12.Dio

0 0 0
                                    

                             ***
Svaku rijec koju je izustila sam pazljivo pratio,dotakela me je njena priča.Ni ona nije imala nista bolju proslost od mene.
Džejkob:Oh...Mina ja,žao mi je što je se to tako odvijalo...
Mina:Dugo mi je ipak trebalo da to prebolim. Otisla sam na kurs za borce posle toga, mukotrpno radila i nikada nisam imala vremena za igru. Bez prestanka, bez odmora,ali mi nikad nine bilo tesko jer sam znala sta zelim i u tome sam istrajala. Nakon godina mumotrpnog rada i usavrsavanja svega isplatilo se. Postala sam najbolji agent i nisam vise bila omalovazavana i slaba.
Zagledala se u daljinu,pogled joj je bio hladan,prazan bez ikakvih emocija. Promatrao sam je i prosto nisam znao kako da se osjećam. Ona je spustila pogled i duboko udahnula. Bacila je pogled prema meni.
Mina: Ali to je bilo davno i sad nije ni bitno.
Nasmjesila se lai se u njoj jasno osjecao ocaj.Zelio sam da je umirim. I polako sam pruzio ruke i vec u sljedecem trenutnku drzao sam je u svom zagrljaju.Ni sam nisam znao zasto sam to uradio ali sam uzivao. Osjecao sam tooplotu cijelim svojim tijelom. Ali to nine dugo trajalo ubrzo sam se izmakao i okrenuo pogled.
Dzejkob:Izvini...
U tom trenutku nisam mogao pogledati u nju.
Mina:U..redu je.
Nervozno je to govorila i kad sam se okrenuo brzo je smakela pogled ali sam vidio tragove crvenila na njenom licu.
Mina: Sta je to bilo?
Dzejkob: Ne znam ni sam,samo sam se pomakeo...Zao mi je.
Mina: Nije bilo lose znas, mogao bi nekad vise da budes takav kretenu!
Zasmejala me.
Dzejkob: Daj cuti, glupaco!
Ovaj put to glupaco nije imalo nikakav podgrubljiv smisao, niti je bilo iz ljutnje ili ogorcenja ali sam ipak nastavljao sa tim.Mini to vise i nije smetalo. Udarila me je jednom jako u rame i ustala, a ja sam samo malo jauknuo od snage njenog udarca.
Bila je kasna noc i ona nas je dovela do lepog mjesta u pecini koju je potpuno obasjavala mesecina. Tu je postavila nekoliko deka i duseka i bilo je spremno za spavanje.
Mina:Ovdje cemo prenociti,da li si u redu sa tim?
Dzejkob:Kako god,nije hotel sa pet zvjezdica.
Mina ja zakolutala ocima.
Dzejkob: Ali je bolje nego da spavam napolju.
Mina je kimnula. Sjela je na dusek koji je sebi postavila i zatim legla.
Mina: Kako god laku noc kretenu.
Dzejkob: Laku noc glupaco.
I zagledajuci se u plafon sam utonuo u san.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 13, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PromjenaWhere stories live. Discover now