10.Dio

5 1 0
                                    

                              ***
Mina:Kada sam bila mala bila sam odbacivana od strane drugih.Drugi su me se plašili jer sam bila drugačija...Jedina sam stekla sposobnost transformacije sebe.Mislili su da sam čudak da ću ih povrijediti.Oni koji me se nisu bojali su me maltretirali.Uzimali bi moje igračke i kidali ih, govorili mi razne ružne stvari.Moji roditelji su rijetko bili kući,oni su bili borci i uvijek su imali bitne poslove,spasavali su i pomagali drugima.Uvijek sam im se divila.Ostajući sama kod kuće sam često plakala zbog svih tih komentara mrzeći sebe.Sama sam povjerovala u sve što su mi ti nasilnici govorili.Jednom tako su ponovo krenuli da me maltretiraju kada je ispred stala i zaštitila me.Bila je to nova u našem dijelu i ja sam joj se divila.Zvala se Beki,Beki Lorens.
Beki:Šta to mislite da radite?Mislite da ste nešto vredniji i bolji od nje ha!??
Bila je tako hrabra i riječi su iz nje izlazile pune odlučnosti i dobrote.
Nasilnici:Šta se miješaš nova!?? Šta ti znaš!?
Beki:HAHAHA!Znam jedno, odmaknite se od nje i ostavite je na miru!
Nasilnici:Ti ćeš da nam kažeš!??HAHAHA!A šta ako ne!?
Beki:Khe!Onda će biti ovo.
Ona je mahnula svojom rukom prema gore i svi su se nasilnici našli u zraku.
Nasilnici:Š-šta je ovo? Spusti nas!!
Beki:Khe khe!Ako obećate da ćete ostaviti na miru, inače...
Nasilnici:U redu,u redu nećemo više obećavamo!!
Beki ih je spustila i oni su otrčali.Gledala sam je i prosto nisam vjerovala.Ona mi je postala najveći uzor.
Beki:Hej ti!Jes i li dobro?
Mina:A..d-da dobro sam..Hvala ti..
Beki:Khe!Ne brini se nije to ništa.Kako se zoveš?
Mina:O...Ja se zovem Mina Mejs
Beki:Pa drago mi je Mina,ja sam Beki Lorens.
Mina:I meni je drago!Ono..što si učinila bilo je nevjerojatno!!Kako si to izvela!??
Beki:Khe!To?Pa to je moja moć,mogu da kontrolišem i dižem sve što poželim i kako poželim!
Mina:Vauuu!To je tako kul!Ja mogu  da se transformišem u šta god želim.
Beki:I to je kul!Hajde da budemo drugarice.
Srce mi je zakucalo tako jako.
Mina:D-drugarice..?
Beki:Khe!Šta je sa tobom?Da!
Nikada nisam prije imala drugaricu,niko me nije želio a sada sam upoznala nju...
Mina:Naravno!
Beki se nasmejala.
Od tada smo bile nerazdvojne,bile smo najbolje drugarice i niko nam nije mogao ništa.Djeca su i dalje znala da nas  muče ali nas nije bilo briga,nismo to dopuštale.Zbog nje sam mnogo ohrabrila i uvijek smo bile tu jedna za drugu.Uvijek smo se podržavale u svemu što radimo i bile srećne.Moj život je postao mnogo bolji.
Sve dok...

PromjenaWhere stories live. Discover now