4 Dio

5 1 0
                                    

                                 ***
Kada sam otvorio oci ispred mene je stajao taj pas koji mi je uzeo medaljon.Pazljivo mi je prisao i spustio medaljon.
Dzejkob:Ti pseto!
Zgrabio sam medaljon i krenuo da izadjem ali izlaza nije bilo.Okrenuo sam se i ugledao sam nesto sto nikad do sad nisam vidio.Divnu neobicnu prirodu koja ni ne postoji u ljudskom svijetu i svakojaka cudna bica.Gledao sam pazljivo i onda sam se okrenuo prema psu.
Dzejkob:Kuda si me to doveo?!
Gledao sam ga ljuto i iznervirano.Odjednom pas je poceo da svijetli i stvorila se jaka svjetlost koju nisam mogao da gledam ocima bio sam zacudjen.Kada je svjetlost nestala psa nije bilo.Tu je stajala samo jedna prelijepa djevoka koju nisam mogao prestati gledati.

Mina:Zdravo!Zao mi je sto sam te ovamo dovela!Treba nam tvoja pomoc!
Dzejkob:O cemu ti!?Kako si to uradila!?
Mina:Koje?
Dzejkob:Kakve si efekte ili iluziju koristila kao da izgleda da se pas pretvorio u covjeka!?HA?!
Mina:Smiri se!Sve sto si vidio nije iluzija!
Dzejkob:Kao da cu da vjerujem da sam odjednom skocio u rupu u zavrsio u nekakvom drugom svijetu!Ma da!Nisam BUDALA!
Mina:To je ono sto se desilo.Ovaj svijet se zove Raiton i treba nam tvoja pomoc da ga zastitimo.
Dzejkob:Gdje je izlaz?Zanima kako izgleda ovaj studio izvana?
Mina:OVO NIJE SALA!
Dzejkob:I ja bih trebao vjerovati u to?!Nece moci!
Mina:Ovo je stvarno.Ovaj svijet se hrani svjetloscu ljudske duse i od toga zivi.U posljednje vrijeme je manjka svjetlosti i nastaju duhovi tame koji ce ako nesto ne poduzmemo unistiti i ovaj i ljudski svijet!
Dzejkob:I da jeste istina ,sta bih ja mogao uraditi?Zasto ja?
Mina:Pripadnik si porodice Wallter.Ta porodica ima najsvjetliju dusu i jedino njihov potomak nam moze pomoci!Molim te!
Dzejkob:Prestani da glumis!Reci gdje je izlaz iz ovog studia nije zabavno!
Tada je iz zbuna izletio jedan duh tame i...

PromjenaWhere stories live. Discover now