Yeonjun
•Yeonjun'un tek kelime etmeden seni kollarına çeken biri olduğunu hissediyorum uzandığı kanepenin ya da yatağın yanında yürüyor olabilirsin ve çabucak yakalanirsin kolunu onunla yatmak için çekiyor küçük bir inilti çıkararak reddedersen somurtarak seni dahada sıkı saracak, ama adam mutlu değilse, seni sıkıca tutarken ve yüzünü boynunun kıvrımına dayayacak
Soobin
•Bana göre Soobin sarılma konusunda çok başarılı olmaz ama canı istediğinde tam anlamıyla cennettir-- sanki onu asla sevmeyecekmişsin gibi. O çok uzun bunu hepimiz biliyoruz, bu yüzden, uyandığında senin odaya girdiğin sesiyle uyandığında, uykulu gözlerle yukarı bakmasını sağladığında senden usulca yatakta ona katılmanı isterken (o sapık gibi değil) zaten- ondan yayılan sıcaklık sizi rahat ve uykulu hissettirdiği için göğsüne kadar sokulmaya uyun.
Beomgyu
•Hepimiz Beomgyu'nun sarılmak isteme konusunda vokal olacağını biliyoruz, adam kelimenin tam anlamıyla sadece lütfen diyerek sizi takip edecek ve başka hiçbir şey söylemedi ki bu da size ne istediği hakkında pek bir şey söylemedi ama sonunda siz sorarsınız ve o basitçe "Gel" derdi. Benimle kucaklaş" ve yüzünde bir gülümsemeyle kollarını açarak başını sallayıp başını sallarken seni güldürdü - doğrudan kollarına gittin ve seni tutarken yüzünün her yerine öpücükler kondurdu
Taehyun
•Taehyun %100 doğrudan ona sarılmanızı isterdi, bunu yaparken kesinlikle utangaç bir gülümsemeye sahip olurdu! Seni kollarına aldığında, muhtemelen sırtını ovuşturarak ve sana bakarak, bazen ara sıra seni yaklaştırarak ve çenene veya boynuna öpücükler koyarak küçük konuşmalar yapmaya çalışacaktı. Muhtemelen önce uykuya dalarsınız, rüyalar aleminde bile ona sarılma şeklinizi severek gülümsetirsiniz, o daha yakına sokulur ve o da uyumaya gider.
Huening Kai
-Kai kesinlikle peluşlarıyla uzlaştı ve sana sarılmalar karşılığında bir tane vereceğini söyledi (ki bu peluş olmadan sarılman önemli değildi bu sadece bir artı) Yapabilir mi diye sorduğunda yatağında yatıyor olurdun ve tabii ki evet dedin, sana doğru sürünmeden ve başını göğsüne koymadan önce yatağa mutlu bir şekilde gülümsedi. Kolları beline sıkıca sarılmış, parmaklarını saçlarında gezdirdiğini ve yanaklarına öpücükler koyduğunu hissetmişti.