"nampaknya semua dah ada,jadi kita start meeting sekarang boleh?"
semua mengangguk.
"seperti yang kamu maklum,kita dapat berita buruk tentang syarikat E.M.O.cik Areum dah periksa,memang betul syarikat tu ada buat perjanjian dengan syarikat PERSONA Berhad."aku memandang areum meminta dia jelaskan.
"dua hari lalu,tanpa pengetahuan kita..syarikat EMO didapati telah menandatangani satu perjanjian sementara yang bertempoh setahun dengan PERSONA Berhad.alasan mereka berbuat demikian adalah kerana kononnya masih tidak dapat melihat peningkatan jualan produk jam tangan cloudy"
"tapi bukankah cloudy clock telah melepasi target jualan?"sampuk director pemasaran.
"ya.tapi mereka bertindak seolah olah dibutakan.sedangkan punca permasalahannya di sini adalah mereka sendiri.beberapa minggu sebelum ni,mereka sering berdalih dan memberikan macam macam alasan untuk melambatkan proses urusniaga."
"seolah olah memang tiada niat nak berkerjasama lagi dengan kita."ujar ku.
"tak boleh ke kita keluarkan surat saman?"
"jangan.masih awal untuk kita nak bagi hukuman dekat mereka.buat masa ni,kita tengok dulu strategi mereka."
"bukankah cik Areum ada hubungan dengan anak CEO PERSONA Berhad?kami semua dah maklum yang cik Areum adalah girlfriend Encik Jung,pegawai pentadbiran PERSONA."
semua mata automatik memandang areum.
"ya.walaupun saya berhubungan dengan encik Jung,tapi saya tau batas pergaulan syarikat.saya takkan bocorkan apa apa rahsia ataupun cerita dalaman syarikat kepada orang luar."
"and you expect us to believe that?"cik Aireen yang merupakan pegawai pentadbiran melihat areum dengan pandangan sinis.
"sa-"
"sudah..jangan libatkan kehidupan peribadi sesiapa dalam hal ni.sekarang kita fokus untuk rancangan tambahan sekiranya berlaku apa apa hal yang buruk."areum melihat ku.
meeting tersebut ditamatkan setelah 40 minit berjalan.
"encik Na."
"ya?"
"terima kasih."aku tersenyum sahaja.
-skip-
aku berlari lari keluar dari bilik mandi tatkala mendengar telefon ku berbunyi.
-in call-
"yoboseyoo.."
"na jaemin"kedengaran satu suara garau di talian.
"ni siapa?"
"jang hwijeong"
"jang hwijeong?arh..ketua kelas.kenapa call ni?"
YOU ARE READING
Perfect Enough [NaJaemin]
Fanfic"macam mana saya nak percaya dekat awak na jaemin?!family awak..family awak bunuh papa saya!family awak hancurkan hidup saya!"-moon areum "maafkan saya..maafkan saya sebab hancurkan hidup awak."-na jaemin ••••••••••• "lucu.even saya tutup matapun sa...