Ertuğrul "Ee artuk bey niye uyanmaz hala de hele?"
Artuk bey "Yarasını temizledim merhem de sürdüm bugün uyanır inş "
Hayme ana "Ne kadarda güzel bir kız maşallah kim böyle bir kızı bu hale getirir ki "
Ertuğrul "Öğrenicez ana hele bir uyansın o zaman. turgut! Gidip alplere diyesin ormana bir baksınlar belki birileri peşindedir dikkatli olun"
Turgut alp " buyruk senindir beyim"
Garip ve garip olduğu kadar tanıdık sesler duyuyordum. Ne oluyor ? Yada bana ne oldu ? Kafamda bir sürü soruyla gözlerimi yavaşça araladım biraz doğrulmaya çalışınca yaram derin bir şekilde sızladı.
"Durasın kızım dinlenesin " dedi yaşlı kadın.
"Siz siz kimsiniz ben nerdeyim " dedim.
Ertuğrul "Kayı obasındasın hatun ben oba beyi Ertuğrul obaya baskın yapılırken buradaydın bizimle birlikte hainlere karşı geldin benim hayatımı kurtardın sağolasın sonrada yarandan sebeptir ki bayıldın obadan değilsin belli de hele kimlerdensin ??"dedi allahım ne yapıcam ben şimdi bir oba desem tutmaz tutsa sorgulatır , gelecekten geldim desem kellem kesin uçar , hafızamı kaybetmiş gibi mi yapsam acaba offff biri beni bu durumdan kurtarsın lütfen .
" ıı şey.. ben" kem küm ederken otağın kapısı açılıp içeri sakallı uzun saçlı bir adam izin isteyerek girdi.
Evren resmen sesimi duydu keşke başka bir şey dileseydim. Neyse ben adamı süzerken o ertuğrula dönüp selam verdi.
Elindekini görünce refleks olarak
"Balta mı o ?" Diye hafifçe sesim yükselmiş olabilir.Ertuğrul "Söyleyesin bamsı ne oldu?"
Bamsı alp "Obanın girişinde kara bir at bulmuşlar yaralanan hatunun attan indiğini görenler olmuş atını bulduk diğerlerinin yanına koyduk"
Karayel ben onu unuttum inanmıyorum ama ya"Karayelimi buldunuz nerde şimdi" dedim ortaya
"Eyvallah bamsı alp"diyerek bana döndü " iyiysen atını görmeye bir gidelim sana soracaklarım vardır hatun " dedi.
Bende onaylayınca çıkıp yürümeye başladık.
Sessizlikten kurtulmak için ona doğru
"bu arada ilay ben konuşmam yarıda kalmıştı " dedim tebessümle.Ertuğrul "Memnun oldum hatun lakin evvela kimsin kimlerdensin de ki bir çare bulalım yurduna götürelim " dedi sesinden şefkati belli oluyordu. Ya bu adam niye bu kadar güzel bakıyor ya sanki böyle Kışın ayazında açan kardelen çiçeğinin verdiği ümit gibi çok farklı ve hoş.
"Benim yurdum çok uzakta inanın yerini bilmiyorum ama merak etmeyin çok kalmam burda eve dönüş yolunu bulur bulmaz giderim"dedim hızlıca.
"Yurdunun yerini bulana dek burda bizim obamızın kızı olucaksın misafire kapımız her daim açık lakin ibn arabi ye gidip bir danışmak gerek ona başına gelenleri anlatırsan bir çaresini bulabilir belki"dedi yardım etmek için ama tabi ileriki zamanlarda bişeyler açıklığa kavuştuğunda gitmemesi için neler yapacağından haberi yoktu.
"Yardımlarınız için teşekkürler "diyerek hızla karayelin yanına adımladım ve heyecanla sarıldım. Oda başını omzuma sürterek kişnedi.
"Hahah sende beni özledin dimi çünkü ben seni özledim seni bu kadar yalnız bıraktığım için üzgünüm " diyerek sevdim onu oda sanki beni onaylamış gibi gözlerini kırpıştırdı . Ve yanındaki beyaz ata doğru döndü .
"Gerçi sen pek sıkılmamışa benzemiyorsun kdkdk"
Karayele arkamı dönüp geldiğimizden beri sesi çıkmaya ertuğrula döndüm. Tahta direklere yaslanmış bana bakıyordu .
"Ya ben özür dilerim bir an seni unuttum"
Dedim.Oda içten bir gülüş atıp"mühim değil atınla belli ki çok yakınsın sever seni"dedi tebessümle .
"O daha küçükken aldı babam onu bana birlikte büyüdük yani en iyi dostumdur kendisi -gerçi baksana o yeni arkadaş bulmuş bile kendine- kimin acaba bu at bembeyazmış çok güzel." Dedim.
"Aktolgalı benim atımdır. Adı nedir atının?" Dedi merakla .
"Karayel"dedim.
"En az sahibinin adı kadar güzel bir adı varmış." Dedi imalı gülümsemeyle ya bu adam çok katizmatik be.
"İlay... isminin anlamı nedir hatun?" Dedi.
(İlay isminin anlamı "ülkenin en güzeli" demek aslında ülke yazamıcam için cihan yazdım çaktırmayınn)
"Cihanın en güzeli demek babam koymuş ismimi" dedim.
Söylediklerimden sonra yüzümü seyrederken yüzünde insanın içini ısıtan bir ışık varken derin bir nefes alıp
"baban doğru söylemiş " dedi.Evet bana güzel olduğumu söyledi. İdrak edip kendime gelmem bir kaç dakika net sürmüştü. Nasıl nefes alınıyordu? Sanırım unuttum.
Tam gözlerine bakmış konuşacakken yanımıza bir adam gelip ertuğrula seslenince yine yarıda kesildi konuşmamız.
" Ertuğrul beyim.."
.
.
.
.
.
Eveeettt birşeyler yazmaya çalıştım.
Umarım beğenirsiniz.💕✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLAY[Zamanda yolculuk/selçuklu] Devam kitabı
FantasíaGelecekten geçmişe giden bir kızın başına gelenleri anlatıyor.