Kıskandıklarında

460 7 0
                                    

Yeonjun

• en kıskanç üyelerinden biri gibi görünüyor ve bunu göstermekten korkmuyor. o kadar aptal ki gerçek hayvanları kıskanıyor. Siz ikiniz parka gittiğinizde bir sokak kedisi yolunu size buldu ve yeonjun ona ölümcül bir bakış atarken kucağınızda huzur içinde uyuyordu.. ölüm bakışları ciddi.muhtemelen sonrasında da biraz güvenceye ihtiyacı var :(( bu kedinin gerçekten ondan daha tatlı olup olmadığını veya sadece şaka mı yaptığını bilmesi gerekiyor. ama onu kıskanan başka bir üyeyse.. onları korkutur çünkü öyle değildir iş ortağına gelince oyun oynama!

Soobin

•Siz ikiniz bir partideydiniz ve rastgele bir adam gelip sizinle flört etmeye başladığında o tam yanınızdaydı. kelimenin tam anlamıyla bana o şaşırmış pikachu yüzünü hatırlatıyor. merhaba buradayım gibi ?? senin çekici olduğunu biliyor ve sana asılanların sayısına engel olamıyor ama yine de  çok kıskanıyor > :( Onun nasıl hissettiğini hissedebilir ve ayrılırken erkek arkadaşınızın elini tutarak sohbetten çabucak çıkabilirsiniz. adam ayrıldıktan sonra kesinlikle o herif hakkında her türlü saçmalığı konuşuyor.

Beomgyu

•süper dramatik olacağını zaten biliyoruz!! sana yaklaşan bir adamla konuşurken o seni uzaktan izliyordu. konuşmanın ne hakkında olduğundan emin değildi ama sadece araya girmek için can atıyordu. Afedersiniz diye, adam elini omzunuza koyunca nihayet devreye girdi. bu benim, senin değil.konuşmayı bitirmenize bile izin vermiyor, sadece sizi partiden uzaklaştırıyor.
"O adamdaki özgüvene inanamıyorum. yani kendini kim sanıyor? Zaten ondan çok daha seksiyim, bu yüzden beni terk etmeyeceğini biliyorum ama inanamıyorum-“

Taehyun

•en ufak bir etkilenmiyor. kollarını kavuşturmuş ve gözlerinde belli bir bakışla uzaktan izliyor. bu durumda sana tamamen güveniyor, bu yüzden araya girmekten kaçınıyor. sonunda yabancıya gülümsediğinde nefes alabiliyor ve kızgın görünen erkek arkadaşına doğru geri yürüyorsun.döndüğünüzde olası tüm soruları sorar. seninle flört mü etti ne konuştunuz  sana numarasını verdi mi? numaran var mı onu bana ver yemin ederim iyi olacağım! (spoiler uyarısı: kibar değildi ve çok kötü şeyler söyledi).

Huening Kai

•ilk başta çok ipucu </3, yine de çok tatlı. partnerine vurulduğunun farkında bile değil. sadece bu rastgele adamın iyi olduğunu düşünüyor ve enerjisini eşit derecede iyi yaparak eşleştirmeye çalışıyor. ama bu adamın gerçekten sana odaklandığını ve söyleyeceklerine başını salladığını fark etmeye başlıyor..bir dakika, şu anda flört mü ediyorsun? durumu işlemek ve bununla nasıl başa çıkmak için biraz zamana ihtiyacı var. parlak fikri, birinin adınızı seslendiğini duyar gibi yapmak ve sonra sizi sürükleyip sürüklemektir. yine de yabancıya hoşçakal diyor ve kibar olduğu için.

🦊:ne tur tepkiler istersiniz yada ozellikle istediginiz bir üye var mi?

TXT REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin