6.Dio

8 2 2
                                    

                                ***
Gledala me je i u trenutku sam mislio kako su to najljepše oči koje sam ikada video,ali nisam dozvoljavao sebi da vjerujem u to.Jednostavno nisam mogao.
Džejkob(misli):Zašto se odjednom osjećam ovako,nemoćno dok stojim pred njom i gledam je u oči gubeći se u njima.Da li je ovo...Ne!Ne može biti.Ona je samo obična,glupa agentica iz drugog svijeta.Nije me briga za nju kao ni za ovaj svijet.
Mina:Džejkobe!
Džejkob(misli):...ali kad je pogledam stvarno je prelijepa i uzgred ima fin oblik tijela,ne možeš a da ne primjetiš te velike grudi.Ma okani se tih glupih misli ona je samo obična,glupa agentica.
Mina:DŽEJKOBE!
Džejkob(misli):Zašto uopšte razmišljam o njoj to mi se ne dopada,moram da se saberem i ....
Mina:ALO DŽEJKOBE!
Džejkob:Ha?Šta?Zamislio sam se.
Mina se nasmeja.
Mina:Znači ti umiješ da se zahvališ kada hoćeš.
Džejkob:Ma mani me se,nije da me mnogo briga.Ali pošto si već mnogo željela da se zahvalim odlučio sam da ti ispunim tu želju.Ne želim da budem kreten.
Mina:Ah, naravno.Čisto da znaš ti to već jesi.
Džejkob:Šta si to rekla!?
Mina:Čuo si me.
Džejkob:Hej!Kako se usuđuješ!?
Mina se samo osmjehnula i produžila dalje ne mareći za sve što sam govorio.
Džejkob:Povuci to!Kuda si krenula! Stani!Ti glupa agentice!
Samo me ignorisala i išla putem naprijed.
  
                               ***
: Gospodine?
:Oh,to si ti.Kako napreduje naš plan.
:Pa naši duhovi se šire i opsjedaju mnoge stvari u ovom svijetu,mogu reći da plan protiče uspješno.
:Odlično!Baš kao što sam planirao
:Ali...
:Hm,šta nije u redu?
:Onoga potomka Woltera što su doveli da spasi ovaj svijet.On...
:Hahaha ne marim za njega, previše je taman da bi nam upropastio planove.
:Ali on...Oseća se kako se svjetlost povećava u njemu.
:MOLIM!?To nije dobro,mogao bi nam uništiti sve planove.
:Šta da uradimo po tom pitanju?
: Uhvatite ga i zatvorite ili čak ubijte.
:Ali i Mina je sa njim.
:Onda se i nje riješite,oboje uhvatite i ubijte.
:Na vašu zapovijed gospodine.
Gledao je sa vrha i zlokobno se osmijehavao sa svojim crvenim očima.

Ko to želi da zaustavi ovo dvoje u njihovom planu spasavanja ovoga svijeta?Da li će ih uhvatiti i ubiti sve ćemo saznati.

U međuvremenu
Džejkob:Gdje si ti pošla?Uspori malo,glupačo!
Mina:Nemoj da mi se obraćaš tako!
Džejkob:A ko će da mi kaže.
Mina:Kretenu jedan.
Džejkob:Opet ti!
Mina:Ajde samo ćuti i prati me!
Džejkob:Uf,ok ali ne zato što si mi ti to rekla nego zato što želim.
Mina je zaokolutala očima.Tako sam joj išao na živce,željela je tako jako da me udari ali je znala da ne sme.Ali ipak i u jednom dijelu njenog mozga uočavala je da sam zapravo mnogo sladak,ali nije željela to da prizna.
Mina:Hajdemo ovamo!
Krenuli su putićem dalje.

PromjenaWhere stories live. Discover now