•Yeonjun
•gece yarisindan sonra naneli dondurma icin market yarışları
•kirpiklerine rimel surerken hareketsiz durmasini istediginde,seni kucagina çekip gozlerini kapatiyor
•birbirinize verdiginiz sozleri tutmak icin birbirine dolanan serce parmaklar
•her seferinde seni öpüp opemeyecegini sorar,ve sen her evet dediginde o harika gülümsemesi belirir
•her an omzuna kucuk öpücükler,mutfakta yemek mi yapiyorsun yeonjun bir ahtapot gibi sana yapisip omzunu öpüyor olur
•Soobin
• Gece gökyüzündeki farkli takim yildizlarini anlatirken,başını göğsüne yaslamak
•Parmak uçlarına çıkmaman için yüksek raf yardımı.
•Pinterest'te gördüğünüz estetik resimdeki gibi örgünüze çiçekler yerleştirmeye çalışıyor ama sefil bir şekilde başarısız oluyor ve ikinizde kıkırdamaya başlıyorsunuz.
•Bir kac sise soju ve sonrasinda aptal asik soobin her yaptığınız harekete yeniden asik olacak tipte biri.
•Beomgyu
•Ona seni hatırlatan şarkılar ve onu hissettirme şeklin, sen yokken dinlemek için tek bir çalma listesinde saklı.
•Onu beklerken uykuya daldığınızda sizi yatağınıza taşır, yanaklarınızı nazikçe öperek uyandığınızda orada olacağına söz verir.
•İkiniz kanepede oturup film izliyorsunuz ve ikinizde mutlak bir sessizlikte birbirinizin varliginin tadını çıkarıyorsunuz.
•bu adamın enerjisi o kadar fazla ki ve bu enerjiyi en iyi sekilde harcamak istiyor tabiki ÖPÜCÜKLER,her zaman sizi öper gercekten her zaman bu yanak,omuz,el,alin öpücüğü bile olabilir bu adam sadece opmekle ilgileniyor.
•Taehyun
•Yatağının yanını, çalışma masanı ve buzdolabını süsleyen küçük postitler
'merhaba bebeğim, her şey için teşekkür ederim' veya 'aşkım boş olduğunda beni ara <3' gibi mesajlar bırakacak.•Müzik zevklerinizin benzer olup olmadığını görmek için sizi spotify karışımına ekler; %80'den fazla benzerseniz, ayın üzerinden atlarsınız(?).
•Sizin için eşleşen bilezikler yapmak için minik, güzel boncuklardan alır ve arkadaşlarınıza gösterdiğinizde gururla gülümser.
•Lunaparktaki korkunç bir roller coaster'dan önce çok duygusallaşacak, onun için her şeyi ne kadar ifade ettiğinizi ve onun sevimliliğine güldüğünüzde, sürüş vızıldayarak ellerinizi çabucak öpmeden önce.
•Huening Kai
•Eve ne zaman geleceği hakkında sana yalan söylüyor, böylece eve sana söylediğinden daha erken geldiğinde gözlerindeki şaşkınlığı ve sevinci görebiliyor.
•Onunla her banyo yaptığınızda üzerinize su sıçratıyor, sakin banyo seansını su savaşına dönüştürüyor.
• Kavga esnasinda gözünüz sulanmaya başlarsa hemen yaniniza gelip gözyaşlarınızı silip göz kapaklarınızı öpsecek ve onu bu kadar çok seven gözlerinize bakacaktır.
🦊:SELAAM!! farkindayim aylar geçti bu kitaba bölüm atmayali ama artik duzenli bir sekilde atmayi(?) planliyorum.Bolumleri okuyanlar ve oy atanlar icin cok tesekkur ederim💓💓💓