Tür:kolej erkek arkadaşı soobin
•soobin, sınıfınız olsun ya da olmasın, çoğu gün uyumayı sever. kollarını gövdenin etrafına saracak, seni göğsüne doğru geri çekecek ve burnunu boynunun kıvrımına sokacak, yumuşak küçük nefesler uykuya geri dönerken köprücük kemiklerine doğru şişecek.
•yataktan kalkmayı başardığınızda, ilk durağınız neredeyse her zaman kahvedir.
• soobin sizi onunla birlikte duşa sürükleyecek, yalnız başına yapması gereken on dakika boyunca bile ayrılmak istemeyecek. izin verirsen seni ya da belki saçını yıkar. onu yıkadığında çok mutlu oluyor. omurgasındaki en mutlu küçük karıncalanmayı veriyor.
•ama sonra: kahve.
• siz ve soobin her zaman rahat/sevimli kıyafetler içindesiniz: büyük kazaklar ve tozluklar veya yumuşak kot pantolonlar, kapüşonlular ve şortlar, bazen kelimenin tam anlamıyla sadece pijama altları.
•soobin kahve siparişinizi ezberledi, ancak genellikle sipariş vermiyor. genelde sana fazla odaklanır. soobin kendi küçük dünyasında yaşıyor ve sen bunun tam merkezisin.
•bazen günlerinizi küçük kafelerde geçirirsiniz, bir köşede rahat küçük bir kabini paylaşır ve dizüstü bilgisayarlarınızı masaya açarsınız.
•ya da kütüphaneye gidebilir, üzerinde çalışmanız gereken her şey üzerinde çalışmak için güneş ışığıyla dolu tenha bir köşe bulabilirsiniz.
•soobin her zaman kucağına oturmanı sağlamaya çalışır, ama bu dürtüye kapılırsan asla iş yapmayacağını biliyorsun.
•her zaman çok güzel ve huzurlu, ikiniz birlikte oturup üretken oluyorsunuz. işleri halletmenin en iyi yolu bu çünkü ihtiyacınız olursa birbirinize yardım edebilirsiniz ya da birinizin molaya ihtiyacı varsa, diğeri dikkatini dağıtmak için oradadır.
•öğle yemeği genellikle kampüsteki bir restoranda veya belki de yemek salonlarından birinde yapılır. bazen soobin bir yere gitmek ister, ama çoğunlukla nereye gitmek istersen seni mutlu bir şekilde takip eder. sadece seni mutlu görmeyi seviyor :)
•öğle yemeğine kadar bitirmeniz gereken her şeyi yapmazsanız, genellikle bitene kadar kütüphaneye gidersiniz, ancak çoğu zaman öğleden sonralarınız çoğunlukla ücretsizdir.
•arkadaşlarınız söz konusu olduğunda, siz ve soobin genellikle bir çift olarak gelirsiniz. arkadaşların hala senin arkadaşların ve onun arkadaşları hala onun arkadaşları, ama ikiniz de geçiniyor ve her iki gruba da uyuyorsunuz. siz tek bir birim gibisiniz.
en tatlı şekilde.
•soobin, final haftasında etrafta olacak en iyi kişidir. o da strese giriyor, ama senin varlığınla kolayca teselli oluyor. kelimenin tam anlamıyla sadece bir kucaklama ve ona inandığın ve iyi yapacağını bildiğin birkaç güven verici kelime ihtiyacı olan tek şey, ama her şeyi yapacak,senin için.
•çalışırken sırtınızı ovalayın, bir soruyu doğru cevapladığınızda yumuşak küçük öpücükler ve biriniz sınavı bitirdiğinizde boba (veya kabarcık çayı?? ne demek istersen) ya da boba'yı sevmeyen bir tür canavarsanız
(şaka!) dondurma alırsın.
•soobin, kelimenin tam anlamıyla yaptığınız her şeyin sevimli olduğunu düşünen tiptir. sürekli yanaklarını eziyor ya da karnını ovuyor. ona bir şey göstermek ya da bir şey için heyecanlanmak ya da sarılmak istemek için adını her aradığında çok gülümseyecek ve sana en tatlı diyecek. onun için sana hayranım.
•sonuç olarak: kolej erkek arkadaşı soobin, bir sürü kucaklama ve kahve, birlikte takılmak için biraz okulu bırakma ve bir tutam eşleşen kazak içerir.
🥳bonus: Ayrıca ailenizin ona aşık olacağını düşünüyorum (ve tersi), böylece tatil için sizinle birlikte eve gelirdi (ve tersi). annesi sürekli senin için telaşlanıyor ve sana daha fazla yemen gerektiğini söylüyor. gerçekten çok tatlı! ailen de sömestr stresli geçtiğinde her zaman iyi olduğundan emin olmak için onu soruyor.