tür:Fluff
kapıdan içeri girdiğiniz andan itibaren kolları etrafınızdaydı, mesajlarına verdiğiniz yanıtlarla zaten söyleyebilmişti, bugün iyi bir gün değildi. hala işteyken sana nedenini sormaktan kendini alıkoydu, seni ezmekten korktu. ama şimdi evdeydin ve sen de onundun.
"seni seviyorum," diyor aniden, kollarını aşağı indiren çantaları bırakmanı ve onu daha da yakın tutmanı istedi. o kadar çok "seni seviyorum."
cevap vermekten başka bir şey istemedin, ona da onu ne kadar sevdiğini söyle, ama gözyaşları görüşünü engellediğinde tek seçenek yüzünü göğsüne gömmek ve ona sarılmaktı, zaman zaman dudaklarından kaçan yumuşak bir hıçkırıktı.
"ve seninle gurur duyuyorum," diye devam ediyor ellerini saçından geçiriyor. "her zaman çok şey yaptığımı söylediğini biliyorum ama, y / n," yüzünü elinde tutmak için senden uzaklaşıyor, hem seni küçük gösteriyor hem de elleri kocaman görünüyor. "bir molaya ihtiyacın var bebeğim."
"- ben bunu yapamam, yapamam." başparmağı düşen her gözyaşını silerken sağ eline yaslanarak hıçkırdın.
"meleğim, lütfen," diye yalvarıyordu. "sana yardım edeyim."
"ihtiyacım yok —"
"y /n," seni keser. "seni seviyorum. seni seviyorum."
ne kadar itiraf etmek istemediğine bakmaksızın tam olarak ne söylemeye çalıştığını bilerek başını sallıyorsun.
"ben sadece..." görüşünü bulanıklaştıran gözyaşlarını bir kez daha görmezden geldin. "zayıf görünmek istemiyorum."
sessizliğe hayrete düşen soobin cevap vermedi, kelimelerinizi dudaklarınızdan düşerken bile zar zor kaydettirdi.
"yani — bilmiyorum –" cümlelerini oluşturamadığın için içini çektin. "bu senin sorunun değil."
"bebeğim," ona bir an bile bakamadın, gururun şimdiye kadarki en büyük darbeyi aldı. "lütfen bana bak."
"soobi—"
"bu kesinlikle benim sorunum. sen hayatımın aşkısın, eğer bir şey seni rahatsız ediyorsa bu beni rahatsız ediyor. hoşuna gitse de gitmese de işler böyle yürür." başını sallıyorsun, elleri yüzünün kenarlarını kaplarken eriyor ve baş parmakları düşen gözyaşlarını siliyor. "bunun hakkında konuşmak ister misin?"
başını salladın ve soobin omuzlarının aynı anda sönmesini izledi.
gerçekten "değil."
"bütün gecemiz var bebeğim, sorun değil."
"tamam." sesin dalgalanmadı, sözleri seni güven duygusuyla doldurdu.
"hepimiz gözyaşlarımızı dökmekle yapabileceğimiz gibi göründüğümüze göre ... ne hakkında düşünüyorsun ....." çenesi başınızın üzerinde dururken elleri belinize doğru düşerek sizi kucağına çevirdi.
"wall-e?" nefes nefese kaldın, kollarında dönerken gözlerin umutla doldu, soobin tepkinde içten bir kıkırdama salıverdi. "emin misin?"
"elbette eminim."
"soobin, sana bu filmi defalarca izlettim ..."
"bana hiçbir şey yaptırmıyorsun," diyor umursamazca, eğilmeden ve dudaklarını kendi dudaklarına bastırmadan önce omuz silkti. "yemeğimiz yakında burada olmalı." dudaklarına konuşuyor.
"yemeğimiz mi?"
"kızımın eve aç dönmesine izin vereceğimi düşünmedin, değil mi?"
"bir daha söyle." cevap veriyorsun, onları durduramadan önce dudaklarını terk eden kelimeler.
"kızım." sırıtıyor, seni ellerinin boynunun arkasındaki saçı bulması için yeterince yaklaştırıyor. "benim güzel, güçlü kızım."