Deel 7

66 1 1
                                    

'Heb jij mijn lipgloss gepakt' riep Aamani. Ik was even uit mijn gedachte door het uitzicht. Ik was aan het wachten op haar zodat we konden gaan eten. 'Jaa, hier' ik gooi de lipgloss haar richting op en keek naar mezelf in de spiegel. Ik mocht er wezen al zeg ik het zelf. Ik had gewoon een simpel zwart pakje aan.  'OKEE READYY!' riep Aamani. Eenmaal in de auto gingen we los op muziek. 'Heb je geen zin om uit te gaan' zei Aamani. Ik keek haar droog aan. 'Je weet dat ik daar niet aan doe.' 'Jaa, ik weet maar we zijn in MARBELLA' 'En wat gaat Mounir daar van vinden?' ze keek betrapt weg. 'Ewa hij is hier toch niet nu.' lachtte ze. Ik schudde lachend mijn hoofd en stapte uit bij het restaurant. Ik maakte een snap van het eten en plaatste het weer. Ik zag dat iemand er op had gereageerd. Een of andere sakina? wollah meh ik weet wie het is. Ik heb veel mensen op mijn snap, wel voornamelijk vrouwen dus idk. Maar ze zegt ben onderweg. Misschien was het niet naar mij bedoelt dus liet het gewoon zo. Aan tafel wachtte we op het eten en zaten we gezellig te praten met elkaar. Aamani haar ogen werden groot en stopte met haar zin. Ze keek achter me. Voordat ik kon omdraaien om te kijken voelde ik een warme hand op mijn schouder. Ik keek om en zag hem. HEM. WAT DOET HIJ HIER. Ik keek met ongeloof zijn kant op. 'Dit ga je niet menen.' zei ik tegen hem. 'Toch wel' zei die met een stomme grijns. 'Walid, even serieus, wat doe je hier' 'Hoezo wat doe ik hier, ben toch op vakantie' Ik keek hem met ongeloof aan. 'Ja en dan moet ik jou toevallig hier tegenkomen?' Hij haalde zijn schouders op en kwam er bij zitten alsof er niks aan de hand was. 'Je zit in een bekende restaurant, je had iedereen kunnen tegenkomen' Ik stond op om te vertrekken maar Aamani bleef zitten. 'Ja, hallo, Het heeft ons 2 dagen gekost om hier te kunnen eten en dan ga ik weg voor deze ito, dacht het toch even niet.' Zei ze recht in zijn gezicht. Ik zuchtte het uit. 'Zit je helemaal alleen hier in Marbella of wat?' vroeg ik terwijl ik weer ging zitten. 'Nee ben met een mattie van mij, hij is gaan poepen ofzo' Even later zag ik inderdaad een andere jongen aanlopen. 'Gaan we hier zitten' vroeg hij aan Walid. Hij kniktte en weer naar de stoel voor hem. 'Aamani ik ga naar de wc, kom is mee' Ze stond op en het eerste wat ik deed op de wc is haar een tik geven tegen haar voorhoofd. 'AUW, waar was dat voor?!' 'WTF ga je hem laten zitten bhel niks aan de hand!' 'Ik heb een beetje schijt gekregen aan hem hoor, hij gaat letterlijk achter jou kontje aan, waar je ook heen gaat. Op een gegeven moment moet je jezelf de vraag stellen of dit nog wel te maken heeft met zijn moeder' zei ze. Ik keek haar verward aan. 'Hij vind jou gewoon leuk!' ik trok een vies gezicht. 'Meh, hij denkt gewoon de baas te zijn over zijn moeder en omdat ik haar behandel , denkt hij dat hij dat ook bij mij kan maken. Dan ben je echt bij het verkeerd adres! en weet je wat, dat ga ik nu zeggen ook! 'Nee wacht, zeg het prive , zonder mij en die chappie er bij, anders reageert hij toch niet serieus.' Aamani geeft gelijk, ik zeg het hem straks gewoon. Terug op ons plek bestelde we ons eten en genoten. Hij heeft ook betaald voor ons. Tenminste iets aan hem gehad lachtte ik in mezelf. 'Hewa, wat gaan we doen dan.' vroeg de andere jongen, die Nouri heette. 'We gaan opst' ik kneep haar in haar arm en stopte met haar zin. 'Weten we nog niet' onderbrak ik haar meteen. 'jullie?' 'Naar de mall denk ik, moet nog een paar dingetjes hebben. Jullie kunnen wel mee, heb mening nodig van een vrouw.' ik trok mijn wenkbrauw op. Voordat ik iets kon zeggen stemde Aamani al in. 'Rijden jullie mee?' 'We hebben eigen auto, rij wel achter jullie aan.' We stappen de auto in en startte de motor. Ze gassen expres langs ons voorbij. tss, uitslovers. Wat jij kan, kan ik beter. Ik trapte het gaspedaal in en scheurde langs ze weg.  'FACK JULLIEEEEE' riep Aamani door het raam en stak haar middelvinger op. 


Word vervolgd, 

stemmen <3 






Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 03, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Wat ik altijd heb gewild.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu