Hızla üzerimi değiştirip otağdan çıktım.
Bugün yorucu bir gün olacağını sezdirir gibi sanki herşey daha hızlı olurmuş gibiydi.Yolda giderken artuk beye rastladım.
Bana bakıp "emanetin bendedir gelip alasın " diyip ardına bakmadan yürümeye devam etti. Anlamadan peşine takıldım. En sonunda En başında bakıldığım otağa geldik.Tozlu bir masadan bir kitap çınkardı ve bana verdi
"Bu kitap da ne ?"dedim merakla.
"Bu kitap senin bu diyara ve zamana gelişinin nedenidir.Ve korkarımki kızım asıl imdi ait olduğun yerdesindir" Dedi artuk bey.
Olabilirmiydi? Ben.. kafam allak bullak olmuştu.
"Yani ben.. anlayamıyorum nasıl olur?"dedim.
Bak işte onu bende bilmiyorum kızım ama bu kitapta herşeyin cevabı olduğuna eminim" dedi.
Biz konuşmaya devam ederken çadırın dışından artuk beye bir alp seslendi.
Asker"artuk beyim müsade var mıdır?"
"Müsade senindir bamsı alp buyurasın?"dedi artuk bey.
Bende biran önce gitmek için müsade isteyip kendi çadırıma gittim.
Kitabı okumaya çalıştım osmanlıca bildiğim için şükrettim. İçinde hiçbir şeyin boşuna olmadığını anladım bu iş her nasıl olduysa oldu sırrı her neyse artık geri dönüşünün olmadığını anladım. Yapılacak şey ise he işte o hala muammaydı.
Birkaç gün sonra
O zamandan beridir artuk beyle kitabın sırrını çözmeye çalıştık ama bir sonuca varamadık . Kitabın sayfasını tekrar çevirince şu yazıya denk geldim;
'Çalınan her kapı hemen açılsaydı ümidin, sabrın ve isteğin derecesi anlaşılmazdı'
(Hz. Mevlana)
Çok bunalınca dışarı çıkıp biraz hava almak istedim ve karayelin yanına gitmek için yola çıktım. Yolda artuk beyle karşılaştım.
"Seni çok sıkıntılı gördüm kızım nasılsın kararını verebildinmi ne yapacaksın?"dedi.
"Çok büyük sırlar var bu kitapta artuk bey sanırım sabırlı olmamız gerek bu yolda ne olur ne biter nelerle karşılaşırım bilmem ama ben herşeye yaşayarak şahit olmaya karar verdim. " dedim derin bir nefesle .
"Eyvallah umarım hepimiz için hayırlısı olur ilay kızım"dedi ve işlerine döndü artuk bey.
Bu bölüm burda bitiyor kafam çok karışık ne yazabilirim bilmiyorum
Her neyse birşeyler düşünücem şimdilik görüşürüz💕😇🌺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLAY[Zamanda yolculuk/selçuklu] Devam kitabı
FantasíaGelecekten geçmişe giden bir kızın başına gelenleri anlatıyor.