Bu hayatta her an ne olacağını bilemiyoruz bu yüzden daha sonra nelerle karşılaşacağımızın da bilincinde değiliz. bu yüzden bazı anlarda akışına bırakmak en iyi müdahaledir.
bu sabah uyanırken o kadar kaygısız uyandım ki hızlıca giyinip otağdan Cıktım . Tanıdık yüz aradım ama bulamadım. bende etrafta biraz dolaşmaya karar verdiğim için karayelin yanına gidip dolaşmaya çıktım.
etrafta dolaşmaktan sıkılınca yanıma bir alp alıp hanlıpazara gittim. Alıcı gözüyle tezgahlara bakarken bir tezgahta çok güzel aynalar gördüm bir tanesini çok beğendim .
Elime alıp aynayı inceliyordum ki arkamda dakikalardır duran adamdan elbette ki haberdardım .
"Biriyle konuşmaya niyetin yoksa arkasından izlemenin hiç bir mantısı yok ne söyleyeceksen söyle ki vaktimi boşa harcamak yerine biraz para harcayayım olur mu " dedim sakince.
"Seni ilk gördüğümde anlamıştım farklı olduğunu ama bu kadarını da tahmin etmemiştim doğrusu beni bozguna uğrattın" dedi .
"Benimle ilgili tespitlerin bittiyse eğer napıyorsun burda yad şöyle sorayım buralarda senin gibileri dolaştırıyorlar mıydı ya Ertuğrul'a bu konuda katılmıyorum. "dedim alayla.
Noyan kısık sesle gülüp "alır alır ya Ertuğrul beyin çağırdı anlaşma yapmaya ama için ferah olsun çok yakında buralar Ögeday hanın izniyle moğol toprağı olduğunda seni yine burada görmek isterim"dedi kibirle .
"Ee daha fazla vaktimi almaya niyetlimisin yoksa artık gidicek misin" dedim sabırsızlıkla.
" Gidicem gidicem tekrardan karşılaşmak üzere hatun" dedi ve nökerleriyle uzaklaştılar.
"Sabah sabah uğraştığım kişilere bak ya benim şansımda bu kadar işte ne olucaktı herneyse-yanımdaki alpe dönüp - madem Ertuğrul burda gidip onu ziyaret edelim "deyince hareket ettik.
Hala yaşarken buraları gerçekten görüp dokunabilmek bir mucize gibiydi benim için en sonunda ertuğrul ve alplerini bulunca yanlarına gittik .
Önlerinde bir sürü yazılı kağıtlarını bireyler konuşuyorlardı ama bireylerin ters gittiği belliydi ya da en azından bir şeylerin içinden çıkamadıkları açıkça belliydi.
"Hayrola Ertuğrul beyim sizi bir sıkkın gördüm bir sıkıntı mı vardır?" dedim.
"Hoşgelmişsin ilay hatun vardır ama icabına bakıcaz evelallah "dedi Ertuğrul.
"Hadi ama anlatır mısınız artık "diyip ısrar edince anlatmaya başladılar;"moğolların arasındaki alpimizden bir baskın haberi aldık baskının doğu cephesinden yapılacağı güzergahı her ayrıntısına kadar elimizdedir lakin bir şeyler ters gibi bizde onu tartışırdık" dedi turgut alp.
Bakmak için onlardan aldığımda bu olayı izlediğimi anımsadım.
" Bir mum verebilirmisiniz ?" deyip mumu alınca kağıda 90 derece sağdan kağıdı aydınlatınca doğru tahmin ettiğimi anlamıştım. bu bir yanıltmaydı hemde çok zekice bir yanıltma.
"Ne yaparsın öyle ilay hatun bir şey mi farkettin ?" dedi saf merakla .herkesin soran gözlerle bana baktığını görünce derin bir nefes alıp konuşmaya başladım ; "evet bu doğru bir kağıt ama aynı zamanda bir yanıltmaca bakın şimdi izleyin bu çok basit bir yansıma olayı kağıda doğrudan baktığınızda görünen tek bir güzergah var lakin ışığı kağıda bu şekilde yandan ışık tutarsanız kağıdın üzerinde güzergahın tersini işaret ettiğini görebilirsiniz yani bu kağıdı almanı sağlayan birileri vardı ve ve sizi yanlış yönlendirmek için kağıda kolaylıkla ulaşmanızı sağladı."dedim ve derin bir nefes aldım.
Odada ki herkes bana şaşkınlıkla bakıyorken aralarından biri şaşkınlığın yanında hayranlığıda bakışlarında taşıyordu adeta.
Ertuğrul içinden daha ne kadar hayran olabilirim diye geçirirken diğerleri kızı takdir etmişlerdi .
içlerinde bamsı alp ortaya çıkıp "peki ya ne edecü imdi ?" diye sordu.
"Yapılacak şey belli her iki güzergahada adamlarımızı yerleştiricez bizim şifreyi çözdüğümüzü anlamamaları için belli aralıklarlada gözetmen alp koyuca ki her hangi bir hareketlenmede haberimiz olsun içerdeki adamımızda zaten bir şey olursa haber uçurur geri kalanıda yaşayarak görücez ." dedim
Ertuğrulla bir müddet daha konuşup plan kurduktan sonra obaya gidip hemen otağıma geçtim ve yattım. ne de olsa hareketliolmasada yorucu bir gündü .
EVVEET BİR BÖLÜM DAHA GELMİŞ BULUNMAKTADIR . İLAYI KİMİNLE YAPMAM GEREKTİĞİNE HALA DAHA KARAR VEREMEDİM YANİ BU SEBEPLE KİTABA YENİ KARAKTERLER GELEBİLME OLASILIĞI DA OLDUKÇA YÜKSEK HERNEYSE İNŞ SEVEREK OKURSUNUZ .💕😇🌺
NOYANLA KARŞILAŞMALARI ?
BASKIN ?
YENİ KARAKTER GELMELİ Mİ ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLAY[Zamanda yolculuk/selçuklu] Devam kitabı
FantasyGelecekten geçmişe giden bir kızın başına gelenleri anlatıyor.