Ne zaman aşık olduklarını anladılar

329 6 0
                                    

•Yeonjun

•Ona baktığında gözlerinin nasıl göründüğünde ya da belki gülümsemenin onu kelebekler gibi hissettirmesinde ya da belki de seni kollarında tuttuğunda ona böyle saygıdeğer gözlerle bakma şeklinle ilgili bir şeyler vardı. ve dudaklarını seninkinin üzerine koyup gülümsedi.. o zaman Yeonjun sana aşık olduğunu anladi.

•Soobin
• Soobin her zaman utangaçtı ama bazen rastgele bir özgüven patlaması yaşardı ve bu onun sana çıkma teklif etmesine neden oldu ama bunu yaparken yarı yolda kekeliyor - kulakları uçtuğunda kızarırken boğazını kurutuyor. sevimli. Soobin tamamen utanmış hissetti ama sen sadece gülümsedin ve onu dikkatle dinlemeye devam etmesi için onu cesaretlendirdin ve başını sallayarak onu dinlediğini gosterdin. Soobin'in onun aşık olduğunu bu şekilde anladı..

•Beomgyu

•Tanrım, sen çok güzeldin ve her zaman öyleydin, senin gibi birini nasıl kendi haline getirdiğine dair hiçbir fikri yoktu, sen Beomgyu ile oturmuş gitarının tellerini o kadar içine çekerken izliyordun ki sen fark etmemiştin gözlerinin yüzünüzden nasıl hiç ayrılmadığını fark ettim. Öğrenmeyi bu kadar çok istemeyi nasıl da yoğun bir şekilde izledin. Sende hayran olduğu bir şey, yanağının içini ısırma şeklin, parmaklarının uyluğuna çarpması, gözlerinin sekip parmaklarını yakından izlemesi.. Adam aşıktı... o yüzden aşık olduğunu unuttu. gitarı kendin çal

•Taehyun

• Seninle tanıştığı günden beri seni sevdiğini biliyordu, gülümsemeni, gülme şeklini, gergin olduğunda kolunu nasıl tuttuğunu kesinlikle beğendi ama seni sevdi. İnsanları etkilemek için giyinen ya da başkalarının karışması için değişen kişi değil, bu sen değilsin. Bütün gün pijamalarla dolaşan sen, hayal edilebilecek en yüksek kahkahayı atarken saçların darmadağınık olan sen ya da sana paten kaymayı öğretmeye çalışırken canına kıyan sen..kollarını ve onu başka hiçbir şey gibi öpmedi(pek anlamadim ama zarar goren yerlerini öpüyor sanirim)..görecek kadar şanslı olduğu gerçek sana aşıktı ve bundan mutluydu.

•Huening Kai

•Gece tıpkı diğer geceler gibiydi, sen ve Kai rahatça sokulup onun peluş dağının etrafınızda küçük bir kubbe yaparken bir film izliyordunuz ve aranıza bir atıştırmalık kasesi yerleştirilmişti - bazılarınız tüm hareketten dökülmek üzereydi. Kai tutmak üzere olduğunuz bir peluşa uzandı ve kendinizi kapmak üzereydiniz ve ikiniz de bunu anlamadan bir yastık savaşı başladı, yatağın ve yerin her tarafında şekerler ve dağınık peluşlar vardı ama ikinizin de endişe ettiği tek şey birbirinize vurmaktı. Sen diğerini indirmeye çalışırken bir yastık iki dudağından da kıkırdayarak kıkırdadı ve sonunda Kai yaptı,yuzune vurdu  yüzünde hafifçe zıplayan bir şok ifadesi, Kai'nin kahkahalara boğulmasına neden oldu ve üstüne düştü ve yüzünü kapadın. elleri senin belinde ve  sevgi dolu gözlerle ona baktığını görmek için kalbinin ritmini değiştiriyor... Kai o zaman ve orada seni sevdiğini biliyordu ve asla durmayacaktı.

🦊:Beomgyun'un partinda son kisimdan hiç bir sey anlamadim ama umarim seversiniz.

🥕:tatiliniz nasil geçiyor?

TXT REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin