2 Dio

8 1 0
                                    

                               ***
Kao i uvjek bio sam u kući sam.Iako nisam volio druge mnogo sam volio sebe i uvjek sam se uređivao.Tako da nisam bio debeo niti neuredan.Uvjek sam bio čist i uvjek sam trenirao u svojoj kući pa sam bio pomalo u formi.Trudio sam se da mi kuća bude čista i uredna.Volio sam urednost.

*U međuvremenu na drugom svijetu*
Ovaj svijet je bio pod nazivom *Raiton* i održavali su sastanak.Okupio se vodja i svi njegovi agenti.
Agent1:Gospodaru,moramo nešto da uradimo povodom ovoga!Duhovi tame sve uništavaju!
Ono o čemu je pričso su takozvani duhovi tame.Ovaj svijet se hrani svjetlošću iz ljudi i to ga održava u životu.U posljednje vrijeme svjetlosti je sve manje i divna bića koja tu žive pod imenom duhovi svjetlosti nestaju i stvaraju se duhovi tame.
Agent 2:Ako ih odma ne zaustavimo uništiće i ovaj i ljudski svijet!
Vodja:Smirite se!Svjestan sam svega i znam rješenje!
Agent 1:Kakvo rešenje?Želimo da čujemo!
Vodja:Jedna osoba u svijetu ljudi nam može pomoći!
Ispred njega se pojavila slika Džejkoba.
Agent 2:Kako nam on može pomoći?
Vodja:On je potomak Woltera!
Agent 2:Onih Woltera?
Vodja:Da!
Ono o čemu oni pričaju je da je on potomak porodice sa najsvjetlijom dušom,što znači da kad jednom njega promijene moći će zaštiti cijeli Raiton kao i ljudski svijet.
Vodja:Nažalost on je sada jedna od najtamnijih osoba!
Agent 1:Kako nam onda može uopšte pomoći?
Vodja:Siguran sam u to da ako neko od vas ode tamo i dovede ga ovdje možda uspije da ga promijeni!To je od velike važnosti za sve nas!Ko će otići da to uradi?
Zavladala je tišina,a onda se u jednom uglu čulo šuštanje i..
Mina:Ja ću to da uradim!
...

PromjenaWhere stories live. Discover now