı yer sızladığı için ağzımdan bir inleme kaçtı. Artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Gözlerim karardı ve yere düştüm.SANIRIM HERŞEY BİTTİ.
Kısa oldu ama olsun.😄Gelecek bölümde başrol erkeğimizle karşılaşabiliriz. 💞💞Umarım beğenmişsinizdir.💕💕 Bir sonra ki bölümde görüşmek üzere HOŞÇAKALIN.💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLAY[Zamanda yolculuk/selçuklu] Devam kitabı
FantasyGelecekten geçmişe giden bir kızın başına gelenleri anlatıyor.